• - Fuggs voor €20
    - vestje voor €15
    - nog een vesjte voor €12

    bij elkaar 47 euro ben de laatste tijd egt van de goedkopere merken of gewoon merkloos


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    merkjes maken niets uit,

    leuke kleren zijn leuke kleren..

    en ik wil ook nieuwe kleren, maar krijg pas mijn geld op het eind van de maand, en ik wil nog een baantje (heb al krantenwijk) bij de supermarkt ofzo, zodat ik meer geld heb:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik werk in de horica 5 euro per uur xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Whaaa, nu moet ik niet met de prijsen van mijn nieuwe vesten aankomen zekker :X Die zijn 3x zo duur ofzo,, Maar leven, Moeder die betaalt :D Aleen nu niet meer,, aangezien ik weer kleedgeld krijg :D Allen ike lief zijn,, dus heb ik kleertjes mogen kopen van het 3dubelen van me kleedgeld,, Zomaar voor niet, en het ging niet van me echte kleedgeld af :D


    Dunno ><

    Mij lukt eht soms nog goedkoper :Y)
    Mijn jas was 5 euro,
    Mijn schoenen 2,50
    En drie skinny jeans voor 15 euri (A)
    Hallelujah naar mensen die nieuwe spullen naar de tweedehands brengen, en vive de markt x'D


    Mew <3

    Ik kan t ook wel goedkoop xD

    2 skinny's 30 euro's
    shoes voor 5 euro's
    Muts voor 80 ct. xD
    en een parapluutje van winnie de pooh [echt adorable] voor 3 euro!!

    haha ik ben egt niet van de dure merken ik koop zelf altijd bij de H&M, Zara, Mango, Only, Vera Moda, Pinky en soms de markt/2e handswinkeltjes bij dat laatste hebben ze altijd leuke sjaaltjes maar dat winkeltje is bij ons uit mijn woonplaats verdwenen. het enige waar ik wel is goed geld aan uitgeef is een goede broek, laarsen en 1 paar schoenen bijv mijn nikes waren 90 euro zijn nog helemaal heel mijn tussendoor schoenen helemaal naar de klote xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik kan het ook! x3

    2 Skinny's voor 6 euro n_n
    Shirtje voor 3 euro
    vestje 10 euro
    sgoenen 7 euro
    nieuwe veters voor sgoenen 1 euro
    + nog wat armbanden ne make-up enz. = 5 euro.. x3

    n_n


    We can only learn to love by loving.

    Leuk man :D.

    Ik ga maybe een O'Neill jas kopen van 160 euro bij de Time Out :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik kreeg een 2e shirtje gratis, omdat die man vond dat 't shirtje mooi bij mn ogen kleurde, maar k niet genoeg geld bij me had. _O_
    2 shirts voor 3euro. :'D

    Oke lekker goedkoop! ben al blij dat ik het bij mijn eigen prijzen kan kopen =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Oke lekker goedkoop! ben al blij dat ik het bij mijn eigen prijzen kan kopen =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Oke lekker goedkoop! ben al blij dat ik het bij mijn eigen prijzen kan kopen =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]