• Er staan zo waar twee verhalen in de top die níét over One Direction/Justin Bieber gaan.
    I'm surprised :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    haah ze zijn wen actie begonnen om 12 uur een paar stories met zijn alle te kudoeen dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Er is een Onbekende Personen actie bezig, waarbij users OP stories kudo'en. Ben er niet blij mee eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 16:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meet the Hype of the unknown stories. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DarkSavior schreef:
    Er is een Onbekende Personen actie bezig, waarbij users OP stories kudo'en. Ben er niet blij mee eigenlijk.

    Yush, dit dus. ^
    Ik vind dat je een beetje laag gezonken bent als je hieraan meedoet.

    DarkSavior schreef:
    Er is een Onbekende Personen actie bezig, waarbij users OP stories kudo'en. Ben er niet blij mee eigenlijk.


    Je houdt toch niet van One Direction, waarom ben je er dan niet blij mee?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Je houdt toch niet van One Direction, waarom ben je er dan niet blij mee?

    De kudo's zijn niet eerlijk verdient.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Yush, dit dus. ^
    Ik vind dat je een beetje laag gezonken bent als je hieraan meedoet.


    Niet om een heisa te veroorzaken, maar waarom ben je dan laag gezonken? :') ik voel me namelijk erop aangesproken aangezien ik ook meedoen aan het topic. Het is niet dat we persé de 1D uit de top willen hebben, want er zitten ook 1D fans in het topic. De voornaamste reden is gewoon het bekender maken van de OP's.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Je houdt toch niet van One Direction, waarom ben je er dan niet blij mee?

    Ik vind dat een story het zelf moet verdienen, niet zo. Ik vind het oneerlijk.
    Elvenking schreef:
    (...)
    Yush, dit dus. ^
    Ik vind dat je een beetje laag gezonken bent als je hieraan meedoet.

    Nou, laag gezonken vind ik wel erg overdreven. Ik snap wel waarom ze het doen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 16:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crave schreef:
    (...)

    Niet om een heisa te veroorzaken, maar waarom ben je dan laag gezonken? :') ik voel me namelijk erop aangesproken aangezien ik ook meedoen aan het topic. Het is niet dat we persé de 1D uit de top willen hebben, want er zitten ook 1D fans in het topic. De voornaamste reden is gewoon het bekender maken van de OP's.

    Omdat er een enorme discussie ontstaat als mensen gaan zeuren om kudo's, maar dit mag dan weer wel?
    Ik vind het een beetje onzin. Dan staan er maar veel 1D-stories in de top, so be it.
    De mensen die OP-verhalen schrijven en lezen weten van zichzelf wel of die story goed is of niet. Daarvoor hoef je niet in de top te staan.

    Waarom kan er geen aparte fanfiction top komen? (': dat zou alle problemen oplossen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vind dat het uiteindelijk even 'laag is, als we dat woord gaan gebruiken, als de 1D-stories die er anders in staan omdat er anders geen hoofdstuk meer wordt gepost.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Silvertongue schreef:
    Waarom kan er geen aparte fanfiction top komen? (': dat zou alle problemen oplossen.

    Voorgesteld en afgewezen. Multiple times.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silvertongue schreef:
    Waarom kan er geen aparte fanfiction top komen? (': dat zou alle problemen oplossen.


    Of dat elke story maar 1 keer in de week/maand/om de zoveel dagen in de top kan komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Ik vind dat het uiteindelijk even 'laag is, als we dat woord gaan gebruiken, als de 1D-stories die er anders in staan omdat er anders geen hoofdstuk meer wordt gepost.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    DarkSavior schreef:
    Er is een Onbekende Personen actie bezig, waarbij users OP stories kudo'en. Ben er niet blij mee eigenlijk.
    meestal blijven alleen de beste OP's staan hoor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque