• Prachtig, vind je ook niet?
    Ik las vandaag in de fashionista dat er een Barbie komt met een (roze) afneem pruik en een tattoo op haar rug.
    Twee moeders van twee kinderen die kaal zijn geworden door chemokuren hebben een club opgericht op Facebook voor deze kinderen met deze vreselijke ziekte!
    Ze hebben al 15000+ likes!

    Ik vind dit zo prachtig hè, vaak lees ik op twitter: "Er moet een Disney film komen met een hoofdrolspeelster doe kaal is, om kindjes met kanker zich ook mooi te laten voelen!"
    Ik was hier zo blij mee, toen ik het las!! Hopelijk komt deze Barbie pop snel in de schappen!

    Wat vinden jullie hiervan?

    xo


    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:41 ]


    ' Nyctophilia '

    Alsof die kinderen zich mooier gaan voelen als een dinseykarakter kaal is. (cat) Thefuck, ik snap niet waar het op slaat.
    En wat is er zo leuk aan een barbie met en roze afneembare pruik en tattoo?


    Your make-up is terrible

    Roze pruik, tattoo?
    Het is eerder een Nicki Minaj Barbie?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 11:14 ]


    Tell me about it, stud.

    Vind t een beetje raar, maar oké als die kinderen zich er beter door voelen heb ik er geen problemen mee :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Serieus hea Assassin
    Het is een prachtig idee en het is super dat het echt uitgevoerd gaat worden!


    People change, memory's don't.

    Ik ben niet van barbies, maar ik vind dit inderdaad een goed idee voor kinderen. Zeker voor kinderen met die vreselijke ziekte (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waarom een roze pruik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wou dat disney een Lesbische prinses maakt of een Homo prins..

    FlowerOnFire schreef:
    Vind t een beetje raar, maar oké als die kinderen zich er beter door voelen heb ik er geen problemen mee :'D


    Intersectional feminist

    Pinkribbon misschien i don't know. Wel mooie gedachte erachter. Alleen de tatoeage snap ik dan weer niet maar verder mooie betekenis ^-^

    Ik had het al ergens gelezen, maar waarom een tattoo?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind 't toch wel vrij confronterend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Karofsky schreef:
    Ik wou dat disney een Lesbische prinses maakt of een Homo prins..


    Ja, ik vind het een geweldig goed idee maar als ze niet willen discrimineren voeren ze dit idee ook uit.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    Alsof die kinderen zich mooier gaan voelen als een dinseykarakter kaal is. (cat) Thefuck, ik snap niet waar het op slaat.
    En wat is er zo leuk aan een barbie met en roze afneembare pruik en tattoo?


    De barbie vind ik leuk, alleen snap ik het tattoo en roze pruik gedeelte niet echt. Maar voor de rest, same.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    Alsof die kinderen zich mooier gaan voelen als een dinseykarakter kaal is. (cat) Thefuck, ik snap niet waar het op slaat.
    En wat is er zo leuk aan een barbie met en roze afneembare pruik en tattoo?


    inderdaad. Dikke mensen gaan zicht toch ook niet beter voelen als er een dikke disneyprinses komt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Alsof die kinderen zich mooier gaan voelen als een dinseykarakter kaal is. (cat) Thefuck, ik snap niet waar het op slaat.
    En wat is er zo leuk aan een barbie met en roze afneembare pruik en tattoo?


    Ex astris, sciencia