• Hey, ik zoek rollen voor het vervolg op I'm a survivor || Hunger Games || Cato

    Het gaat over de 75e Hongerspelen, en dat is hetzelfde als in het boek. Met de winnaars dus.

    Wat ik zoek:
    1: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    3: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    4: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    5: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    6: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    7: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    8: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    9: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    10: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    11: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    12: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Karakter:
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Talenten:
    Zwakke punten:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:14 ]


    El Diablo.

    Okee (:


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    Nou, dan zal ik Finnick wel erin laten (:

    Heeft iemand een foto van hem ? XD


    Misschien deze?

    http://weheartit.com/entry/16221222

    ^^

    Of je neemt James Gaisford. Die heeft Finnick gespeeld op Youtube, maar hij is te jong. Beschrijf hem gewoon xd
    Bronskleurig haar, zeegroene ogen, perfect gebronsde huid en gespierd, atletisch lichaam. ^^

    I like him.


    help

    Volledige naam: Dioan Hazrel Tyin.
    Leeftijd: 31.
    District: 10.
    Karakter: Dioan is een sterke vrouw. Ze staat stevig in haar schoenen en heeft bijna overal vertrouwen in. Niet gek dat ze het voor een jonger meisje opnam tijdens de boete. Ze is vriendelijk, maar alleen als ze je vertrouwt, wat ze niet snel doet.
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Dioan heeft kort blond haar dat net op haar schouders valt. Ze heeft helder groene ogen, Dioan is wat aan de kleinere kant maar het is niet zo'n groot verschil.
    Talenten: Dioan is erg goed met de mes en de speer. Als ze die in handen heeft is ze best dodelijk.
    Zwakke punten: Dioan is niet zo snel en erg luidruchtig, waar ze zelf niks aan kan doen.
    Extra: Dioan heeft een vriend in haar District, ze heeft aan hem beloofd terug te komen.


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Volledige naam: Alistair Gaisford
    Leeftijd: 49
    District: 1
    Karakter: Sinister, sluw. Je wilt geen ruzie met hem, hij weet een antwoord op alles en meestal zijn die niet zo heel erg vriendelijk.
    Uiterlijk + Beschrijving:


    (HUGH LAURIE!!)
    Felblauwe ogen, grijzend haar, mager en statig van postuur.
    Talenten: "Vechten" met woorden, en de vuile trucjes.
    Zwakke punten: Doordat hij je zelf zo goed met woorden kan raken, kan hij zelf ook snel geraakt worden door woorden. Dat wil echter niet zeggen dat je meteen zal zien wélke woorden dat zijn.
    Extra: /

    (NEEM VOOR TWAALF HAYMITCH. NEEM HAYMITCH NEEM HAYMITCH!!!! Eigenlijk kan je ook niet anders, aangezien Peeta en Katniss dood zijn. XD)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:18 ]


    help

    Volledige naam: Haymitch Abernathy
    Leeftijd: 41
    District: 12
    Karakter: Slim, maar gebroken door zijn spelen, waardoor hij soms arrogant overkomt. Ongeduldig, je kent hem wel ^^
    Uiterlijk + Beschrijving:


    Sluik, blond haar, blauwe ogen.
    Talenten: Omgaan met het mes.
    Zwakke punten: Geen idee, eigenlijk...
    Extra: Hij won de tweede Kwartskwelling.

    (HIER HEB JE HAYMITCH! ^^ Ik heb hem niet echt heel uitgebreid beschreven, omdat de meesten hem wel kennen en omdat ik er geen fouten bij wil stoppen. ^^)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:13 ]


    help

    ik wil het meisje van district 7 wel zijn, is dat goed?
    dan ga ik zo even een ding(met de naam enzo, weet niet hoe dat heet) maken:)
    mag je btw. zelf een naam verzinnen of moet je de echte namen gebruiken?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:20 ]

    Okee


    El Diablo.

    xximkexx schreef:
    ik wil het meisje van district 7 wel zijn, is dat goed?
    dan ga ik zo even een ding(met de naam enzo, weet niet hoe dat heet) maken:)


    In het engels heet het enrollment. Geen idee in het Nederlands. Inschrijvingsformulier? Ik heb er nu wel eventjes genoeg gedaan, denk ik. Tell me when you need some more. Ik heb inspiratie over voor charries. XD


    help

    Ik doe meisje 5 ook welc:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Om even of andere reden vind ik Ian Somerhalder heel goed in de Hunger Games passen XD


    El Diablo.

    IAN SOMERHALDER????? O_O

    I really can't look at that guy. Ik krijg soms het gevoel dat hij scheef kijkt ofzo... Ik ga iemand gevaarlijk zoeken.

    Wil je een gevaarlijk achttienjarig meisje of een gevaarlijke achttienjarige jongen? (Of negentienjarig, is ook goed.) zo rond de twintig.


    help

    Jongen ^^


    El Diablo.

    Volledige naam: Rosa Salvatore
    Leeftijd: 13
    District: 5
    Karakter: Ze let altijd goed op en is altijd vrolijk. Ze is wel heel erg op haarzelf gericht. Het maakt niet echt veel uit voor haar wat er met andere gebeurt.
    Uiterlijk + Beschrijving: Bruin, krullend haar tot op haar schouders, blauwe ogen, ze ziet er niet uit naar haar leeftijd. Veel mensen denken ook dat als ze haar zien dat ze al 16 is.
    Talenten: ze kan heel hard rennen en is best sterk voor een meisje van 13. Ze kan na een keer iemand gezien te hebben al een soort van zien hoe de persoon is. Ook is ze heel slim.
    Zwakke punten: ze is niet heel goed in het herkennen van planten.
    Extra: Rosa heeft een tweelingzusje genaamt Zoë.


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment

    Photographe schreef:
    Ik doe meisje 5 ook welc:




    jammer:P
    te laat


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment

    Kuikentje schreef:
    Volledige naam: Rosa Salvatore
    Leeftijd: 13
    District: 5
    Karakter: Ze let altijd goed op en is altijd vrolijk. Ze is wel heel erg op haarzelf gericht. Het maakt niet echt veel uit voor haar wat er met andere gebeurt.
    Uiterlijk + Beschrijving: Bruin, krullend haar tot op haar schouders, blauwe ogen, ze ziet er niet uit naar haar leeftijd. Veel mensen denken ook dat als ze haar zien dat ze al 16 is.
    Talenten: ze kan heel hard rennen en is best sterk voor een meisje van 13. Ze kan na een keer iemand gezien te hebben al een soort van zien hoe de persoon is. Ook is ze heel slim.
    Zwakke punten: ze is niet heel goed in het herkennen van planten.
    Extra: Rosa heeft een tweelingzusje genaamt Zoë.


    Ze moet denk ik 14 of ouder zijn.
    Want Je mag in de hongerspelen meedoen van je 12e tot je 18e. Als ze 12 was toen zij won moest zij de 74e hebben gewonnen, maar dat kan niet. Die hebben Cato en jillana al gewonnen.


    El Diablo.