• Op CLUB'vandekerknogwel' Schelden ze me allemaal uit voor Emo. Nu vind ik dat geen Úitschelden. Maar wel als hun denken dat ze me uitschelden, en het de hele tijd door zeggen. En egt met ze allen. En ze houden hun bek niet. Me vriendin [die er ook op zit] helpt mij ook niet er iets van te zeggen ofzeuu. En ik ben echt van plan met club te stoppen. Dan heb ik bevoorbeeld een Reactie op een ander en dan hoor ik meteen. 'Ga je toch snijden Emo' En dan weer gelach. omg, ik word hier zo ziek van.. Mijn moeder zegt ''Jaa, reageer dan terug.'' Enzo, maar ik ben alleen. En zij zijn met 10 ofzeu.

    Okee we gaan voor jou ook een fanclub beginnen x'D

    Nee, eigenlijk moet je niet terugreageren. Dat vinden ze alleen maar leuk. Ik zit ook op een club (das ook in een kerk, helaas, sorry voor mensen die geloven) en toen zei een oud-klasgenoot laatst tegen me van: 'Jaa jij word echt emo' 'Dacht het niet:)' En toen zei die verder niks meer ofzeu. Maar je moet eigenlijk meelachen als zij gaan lachen:P Dan vinden ze het niet meer leuk omdat jij het dan ook leuk vind. Nja ik ga appeltaart bakken met mams x'D Bubaai xx. En succes;)


    a figment of your imagination

    Ik heb dat ook hoor. Ik wordt uitgescholden voor emo, en dan beginnen ze ook over snijden.
    Ik had van die halve handschoentjes en 1 jongen wilde er 1tje aan. ik zeg zo:' nee rot op.' zegt die jongen zo;' je hebt je gesneden hé?' Ik werd echt boos! >_<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Okee we gaan voor jou ook een fanclub beginnen x'D

    Nee, eigenlijk moet je niet terugreageren. Dat vinden ze alleen maar leuk. Ik zit ook op een club (das ook in een kerk, helaas, sorry voor mensen die geloven) en toen zei een oud-klasgenoot laatst tegen me van: 'Jaa jij word echt emo' 'Dacht het niet:)' En toen zei die verder niks meer ofzeu. Maar je moet eigenlijk meelachen als zij gaan lachen:P Dan vinden ze het niet meer leuk omdat jij het dan ook leuk vind. Nja ik ga appeltaart bakken met mams x'D Bubaai xx. En succes;)


    Thx x] En jij succes met jouw appeltaartje.

    Ik ga meestal voordat ze nog zulke opmerkingen kunnen maken al roepen dat ik emo ben en dood wil ofzo. Dan is de lol er voor hun ook wel vanaf x]


    Mew <3

    Ik ga meestal voordat ze nog zulke opmerkingen kunnen maken al roepen dat ik emo ben en dood wil ofzo. Dan is de lol er voor hun ook wel vanaf x]


    Deraf? Dan vinden die mensen bij mij op club het waarschijnlijk alleen maar Práchtiger. Je wilt niet weten hóévaak TH is uitgescholden daar.

    (...)

    Deraf? Dan vinden die mensen bij mij op club het waarschijnlijk alleen maar Práchtiger. Je wilt niet weten hóévaak TH is uitgescholden daar.

    Nja dat probleem heb ik niet zo. Ik hou niet meer van TH x] Meestal zit ik dan vrolijk mee te grappen x]


    Mew <3