• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ annemellark
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    [okee hij komt eraan]


    Je croix a toi

    Emilio Sanchez
    "Nare gewoonte" ik glimlach even als ze mijn hand weg trekt. "Zijn wel veel mensen he?" Vraag ik als ik merk dat ze naar de deur kijkt. "Wil je kkijken?" Waarom begin je nou opeens te stotteren stomme Emilio!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Quinn Mason Addams

    Als ik klaar ben met mijn liedje (doe ik ondertussen al 2 keer heb gespeeld/gezongen) en mijn tranen heb gedroogd, sta ik op van mijn bed om mijn gitaar weer in zijn standaard te zetten. Die ik in de vloer heb vastgemaakt zodat mijn gitaar niet steeds valt om vervolgens een vrezelijk geluid te maken. Ik vind het nog nap dat hij niet al lang kapot is.
    Nadat ik nog een paar rondjes heb gelopen in mijn kamer loop ik tog maar naar buiten, weg uit de jongensgang die er in mijn ogen verlaten uit ziet. Ik voel me echt niet mezelf en val van het trapje die daar is, er zit een scheur in mijn broek. Jammer dan ik heb er toch zoveel van die lelijke broeken die we hier allemaal aan moeten. Ik loop verder naar de meisjesgang, misschien is daar iemand die weet wat er aan de hand is. Bij en van de deuren staat een meisje aan haar rood/blonde haren te vrunniken ik loop stil naar haar toe en spreek haar aan 'hoi'zeg ik een beetje zacht maar ze blijkt het toch te hooren.


    Je croix a toi

    Hailey Robberts
    De hele tijd loop ik wat dingen met mijn haren te doen, om de tijd te doven. Na een tijd wordt ik het zat en wil een rondje door het gebouw lopen. Doordat ik de hele tijd naar de grond loop te staren let ik niet op en knal tegen een jongen aan die blijkbaar voor me stond. Ik struikel onhandig een paar stappen naar achteren. Een paar seconden moet ik van de schrik bijkomen, maar het lukt me toch om iets uit mijn mond te krijgen. 'sorry' stamel ik. Waarom kan ik nou nooit beter uitkijken, nu vind hij me vast dom omdat ik niet uitkeek.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinn Mason Addams
    'maakt niet uit hoor' zeg ik als het meisje zich veronschuldigd voor tegen me aan knallen. Ik moet uitkijken waar ik staa wand ik staa een beetje onwennig wankel op mijn voeten waar ik ook de hele tijd naar aan het staren ben. 'hoe heet je?' vraag ik aan het meisje die nog steeds geen vin veroerd heeft.


    Je croix a toi

    June Lauren Hastings
    Het meisje schudt stug haar hoofd.
    'Nee. Claudia kan gewoon niet slapen en wil weten wat er aan de hand is. Ze is bang'.
    Ik bijt even op mijn lip.
    'We weten niet wat er aan de hand is,' zeg ik uiteindelijk. 'Alleen dat alle kamer deuren allemaal tegelijk van het slot afgingen en dat er van de bewakers en verzorgers geen spoor te bekennen is.'

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 16:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wilt er iemand iets doen met Samantha?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hailey Robberts
    Ik durf niet te bewegen, straks doe ik iets doms. Met grote ogen kijk ik hem aan, ik heb het gevoel dat ik elk moment in tranen uit kan barsten. 'hoe heet je?' vraagt hij. 'H-Hailey' stamel ik maar. Mijn therapeut heeft me geleerd dat je net moet doen alsof het je beste vriend is, helaas heb ik geen vrienden, dus dat heeft geen nut. Daarom doe ik net alsof hij mijn vader is, dan voel ik me gelijk op mijn gemak. 'jij?' zeg ik uiteindelijk. 'het is papa, het is papa' blijf ik in mijn hoofd herhalen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Gilbert Fuchs.

    Het blijft stil. Dit begint mijn humeur naar nog een dieptepunt te werken. He gast, ik vroeg je toch wat? Ik focus me op mijn ademhaling en kom zo tot rust.
    'Ik, ik heb toch niks gedaan? Waar heb ik dit aan verdiend? Laat mij alsjeblieft gaan.'
    'Huh?' denk ik hardop. Mijn wenkbrauwen vallen in een niet-begrijpende frons.
    'Alsof ik dit zo prettig vind,' zeg ik droog. Hij zal ook wel niet sporen, zoals eigenlijk iedereen hier. Ik vraag me nog steeds af wat ik hier doe. Ik ben prima in staat om in de maatschappij te functioneren. Ik wrijf in een oog. Alleen die verdomde slapeloosheid. Toch vind ik het vreemd dat deze jongen me zojuist haast smeekte om hem te laten gaan. Het doet me denken aan-
    Godver, Gilbert.
    'Luister gast, ik ben niet de kwaaie hier. Oke? Het enige wat ik wilde was een kop koffie, maar het automaat is defect. Iedereen hier is uit zijn doen door dit geintje met de deuren en het licht. Ik heb het vermoeden dat elke begeleider of therapeut hier weg is. En wij zijn aan ons lot overgelaten. Dit zint me niks.'


    No growth of the heart is ever a waste

    [ ik reageer wel ff met Lucas ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Quinn Mason Addams

    'H-Hailey'zecht ze terwijl ze nog steeds naar de grond staart en daarna vraagt ze 'jij?' oh god nu moet ik weer Quinn antwoorden, stiekem vind ik dat helemaal geen mooie naam voor mij het is te.... ik weet niet maar geen naam voor mij in elk geval. Mijn naam zal eerder iets saais moeten zijn maar ik antwoord toch maar gewoon met 'Quinn' waarna ik zeg 'mooie naam H-Hailey'.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:12 ]


    Je croix a toi

    IHeartMusicc schreef:
    Alexis Brooklyn Westlane

    Hij krijgt een grijns op zijn gezicht, hmmm niet gewend. 'Chris. Ik kom hierheen, omdat mijn nachtrust bruut verstoord word. Onder andere door jullie,' Ik wil wat zeggen maar Jascha is me voor. 'Als het goed is kan je gewoon verder slapen hoor. Jij verstoort ons gesprek.' Bijt hij nog toe. Ik kijk Jascha met lichte frons aan, wat heeft hij nou weer? Dan draai ik me weer naar Chris, 'Weet je zeker dat het door ons komt?' vraag ik nog met een knik.

    [ Laatste post Alexis ]

    Lucas Alexander Daniels

    Ik zuchtte en trapte een kruk die we tegen kwamen omver. Achter me hoorde ik stemmen, Lucas..Lucas.. Het leek op gefluister, zacht gefluister dat me wou komen lokken.
    Schichtig draaide ik me om, 'Wie is daar?!' roep ik toen hard door de gangen.
    Geen antwoord terug. 'Wie is daar, kom op!?' roep ik nog een keer, weer geen antwoord.
    Ik draaide me om om verder te lopen maar het begon weer. Lucas..Lucas..
    Stokstijf bleef ik stil staan en binnen één beweging had ik de kruk gepakt en die kant op gegooid. Toen ik door had wat ik had gedaan merkte ik pas dat er niks meer was, of uberhaupt was geweest.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Samantha
    Ik fronste. ''Lucas! Rustig.'' riep ik naar hem, hij leek gewoon terplekke compleet gek te worden. Ik pakte hem vast bij zijn armen. ''Kalmeer.'' mompelde ik, en keek hem doordringend aan. ''Er is niemand buiten ons in deze gang, Lucas.''

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hailey Robberts
    'Quinn' antwoord hij. 'mooie naam H-Hailey'
    'het is papa, het is papa, die zal nooit iets slechts over je denken' blijf ik herhalen.
    'het is gewoon Hailey' grinnik ik. Ik weet zeker dat hij dat wel begreep, maar met papa maak ik altijd grapjes.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinn Mason Addams

    'het is gewoon hailey' grinnikt ze, dat snapte ik ook maar ze leek me aardig en op een of andere manier was mijn vluchtnijging weg gegaan . 'weet ik' zeg ik waarna ik ook grinnik. 'weet jij wat er aan de hand is hier? alles is open en iedereen is weg maar de voordeur is wel op slot' vraag ik haar.


    Je croix a toi