• Ik ben zó verdrietig nu, seriously crying over here.
    Nou, het verhaal begint zo: Ik had een vriendje, ik maakte het uit maar wilde vrienden blijven. Gaat erom dat hij best eng was. Dat heb ik tegen een van mijn beste vriendinnen gezegd. Een paar dagen nadat het uit was hebben ze voor mijn ogen staan zoenen. Dat vond ik om het even netjes te verwoorden, zwaar klote.
    Na ongeveer een maand van ruzies en een heleboel drama was het eindelijk goed tussen die vriendin en ik. Mijn ex sprak ik nooit meer. En nu blijkt dus dat die twee verkering hebben.
    Ik had het ál die tijd gewoon geweten. Ook toen mijn ex en ik nog wat hadden dat die twee op elkaar geilden. Ik ga nu even mijn bazooka pakken en ze neer knallen. Kutvrienden heb ik.

    Ik voel me zo kut, genaaid etc.
    Ik geef geen ene fuck om mijn ex, de klootzak. Maar het gaat om het idee dat hij al die tijd een ander leuk vond, en mij heeft gebruikt om met haar in contact te komen. En zij is gewoon een slet. D": Ik heb haar vanalles over hem toevertrouwd.. :/


    Me so good.

    Wat verschrikkelijk, meid. Ik kan een bepaalde 'vriend' van me ook met een bazooka neerknallen op het moment, dus ik begrijp hoe je je voelt. *bighug* Die twee zijn jou zo niet waard. Dumpen die trut, dat is geen vriendin.


    ars moriendi

    Ik weet precies wat je bedoelt. Twee weken geleden kwam ik erachter dat mijn ex en mijn beste vriendin iets hadden, hoe zwaar klote ik me voelde, niet normaal... Terwijl ik écht over hem heen was. Hij is een kerel, logisch. Maar zij? Ik snapte niet hoe ze me dit kon aandoen. Heel veel sterkte! <3


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Russian schreef:
    Ik weet precies wat je bedoelt. Twee weken geleden een paar maanden geleden kwam ik erachter dat mijn ex en mijn beste vriendin iets hadden, hoe zwaar klote ik me voelde, niet normaal... Terwijl ik écht over hem heen was. Hij is een kerel, logisch. Maar zij? Ik snapte niet hoe ze me dit kon aandoen. Heel veel sterkte! <3


    Your make-up is terrible

    Ik snap echt hoe je je voelt, dat is zwaar klote.): Heel veel sterkte in ieder geval.<33'


    The universal language of art.


    En dumpen die handel, ik zou ze allebei niet meer aankijken en vrienden zoeken die jou wel verdienen. Veel sterkte <3


    “Love is a contradiction.”

    Dat vind ik - persoonlijk - niet kunnen. Zeker niet als het een vriendin van je is, een vriendin hoort zoiets namelijk niet te doen. En dan maakt het niet uit of jij nog iets om je ex geeft, het gaat om het principe. Maar goed, ik weet wat je bedoelt want ik heb hetzelfde gehad.
    Sterkte. <3


    To infinity and beyond •

    Da's echt een kutstreek van haar! D: En ik snap je helemaal. Dayum, ik word zo boos van dat soort verhalen.
    Veel sterkte ermee!

    Dat kind is echt een kutwijf. Ik zou ook pissed zijn in jouw plaats.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Kill her, twice (and take him with her)!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een paar dágen nadat het uit is? Dat is echt een kutstreek van je vriendin, inderdaad. En tja, dat ze nu iets hebben, ze zal er vanzelf achter komen hoe hij is lijkt me. Le karma.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan je wel een alibi verschaffen?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zou mezelf eigenlijk haten om het feit dat ik met een kerel had genomen die zo oppervlakkig over 'liefde' denkt.
    En anderzijds zou ik spottend grijnzen en blij zijn om het feit dat ik geen deel uitmaak van die idioterie. Laat die gasten mekaar lekker naaien als ze dat fijn vinden, je maakt er geen deel meer van uit :].


    No growth of the heart is ever a waste

    wat een kut wijf... srry hoor maar dat doe je ook niet, en die jongen heeft je gewoon gebruikt, wat een sneu figuur. Ik ken het, gelukkig is er altijd nog een goede kant, nu heb je een reden om hem neer te knallen!


    Don't let people let you get down.

    Jezabels schreef:
    Da's echt een kutstreek van haar! D: En ik snap je helemaal. Dayum, ik word zo boos van dat soort verhalen.
    Veel sterkte ermee!


    Tell me about it, stud.

    Ahw, dankje! Jullie zijn zo lie-hief. C:


    Me so good.