• LAAT OOK MAAR

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:33 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    http://i49.tinypic.com/205we3a.jpg
    Gooi even tussen [/img] en in de beginpost anders ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ]Ik maak beginpost zo beter, maar niemand deed wat, en ik heb nog nooit een topic geopend.. so.. XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    abo


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alleen nikki mag de topic openen!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Die is offline... -.-]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Helios schreef:
    Alleen nikki mag de topic openen!

    But she's not here o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik was aan het stofzuigen. Daarom was ik er niet. En jullie kunnen toch even wachten totdat ik terug ben, zo'n ramp is dat toch niet?


    Your make-up is terrible

    - never mind

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:20 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ze is even stofzuigen. Als ze er niet is betekent niet dat een ander et mag openen. Niemand heb haar toestemming gehad dus gwn aso als je et tohc doet en geen gedult heb. Nikki moet et doen en alleen zij mag et dus deze telt eigg niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Serieus! Het is toch ook niet zo'n ramp als één keer iemand anders het topic opent? Ik maak de beginpost nu zoals die hoort, behalve dat dan mijn naam erbij staat is er geen verschil.. Je wordt sowieso wel erkent als bedenker van deze RPG hoor, Ik vind dat jullie echt een beetje moeilijk doen..


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Je kunt toch wel 10 minuten wachten. Ik was niet 3 uur weg ofzo. Het gaat er gewoon om dat ik zelf graag het topic wil bijhouden en veranderingen wil doorvoeren. Ik heb ookal meegemaakt dat iemand anders een topic voor een RPG openede en niks meer aan de begin post deed. Ik wil niet dat dat gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Je heb geen toestemming gehad dat is het probleem! Seriously leer de regels


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zal het nooit meer doen, en maak nú de beginpost goed. Volgende keer mag je het weer lekker zelf bijhouden. Ik zal nog eens mijn best doen om hulpvaardig te zijn.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ze heeft de echte al gedaan mafkees. Vraag volgende keer om toestemming damn eh..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En waar had ik dat dan moeten doen?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.