• Dat doe ik nu, grondig. De laatste keer moet zo'n 5 jaar geleden zijn, gezien de stoflaag en sommige spullen die ik tegenkom. Nou, ik moet mijn kamer dus een beetje verbouwen vanwege kapotte kasten en dergelijke. De deuren van mijn kast zijn half kapot, die gaan eraf en er komen dan gordijnen voor. Een nieuwe, staande spiegel erbij en een nieuw bed. Maar dan moet alles wel eerst opgeruimd zijn. :'D Bah wat een werk. Mijn kamer stond gelijk aan een plek waar een dakloze zou kunnen wonen.
    Nog mensen die aan zulk gekkenwerk beginnen?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:44 ]


    Your make-up is terrible

    Ohja, mijn kat is ook zo lief om zich nooit in mijn kamer te vertonen, tot nu. Nu gaat ze op de stapel troep liggen slapen.


    Your make-up is terrible

    lololol
    Mijn kamer is gelukkig nooit zo erg.
    Veel plezier!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Ohja, mijn kat is ook zo lief om zich nooit in mijn kamer te vertonen, tot nu. Nu gaat ze op de stapel troep liggen slapen.

    Hahahaha, gekke Gizmo =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daar ben ik een jaar geleden aan begonnen. Toen wilde ik een boekenkast en daarvoor moest ik mijn kamer opruimen. Anders kreeg ik 'm niet. En nu valt het wel mee, ik hou 'm aardig schoon. Want het was een rotklus, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben daar net mee klaar. Mijn god echt nooit meer :|


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Tempesta schreef:
    Ik ken het, mijn kamer is ook erg. :/


    Don't let people let you get down.

    Wow, heb je het 5 jaar lang niet opgeruimd? Omg. Succes dan!
    Ik doe het iedere vrijdag weer.. -Het is ook verplicht door mijn moeder.-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eh, ik doe het eens per maand ofzo.
    Ik had een periode waarin ik het in geen acht jaar had schoongemaakt. Nou, dat was een van de weinige momenten in mijn leven dat ik echt bang was. Die hoopjes stof bij de vloerbedekking, krijg er nu nog rillingen van. Heb doodsbang mijn moeder geroepen en die ging het dan stofzuigen.
    Ja, ik heb daar echt een fobie voor :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, dat herken ik.

    Af en toe ruim ik wel wat dingen op, maar dat is meer aan de oppervlakte.
    Eens in de zoveel jaar duik ik ook de diepte in en ruim ik echt álles op, in alle laatjes, kastjes, enz. De laatste keer was ik er drie dagen mee bezig :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Escritura schreef:
    (...)

    ^^ Yes. De musical ga ik pas over een paar maanden zien, in london, tot dan hou ik me bezig met de liedjes en eht boek.

    Ik heb de musical ook gezien in Londen, hij is echt heel tof :3
    Alvast veel plezier!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Veel succes! Ja, de mijne moet ook weer een schoonmaakbeurt ondergaan. Maar ik heb er nooit genoeg tijd voor, haha


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Whoopwhoop, nu je het zegt, moet ik dat ook nog doen deze week. 't is nog maar een week geleden, maar damn. Mvr. CURLYMONSTER komt zaterdag hier slapen, en me ouders vinden dat me kamer netjes moet zijn dan. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Morgoth schreef:
    (...)
    Ik heb de musical ook gezien in Londen, hij is echt heel tof :3
    Alvast veel plezier!


    Thanks, I can't wait. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja! Ik gister toevallig nog, ben ruim 2.5 uur bezig geweest totdat ik de vloerbedekking weer zag. Nee, dat is een beetje overdreven, maar ben wel ruim 2.5 uur bezig geweest c:


    I'll lick the poison from right off your kiss