• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    [@xJohnnyDepp Diego is ook bij Damon en May toch of heb ik het nu mis?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ja maar mijn directeur niet... hij staat nog niet boven in het begintopic ding xD]

    Diego Edman
    'Heey May, goeie vakantie gehad zo te horen?' zei ik glimlachend en aaide mijn waterdraak, die de lichtflitsen van Morve elektrocuteerde door er water bij te doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maegan Fox
    Slice siste even en kronkelde om onze nekken heen, Jay grinnikte alleen en ging weer achter, alleen is er hoogstens een halve meter tussen ons. Een speelse grijns speelde rond zijn lippen.
    Bedenkelijk tuitte ik mijn lippen even en ging achteruit zitten terwijl ik hem doordringend aankeek. “Wat is er Bright, bang voor een beetje lip-locking?” Of hij speelde met me, waardoor hij dacht dat ik gek moest worden. Maar als ik met hem zou spelen, zou ik dat niet worden.
    Aisha grinnikte en lachte even hikkend en ik keek haar met een wenkbrauw opgetrokken aan, waardoor ze gelijk stil was en ik haar nog wat vlees voelde. “Ja, eet maar goed, ik wil dat je heel groot wordt, zodat je ook eerstejaars op kan eten,” Weer glimlachte ik donker en ik merkte dat een eerstejaars van de andere afdeling dat hoorde en met een boog om Aisha heen liep.
    “Jij bent de eerste!” Ik rolde toen mijn ogen en mompelde, “Ik weet geen eens hoe die loser heet…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damon
    'De jongens uit Italië zijn erg charmant en romantisch dus ja. Maar ik heb mezelf ook laten versieren.' antwoordt ze met een speelse knipoog.
    Ik grinnik als haar draak haar haar in de war maakt.
    'Zullen we maar naar binnen gaan?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    'Ja zeer leuke vakantie en jij Diego?' Beantwoord ik hem waarna ik naar Damon kijk. Voor het feestmaal natuurlijk die was nog niet opgedekt. 'Ja laten we maar erheen gaan.' Stemde ik in. Morve keek om zich heen zijn ogen gleden door de zaal en hij liet een electriciteitsflits richting een eerste jaars Lion gaan wiens haar nu overeind stond en tranen in zijn ogen. Ik wou sorry zeggen, maar ik was een Fox, helaas, en dan kon dat niet.

    Jayden Jason Bright
    Ik grijns. Ze had pit en was dus ook een pittige tante something I like. Ik zie de zaal al binnenlopen en zucht. 'Het feestmaal gaat zo beginnen.' Concludeer ik. Met mijn hand tip ik naast me zodat ik Sein dat ze naast me moet gaan zitten. Ik draaide me om wachtend op haar gezelschap naast me. Ondertussen ging een knappe blondine tegenover me zitten. Ik moest toegeven ze was knap maar Maegan was knapper.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    “Het feestmaal gaat zo beginnen.” Concludeerde hij, en met zijn hand tikte hij naast zich, zodat ik zou weten dat ik naast hem moest zitten. Hij draaide zich om, blijkbaar toen hij merkte dat ik niet gelijk naast hem ging zitten, en ik grijns, terwijl ik toch naar hem toe loop en naast hem ga zitten.
    Eigenlijk wilde ik zwaar protesteren en hem vertellen dat ik niet naar iemand luister, maar voor deze ene keer zal ik het maar doen. Ik geef hem een charmante grijns en merk in mijn ooghoeken hoe hij even naar een blondine voor hem kijkt. Fluisterend zeg ik wat tegen Aisha en zij grijnst, terwijl ze naar de blondine vliegt en op haar hoofd gaat zitten. Het meisje kijkt en schrikt zich even rot, zeker toen Aisha vuur spuwde, zodat haar haarlokken even in brand waren. Ze staat op en rent weg, terwijl Aisha zich rot lacht in de lucht. Ik kijk haar aan en wenk dat ze weer moet komen, dat doet ze en ze gaat op mijn schouder zitten. “Aisha, toch…” Zeg ik met een engelenstem, maar zij grinnikte alleen maar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik weet niet of het mag maar ik ga gewoon spelen met mijn net aangemaakte leraar.]

    Morty ''Mort'' Rhodes || Leraar
    Met een zucht zette ik mijn cowboyhoed af. Ik trok wat normalere kleren aan en liep naar de eetzaal. Ik zet mijn bril even af, poets hem en zet hem weer op. Ik wil kennis maken met de leerlingen hier en loop wat rond, met een vastbesloten blik in mijn ogen.

    Diego
    'Zwaar slecht, maar ik wen er aan..' zeg ik grinnikend. 'Ik ben blij dat ik nu weer hier ben.' grijns ik. 'En jij?'

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden Jason Bright
    Aisha liet het meisje haar haren in de fik vliegen en ik keek meteen opzei naar Maegan. 'Aisha, toch…” Zei ze met een engelenstem. 'Kan iemand er hier niet tegen als ik even naar een ander meisje kijk?' Zeg ik plagend terwijl ik haar even in haar zij prik. Ik zie omdat het drukker word er mensen gaan zitten omdat ze moeten zitten. Sommige met huisdieren en sommige zonder huisdieren. Het meisje tegenover me had een klein goudkleurig draakje op haar schouder ter grootte van een emmer. Volgens mij heette het meisje Carmen. Ze had zwart haar en een lief gezichtje. Ze was niet slecht en met haar vriendin Jessie die nu niet meer op deze school zat was ik naar bed gegaan. Wat iedere jongen pakt zijn kans.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Feestmaal was toch al begonnen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    May Rose White
    'Zwaar slecht, maar ik wen er aan.. 'Ik ben blij dat ik nu weer hier ben. 'En jij?' Zegt hij grijnzend. Ik glimlach even terug. 'Mijne was ook wel prima. Naar Italië geweest. Lekker gewinkeld veel aandacht gehad van jongens. You name it al mocht Morve helaas niet mee.' Zeg ik met dezelfde glimlach. Ik hoor Morve zachtjes grommen. Hij wou ook graag mee maar hij was nou eenmaal een draak en die kende mensen alleen in mythes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    “Kan iemand er hier niet tegen als ik even naar een ander meisje kijk?” Zei hij met een plagende stem, terwijl hij even in mijn zij prikte. Ik keek hem engelachtig aan en met een nonchalante glimlach op mijn lippen zei ik, “Oh, geloof me, daar kan ik wel tegen hoor,” Verleidelijk leun ik op mijn hand als steun en buig wat naar hem toe. “Het is om een totaal andere reden…” Fluisterde ik grijnzend naar hem en ging weer rechtop zitten.
    Het wordt steeds drukker en een meisje tegenover hem had een klein goudkleurig draakje op haar schouder, ter grootte van een emmer. Carmen of zo, heette ze, niet dat het me zoveel boeide, maar Jayden lijkt opeens heel veel interesse te tonen. Ach ja, als ik niet verliefd op hem zou worden, zou alles goed komen, dacht ik grijnzend en ik doe mijn benen over elkaar terwijl ik de andere kant op kijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diego Edman

    'Mijne was ook wel prima. Naar Italië geweest. Lekker gewinkeld veel aandacht gehad van jongens. You name it al mocht Morve helaas niet mee.' zegt ze met dezelfde glimlach en Morve gromde even.
    'Ik heb deze hele vakantie geen meisje gezien, verschrikkelijk...' zuchtte ik. 'Dus een van de grootste redenen waarom school zo leuk is.' grinnik ik. Ik aai Jale even over haar kop en ze klapt met haar staartvinnen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden Jason Bright
    Mijn aandacht haak ik we van Carmen en ik kijk weer naar Maegan. Maegan was wel wat knapper dan Carmen. Zoals eerder was Maegan natuurlijker. “Oh, geloof me, daar kan ik wel tegen hoor,” Ze boog voorover en kwam verleidelijk dichtbij. 'Waarom liet je Aisha dan Die blondine haar haren flamberen?' Vraag ik dan terug. Ik grijns even breed. Slice sist weer even en krioelt over het gangpad en laat zijn tanden zien aan 1e klassers die dan bijna gillend wegrennen waardoor ik ze gewoon bijna uitlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    May Rose White
    'Ik heb deze hele vakantie geen meisje gezien, verschrikkelijk...' zuchtte Hij melodramisch. 'Dus een van de grootste redenen waarom school zo leuk is.' aha hij zocht dus een prooi van vrouwelijk schoon. Ik moest toegeven Diego was niet lelijk en ik keek even rond voor hem zodat ik mijn kont naar hem moest draaien net als mijn rug. Ik schaamde me best voor mijn kont omdat hij best groot was kwam ook deels door mijn moeder die was Braziliaans en mijn vader half Antilliaans ofzoiets. Daarom was ik ook een beetje getint niet dat ik het erg vond. Nee zeker niet maar toch. 'Nu moet je alleen nog even een prooi vinden om de keren op vakantie in te halen.' Vul ik zijn gedachte aan. Het was wel zo. Een hele vakantie geen seks voor Diego dat ie dat gehaald had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    “Waarom liet je Aisha dan die blondine haar haren flamberen?” vroeg hij terug, en hij grijnsde even breed. “Omdat het kan,” Antwoord ik ietwat bijdehand, maar nog steeds met een verleidelijke glimlach op mijn lippen. “Als je lief bent voor je, krijg je het misschien ooit nog te weten,” Ik geef hem een speelse knipoog en kijk dan naar Slice die over het gangpad krioelt en zijn tanden laat zien aan de eerste klassers die, tot mijn vrolijkheid, bijna gillend wegrennen. Er komt weer een gelukzalige lach mijn mond uit rollen, maar ik kijk weer snel de andere kant op, terwijl ik nog wat na grinnik. Gosh, how I hate my stupid laugh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.