• Ja lieverds het is nu defenitief.Ik STOP met Q.Er zijn hier namelijk te veel mensen die mij echt pijn hebben gedaan!En dat zijn juist net de mensen die mij altijd zeiden dat ze me zouden steunen als er iets met me was.Maar waar zijn ze nu?Nergens dus!En bekant iedereen negeert me nu!En als ik een keertje ruzie heb met één persoon dan neemt een andere vriendin van mij het voor haar op.Nou zo leer je dus weer je vrienden kennen>.<.

    Maar lieverds om een lang verhaal kort te houden;

    Ik stop dus&veel geluk verder «3


    Lalalalalalalala.

    ikke wenen gaan nu

    WAAAAAAAAAAAAAT?
    ben ik de enige die reageerd?

    Nee! Moet da égt? :S Trek u er tog niks vn aan! :)


    007

    Of, PROBEER u er nx vn aan te trekke :]


    007

    Oke.
    Doeg dan. :3 Je moet het zelf weten.
    x Veel succes verder enzo trouwens enzo. ^^


    Mew <3

    oke, jou keuze.
    doei. :3

    Daagh lieverds «3


    Lalalalalalalala.

    neeee stop niet!!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Siham gij ga nu is luisteren naar mij.Als je echt wilt stoppen is het u keuze.Maar je moet is gewoon naar mij luisteren.Rose ging ook stoppen,en haar heb ik kunnen tegen gehouden!Maar siham lees dit.Ik heb nooit veel vrienden gehad,ik ben fucking hard gepest geweest en er stond nooit iemand klaar voor mij.Maar door deze site heb ik u leren kennen,heb ik andere mensen leren kennen waarvan ik mega hard ben gaan houden.Ook al heb ik ze nog niet gezien,ze zijn dicht bij mij omdat ze in mijn hart zitten,en jij ook.Jij hebt daar het middeste plekje veroverd jha.En dat is fucking speciaal.Dus je weet niet wat je doet als je weg gaat.Je weet niet wat je mij aan doet,en ook niet de rest.Ik ben speciaal voor u een serie begonnen.Wat moet ik daar mee doen?En het is niet alleen om die serie.Maar ik ga u fucking hard missen ook al heb ik u op msn,dat zal niet het zelfde zijn.Maar ik wil dat je goed na denkt over wat ik u juist heb beseft,dat je het laat door dringen in u mooii kopje.Maar als je echt wilt gaan,is het u keus.Maar denk eerst goed na!

    PARIS <3
    Lief ik heb jouw dat nooit aangedaan en je verdient dit niet ! Kijk nou eens naar onze PB's ! Please ga nou niet weg,denk er nog een x over na. Ik vind dit echt niet leuk want ik moet iedereen tegen houden die weg wil. Man godsamme ik vind dit niet leuke ! Iedere goeie vriendin van mij op Q wil weg gaan ! Das niet normaal ! Komt dat door mij ofzo. Dat is het,het is gewoon mijn schuld dat iedereen weg wil met wie ik goed contact heb. TOE NOU GA NIET WEG !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tsjah, dit heb je onderhand al honderden keren geroepen?
    Veel plezier met whatever je hierna gaat doen ><


    Bored.

    Ik ken je niet,, Maar toch.. GA NIET VAN QUIZLET!!!
    er zijn zoveel mensen die willen dat je hier op quizlet blijft!
    Ik heb er ook over gedacht om mijn profiel te verwijderen en uit eindelijk heb ik het niet gedaan! En daar ben ik blij mee!

    Maar het is jouw keuze! Ik snap het wel. het is zwaar kut dat iedereen je laat vallen! Geloof me Ik ken het gevoel..

    Maar als het definitief is..!

    dan,, DOEIII xx


    Winter is coming.

    ik ken je niet maar daar gaat het niet om...
    je moet je niks van die mensen aantrekken en trouwens als je weg zou gaan laat je waarschijnlijk een heleboel mensen achter...
    ik bedoel misschien heb je wel hele goeie vrienden gemaakt via Q. Dan kun je toch moeilijk weggaan toch?
    trek je gewoon niks aan van die mongooltjes die iets tegen/over jou hebben gezegt
    er zijn altijd wel mensen die je willen steunen ofzow...

    [zo mijn verhaaltje is klaar xD]


    Dead but delicious

    :( NIET WEGGAAANN

    Je doet maar, adiòs en het beste ermee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.