• Poniesponiesponies!



    Ik ga morgen een ponymarathon houden met de awesomeste episodes. De teller staat op 12, en ik hoop dat het er niet meer worden want dat is al 4! uur D:

    Maar is een leuke manier om de vakantie officieel te beginnen. Film/serie marathons en vakanties horen bij elkaar. Wie gaat er verder nog naar een marathon/marathon houden en met welke film/serie? Degene die dat niet doen: SHAM ON U! START UN NAO

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 21:11 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    O, daarom ben je zo pony achtig vandaag .__.
    Ik heb nog altijd vakantieloos :c. Maar kijk 's nachts, eenzaam, aangezien nooit iemand met me mee wil kijken want ik heb geen vrienden, lotr. Tot ik in slaap val dan, wat meestal al na een halfuur is x'D. Heb alle boeken van mijn vader gestolen, ook de nagelaten vertellingen en bilbo en alles. Pretty awesome, ga ik lezen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    O, daarom ben je zo pony achtig vandaag .__.
    Ik heb nog altijd vakantieloos :c. Maar kijk 's nachts, eenzaam, aangezien nooit iemand met me mee wil kijken want ik heb geen vrienden, lotr. Tot ik in slaap val dan, wat meestal al na een halfuur is x'D. Heb alle boeken van mijn vader gestolen, ook de nagelaten vertellingen en bilbo en alles. Pretty awesome, ga ik lezen.


    xD
    Awwww, zoek vrienden op de west-friese manier: Ga naar een feestje, pik wat dronken mensen mee, en ga met hen film kijken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    xD
    Awwww, zoek vrienden op de west-friese manier: Ga naar een feestje, pik wat dronken mensen mee, en ga met hen film kijken :Y)


    Hahaa, slim, maar ik ben nog blut van het feest van gisteren x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Hahaa, slim, maar ik ben nog blut van het feest van gisteren x'D.


    Het slimme is dat je pas rond een uur of... 10 langskomt als iedereen dronken genoeg is dat ze op alles ja zeggen, maar niet dronken genoeg zijn dat ze alles onder kotsen als een stel babies.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Het slimme is dat je pas rond een uur of... 10 langskomt als iedereen dronken genoeg is dat ze op alles ja zeggen, maar niet dronken genoeg zijn dat ze alles onder kotsen als een stel babies.


    Het is West-Friesland, het feest begint om 10 uur en iedereen kotst de boel al onder voordat ze ook maar de club in zijn (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Het is West-Friesland, het feest begint om 10 uur en iedereen kotst de boel al onder voordat ze ook maar de club in zijn (cat).


    Owjah. Fuck, de jeugd van tegenwoordig... Meh, leefde ik nog maar in 1900, toen dokters nog mannen waren. Mannen met HELE grote zagen. En zonder anaesthasie. MUAHAHAHAHAH


    quidquid excusatio prandium pro

    de enige marathon die ik ga zien is die van 'the dark knight' op 19->20 juli in de bios

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:04 ]

    Hel schreef:
    de enige marathon die ik ga zien is die van 'the dark night' op 19->20 juli in de bios

    I'm jealous. x3

    Hel schreef:
    de enige marathon die ik ga zien is die van 'the dark knight' op 19->20 juli in de bios


    BATMAN

    Nananannaan!


    quidquid excusatio prandium pro

    ik ben vakantieloos.... maar ga morgen wel naar snowwhite and the huntsman.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ponies! En Alwin, de teller staat op 14. Je vergeet dat de discord aflevering 2 delen heeft en de royal canterlot wedding ook (cat)

    ALL THE FOOD!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Harry Potter marathon, volgende week. (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yoda schreef:
    Ponies! En Alwin, de teller staat op 14. Je vergeet dat de discord aflevering 2 delen heeft en de royal canterlot wedding ook (cat)

    ALL THE FOOD!


    Jij had ze geteld!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Jij had ze geteld!


    Ja, en toen zei ik dat we op 14 zaten (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja, en toen zei ik dat we op 14 zaten (cat)


    12!


    quidquid excusatio prandium pro