• When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true



    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een 'who done it' stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    De Proloog (:

    Ik zou zeggen, neem een kijkje als je interesse hebt! (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:18 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Klinkt goed, en orgineel (tenminst ik heb hier op Q nog nooit zoiets gezien)
    Ik ga zeker even kijken c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Volgens mij zit er een fout in de Engelse titel. Ik wet het niet. het klinkt niet lekker in de mond. Misschien ligt het aan mij :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LaCerise schreef:
    Klinkt goed, en orgineel (tenminst ik heb hier op Q nog nooit zoiets gezien)
    Ik ga zeker even kijken c:


    Haha oké (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    RainbowShine schreef:
    Volgens mij zit er een fout in de Engelse titel. Ik wet het niet. het klinkt niet lekker in de mond. Misschien ligt het aan mij :3


    Volgens mij zeg je meestal iets van 'Some dreams come true'
    Maar ik dacht dat als je nadruk wilde leggen dat je dan wel do in de zin mocht zetten. Maar misschien zit ik er naast (: Dan pas ik de titel aan.


    You always have a choice in life, it's sometimes just