• Prachtig, vind je ook niet?
    Ik las vandaag in de fashionista dat er een Barbie komt met een (roze) afneem pruik en een tattoo op haar rug.
    Twee moeders van twee kinderen die kaal zijn geworden door chemokuren hebben een club opgericht op Facebook voor deze kinderen met deze vreselijke ziekte!
    Ze hebben al 15000+ likes!

    Ik vind dit zo prachtig hè, vaak lees ik op twitter: "Er moet een Disney film komen met een hoofdrolspeelster doe kaal is, om kindjes met kanker zich ook mooi te laten voelen!"
    Ik was hier zo blij mee, toen ik het las!! Hopelijk komt deze Barbie pop snel in de schappen!

    Wat vinden jullie hiervan?

    xo


    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:41 ]


    ' Nyctophilia '

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Ik ben ook voor, ik vind het ook een prachtig idee, ook al vind ik barbie niet meer leuk.

    Ik vind barbie ook niet meer leuk, maar voor de kleine kinderen moet dat toch iets leuks zijn, lijkt me. [:


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    Ik vind barbie ook niet meer leuk, maar voor de kleine kinderen moet dat toch iets leuks zijn, lijkt me. [:


    Indeed ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Karofsky schreef:
    Ik wou dat disney een Lesbische prinses maakt of een Homo prins..

    Ja inderdaad, zou ook goed zijn


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Assassin schreef:
    Alsof die kinderen zich mooier gaan voelen als een dinseykarakter kaal is. (cat) Thefuck, ik snap niet waar het op slaat.
    En wat is er zo leuk aan een barbie met en roze afneembare pruik en tattoo?


    Mensen van disney laten dan zien, dat kinderen die ziek zijn ook mooi zijn. het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk, maar we leven in een fucked up maatschappij waar uiterlijk het belangrijkste is geworden. Kinderen die kaal zijn denken vaak dat ze lelijk zijn en disney wilt hun tegendeel bewiijzen, je kan ook mooi zijn zonder haar :).


    Everyday is a Fashion Show and the World is the Runway ~ Coco Chanel

    Assassin schreef:
    Alsof die kinderen zich mooier gaan voelen als een dinseykarakter kaal is. (cat) Thefuck, ik snap niet waar het op slaat.
    En wat is er zo leuk aan een barbie met en roze afneembare pruik en tattoo?

    Nouwja vroeger toen waren er prinsesen met blond haar en dan voelde ik me helemaal knap, want ik had ook blond haar :p Dus en zij balen er van dat ze geen haar hebben. dus mischien maakt dat het probleem at lichter.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Brutus schreef:
    Ben ik dan de enige die dit een prachtig idee vind? Als die kinderen zich hierdoor beter gaan voelen, dan is dat toch goed of niet? Kinderen met kanker gaan al door een rottijd en als dit het beter maakt, why not? Dat gun ik ze.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Brutus schreef:
    Ben ik dan de enige die dit een prachtig idee vind? Als die kinderen zich hierdoor beter gaan voelen, dan is dat toch goed of niet? Kinderen met kanker gaan al door een rottijd en als dit het beter maakt, why not? Dat gun ik ze.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind