• Ja lieverds het is nu defenitief.Ik STOP met Q.Er zijn hier namelijk te veel mensen die mij echt pijn hebben gedaan!En dat zijn juist net de mensen die mij altijd zeiden dat ze me zouden steunen als er iets met me was.Maar waar zijn ze nu?Nergens dus!En bekant iedereen negeert me nu!En als ik een keertje ruzie heb met één persoon dan neemt een andere vriendin van mij het voor haar op.Nou zo leer je dus weer je vrienden kennen>.<.

    Maar lieverds om een lang verhaal kort te houden;

    Ik stop dus&veel geluk verder «3


    Lalalalalalalala.

    Sorry hoor, haat me nu, maar ik vind dit heel aandachtzoekend. Ik kan hier dus echt niet tegen. Moet dit zo? Je stopt er uiteindelijk toch weer niet mee. -.-''


    Mew <3

    Sorry hoor, haat me nu, maar ik vind dit heel aandachtzoekend. Ik kan hier dus echt niet tegen. Moet dit zo? Je stopt er uiteindelijk toch weer niet mee. -.-''


    YEP OM IETS DOMMS TUSSEN MIJ EN RENEE


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Tsjah, dit heb je onderhand al honderden keren geroepen?
    Veel plezier met whatever je hierna gaat doen ><

    [/Heeft niet veel tetevoegen maar toch 1 ding wel;]
    Sorry dan dat ik het voor Linda opnam maar er zijn nou eenmaal dingen die voor gaan. Ik haat je niet en alles! Je bent aardig maar toch ik vind gewoon dat je respect moet onen ze is druk believe me! Haat me maar nu ofzo want dit is allemaal mijn sculd dat ze dan stopt!


    I do not hook up.

    Ik ga je missen,

    Ik moet je 1 ding vertellen

    Je bent mijn fucking lekker sexhoofd en dat blijf je voor altijd!!

    STOP NIET!!
    Als je niet naar me luistert heb ik je maar 1 ding te zeggen.

    Het is jou keuze dus ik laat het zo, maar je moet wel weten dat ik van je hou met heel mijn hart!


    Only losers can act the way you do

    Ik ga je missen lieverd «3


    ~

    Ze is al weg.
    [/slotje]


    Bored.