• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    Mort Rhodes

    'Op mijn eerste dag liet ik het lokaal ontploffen.' zei ik schouderophalend. 'Dus het kan altijd nog erger.' Ik dacht terug aan die dag, dat ik zo blij was hier te zijn en ik had het voor mezelf verpest. Maar ja, het maakte me niet uit, ik trok me niets aan van die mensen. Ik keek naar het gezicht van het meisje, dat er rustig en jong uit zag. 'Hoe heet je trouwens?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat kan ik doen met Chayenne? Was er nog een reactie met Aria ofzo?]


    El Diablo.

    Diego

    'Dat is gewoon dwangarbeid. Zo erg waren mijn ouders ook weer niet.'
    zei ze en ik haalde mijn schouders op.
    ´Ik ben het gewend en ik vind het minder erg.´ zei ik zuchtend. Het was hard werken, dat klopte, maar ik was er aan gewend en al heel vaak gedaan. 'Heb je het hier heel erg gemist?' vroeg ik aan haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik schoot in de lach. ''Ja, het kan erger inderdaad.'' zei ik. ''Maar ik ben over het algemeen nogal.. Klunzig, dus dit zal vast niet de enigste keer zijn dat ik hier lig.'' zei ik, en ik grinnikte eventjes.
    ''Hoe heet je trouwens?'' vroeg hij. ''Elise.'' stelde ik me glimlachend voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes

    ''Elise.'' stelde ze zich glimlachend voor.
    'Mijn naam ken je al.' zei ik glimlachend. 'Noem me alsjeblieft Mort want dat ´y´ aan het einde vind ik irritant.´ zei ik tegen Elise, lachend. 'En toen lag je hier.' lachtte ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik grinnikte. ''Zal ik doen, Mort.'' grijnsde ik.
    ''En toen lag je hier.'' lachte hij, en ik lachte ook even. ''Met mij weet je het maar nooit.'' zuchtte ik, en het was nog waar ook.
    Ik heb ooit een paar ribben gebroken, mijn sleutelbeen, mijn elleboog.. En nu was het mijn enkel, die ik overigens wel wat vaker had gekneust. Tsja, ik was niet de handigste persoon die bestond.
    ''Dus.. Waarom ligt je intresse bij medicatie?'' vroeg ik hem glimlachend, zodat er geen ongemakkelijke stiltes zouden vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [...]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    Samuel

    Ik knikte.
    "Ze hadden ruzie, ruzie omdat Aria zich met Chayenne en mij moeide."
    Zeg ik dan. "Chayenne mag ook niet deelnemen aan het feestmaal, ze moeten de les nu verzinnen." Zeg ik daarna.


    Michel Avan Parker

    'Weet je waar ze zijn? Of waar mvr. McCathy is?' Vraag ik aan hem, waarschijnlijk zou ik eerst naar McCathy gaan, al werd dat vast niet een leuk gesprek, voor haar niet in iedergeval, hoe wil ze ooit verwachten dat een Lion en een Fox samenwerken? Dat is bijna onmogelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Michel Avan Parker

    'Weet je waar ze zijn? Of waar mvr. McCathy is?' Vraag ik aan hem, waarschijnlijk zou ik eerst naar McCathy gaan, al werd dat vast niet een leuk gesprek, voor haar niet in iedergeval, hoe wil ze ooit verwachten dat een Lion en een Fox samenwerken? Dat is bijna onmogelijk.


    Samuel

    "Neen, dat weet ik nounet niet." Zeg ik spijtig en schudt mijn hoofd.
    "Maar alstublieft, laat Chayenne niet in verdere problemen komen. Ik heb vanavond een afspraakje met haar." Zeg ik dan en kijk Mr.Parker aan.
    "Maar verder heb ik geen nieuws meer." Zeg ik hoofdschuddend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [HurtedHeart, wil je even terug reageren? -pouts-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Waar is iedereen? Niemand reageert xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik kan niet verder, want er is nog geen post van Aria..]


    El Diablo.

    [Ik kan ook nog niet verder :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik moet wachten op Michel xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mort

    'nouja oke wilde hier weken alleen voor leraar was ik niet goed. Toen ben ik eens naar mijn cijfers gaan kijken en i bleek heel goed te zijn in drankjes maken en toverspreuken.' zei ik na even nadenken. 'Toen ben ik hier gaan kijken naar een goede vaan en ja ik kwam hier uit. Ik vind het leuk om mensen te helpen en veel mensen zeggen dat ik ze goed bezig kan houden met verhalen vertellen.' grinnikte ik. 'dus als je hier voor langere tijd ligt dan verveel je je niet snel, behalve als ik bezig ben met een patient. Maar dan slapen de anderen meestal. '


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel