• Hé(:
    Ik zoek rollen voor mijn story Wie heeft er zin om er één of meerdere is te vullen? Hoeft niet persé maar het zou wel erg fijn zijn(wbw)

    Om in te vullen:

    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Karakter:
    Wapens:
    Uiterlijk(Kan je eventueel een foto bij doen):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:

    Ik heb nodig:

    Jongen District 1: AdoreMalfoy
    Meisje District 1: spellcaster

    Jongen District 2: Unbroken
    Meisje District 2: Photographe

    Jongen District 3: adores
    Meisje District 3: Kroontje

    Jongen District 4: Grunschnabel
    Meisje District 4: Kroontje

    Jongen District 5: xxShyxx
    Meisje District 5: Mo0nlight

    Jongen District 6: xxShyxx
    Meisje District 6: Photographe

    Jongen District 7: Kroontje
    Meisje District 7: LJP

    Jongen District 8: xxShyxx
    Meisje District 8: bonita105

    Jongen District 9: JaredLoulove
    Meisje District 9: JaredLoulove

    Jongen District 10: adores
    Meisje District 10: Photographe

    Jongen District 11: Jinx
    Meisje District 11: INB

    Alle hulp is welkom(:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:57 ]


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Awh, jullie zijn lief <3. Het maakt niet uit, kijk maar wat jullie doen, anders maakt het echt niet uit, hihi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    het maakt mij niet uit als ik een rol moet afstaan. Alleen moet jij kiezen wil je een jongen of een meisje zijn aangezien ik alleen heren in mijn 'pakket' heb ;D


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Welke doe je het liefst van degene die ik heb?


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    Welke doe je het liefst van degene die ik heb?


    Ik zou het liefst het meisje van district 5 zijn, maar de jongen maakt ook niet uit, alleen ben ik heel falend in jongensrollen, xd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Ik zou het liefst het meisje van district 5 zijn, maar de jongen maakt ook niet uit, alleen ben ik heel falend in jongensrollen, xd.


    Ga je gang, als het van photographe mag, vind ik het ook goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tuurlijk(:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Woesj. Ik vul haar meteen in ;'). Pas op, want ik ga echt grote beschrijvingen geven. ;p.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wie kan ik dan nog doen :(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ze zijn op):


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Can we celebrate that this is the 100th post!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    PARTYYY


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)*O**O**O**O**O**O*(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(headbang)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)(clown)_O__O__O__O__O__O_(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Meisje, District 5.
    Naam: Katelynn Vious. [ = Keetlinn Vieoes. ]
    Bijnaam: Kate, Lynn.
    Roepnaam: Kate.
    Leeftijd: 16. Ze is jarig op 13 februari.
    Karakter: Kate is een lief meisje in haar district, ze doet zich erg braaf voor. Maar als ze door iemand in de weg zit of als ze voor een wedstrijd moet moorden, kan ze erg gemeen zijn, want ze is slimmer dan je denkt. Ze wil zich zwak voordoen, dus ook lief, zodat de anderen naar haar toe kunnen komen om haar te martelen en om haar te doden, maar dan kan ze makkelijk toeslaan. Ze was geschokt toen ze gekozen werd bij de Boete, maar ze was niet bang. Ze is dus ook niet bang voor de andere tributen; ze wil alleen maar terug naar huis, al is ze er niet zeker van dat ze terug gaat, omdat er heel veel andere tributen zijn en die zijn ook heel sterk, slim en sluw. Maar dat is zij ook.
    Wapens: Als ze wil haar kracht. Maar ze kan ook goed messenwerpen en de pijl&boog mag er ook wezen.
    Uiterlijk:


    Kate heeft lichtbruine haren die tot net over haar schouders gaan. Meestal heeft ze die in een vlecht of een staart, maar in de Spelen heeft ze die in een vlecht. Ze heeft bruine ogen en een redelijk lichte huid. Ze heeft een donkerbruin jasje met een zwarte, dunne trui aan in de spelen. Ze heeft ook een zwarte broek aan, die strak zit. Maar hij zit ook lekker.
    Sterke punten: Kate kan goed meswerpen en kan erg goed met de pijl&boog omgaan. Ze kan goede slaapplaatsen zoeken en ook schuilplaatsen, jagen en eten zoeken hoort daar ook bij. Ze kan ook goed camoufleren, maar daar doet ze alleen aan als er iemand anders in de buurt is. Omdat ze erg sluw en slim is, kan ze goede plannen bedenken om iets te stelen of iemand te doden.
    Zwakke punten: Zwaardvechten. Kate heeft nog nooit iets gehad met zwaarden, zowel om mee om te gaan of om er tegenover te staan. Dat is haar zwakste punt. Klimmen kan ze redelijk goed, maar niet perfect, maar ook niet zwak. Meer zwakke punten heeft ze niet of kent ze niet.

    Ik zei dat het een lange beschrijving zou worden xd.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:36 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Photographe schreef:
    Weetje wat me leuk leek? Ik vind het echt heél aardig dat jullie dit doen, dus misschien willen jullie voor je personage de privé sessie en interview doen? (: Als ik zover ben mail ik wel(:


    1 ding Ik kan niet schrijven:$:$:$:$
    ik heb daardoor 4 x een laptop laten crashen en 2 keer vloog er een blaadje in brand toen ik er een verhaaltje op schreef


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    @bonita105
    uhh.. lol?


    KOEKIE