• Hey, ik zoek rollen voor het vervolg op I'm a survivor || Hunger Games || Cato

    Het gaat over de 75e Hongerspelen, en dat is hetzelfde als in het boek. Met de winnaars dus.

    Wat ik zoek:
    1: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    3: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    4: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    5: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    6: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    7: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    8: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    9: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    10: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    11: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    12: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Karakter:
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Talenten:
    Zwakke punten:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:14 ]


    El Diablo.

    Okay, sorry dat ik hem nu nog niet heb kunnen invullen, maar de Mentalist begint zo en ik zoek het goede plaatje, dus hij komt hoogtswaarschijnlijk ergens morgenmiddag.


    help

    Is goed hoor


    El Diablo.

    Ik doe de jongen uit zes wel c:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Volledige naam: Damon Jermaine Hides
    Leeftijd: 26
    District: 3
    Karakter: Hij is een grappenmaker, en sarcastisch. Hij werd vaak gezien als badboy, en een paar van de dingen die hij vroeger deed doet hij nu ook nog. Hij houdt ervan om met vrouwen te flirten, het maakt hem ook niet uit als ze nog jonger zijn. Hij heeft nog steeds zijn moordlustige kant. Hij zal er niet voor terugdeinzen iemand te vermoorden die 14 ofzo is.
    Uiterlijk + Beschrijving:


    Damon heeft zwart haar, en blauwe ogen. Je kan duidelijk wat spieren zien, vooral bij zijn armen. Verder heeft hij een blanke huidskleur, en soms wat stoppels.
    Talenten: Hij kan met de meeste wapens omgaan. Behalve werpmessen dan. Ook is hij erg snel, en erg sterk. Waardoor hij makkelijk je nek of iets anders breekt.
    Zwakke punten: Erg luidruchtig, en hij neemt echt teveel risico's.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 21:02 ]


    El Diablo.

    Volledige naam: Medina Jamie Highwood
    Leeftijd: 19
    District: 7
    Karakter: slim, vriendelijk, mislijdend en vertrouwd niemand
    Uiterlijk+Beschrijving:


    http://weheartit.com/entry/18912392

    Lang donkerbruin haar, grijsbruine ogen en gemiddelde lengte
    Talenten: kan goed met bijlen en messen overweg, is snel en blijkt een natuurtalent met boogschieten.
    Zwakke punten: medina is erg kwets baar en is niet erg goed in onopgemerkt blijven (vooral omdat ze erg onhandig kan zijn) of klimmen.
    Extra: medina won haar spelen door het vertrouwen van anderen te winnen en ze vervolgens uit de weg te ruimen .

    Als ik tijd heb doe ik er vanmiddag één (:


    Tears are words the heart can't say.

    Volledige naam: Mary Alice Davis
    Leeftijd: 21 jaar
    District: 11
    Karakter: Een vriendelijk meisje dat altijd zal helpen, maar toch weet wanneer ze iemand eens goed moet misleiden. Ze kan zich moelijk binden aan mensen en zal daarom ook niet snel bondgenootschappen sluiten, met mensen waarvan ze vreest dat deze haar alleen zullen gebruiken. Ze kan soms wel eens vijandig uit de hoek komen en voelt zich snel aangevallen door mensen. Als het er op aankomt zal ze wel moorden om haar eigen leven te beschermen en terug naar district 11 te kunnen reizen voor haar familie.
    Uiterlijk + Beschrijving: Een tenger, klein meisje met donkerrood halflang haar. Een melkwitte huidskleur en een paar felgroene ogen.



    Talenten: Ze kan goed klimmen en heeft veel kennis over eetbare planten etc. Met de meeste wapens kan ze wel overweg. Met een mes kan ze het meeste overweg.
    Zwakke punten: bindingsangst, voelt zich snel aangevallen, niet echt zelfzeker.
    Extra: Ze won de spelen door zich wekenlang in bomen te verschuilen en eetbare planten te eten, tot ze op het einde erin geslaagd is de laatst overblijvende te misleiden en hem te vergiftigen met planten.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:44 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ik zal beide uit 6 dadelijk wel doen. Als ik bij de computer kan (:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Okee


    El Diablo.

    Wat dacht je van Ralph Fiennes? Hij is wel niet rond de twintig, maar dan maak ik wel nog een paar andere jongens. ^^


    help

    Okee =P


    El Diablo.

    (WAAROM KIJKT NIEMAND OOIT BOOS OP EEN FOTO? Anyways, hier heb ik Voldie voor je ^^)

    Volledige naam: Meysan Klaeën
    Leeftijd: 40
    District: 5
    Karakter: De techniek die Meysan bij zijn spelen gebruikte, was dat hij alleen de dingen toonde die hij niet goed kon. Niemand zag hem als een bedreiging en hij gebruikte die onoplettendheid om mensen te observeren, te weten te komen wat ze zouden doen in de arena. Toen ze daar eenmaal arriveerden, kwam zijn echte aard naar boven en was er niemand die hem nog kon tegenhouden. Nu is hij nog steeds zo, oplettend, gevaarlijk en slim.
    Uiterlijk + Beschrijving:


    Talenten: Meysan is een meester in zwaardvechten, maar kan je zelfs met eender welke stok dan ook doorboren. Hij heeft niet echt wapens nodig, die kan hij evengoed zelf maken.
    Zwakke punten: Meysan is Laïn's vader, dus zal hij proberen haar zo goed mogelijk te beschermen tijdens de spelen. Hij zou zijn leven voor haar geven.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:59 ]


    help

    Ik vind het goed ^^


    El Diablo.

    Hé, yeah ik heb een vader^__^
    Wait a second, VOLDIE IS MIJN VADER :D:D:D:D:D JAA ALTIJD AL GEWILD HOE COOOOOOOL. I'm the daughter of the dark lord :3

    Volledige naam: Faöja Ulïra Rishen.
    Leeftijd: 45.
    District: 6
    Karakter: Stil, onoplettend, en soms zelfs een beetje dom. Bij haar spelen heeft ze veel tributen vermoord. Die nachtmerries volgde haar nog vele jaren verder. Uiteindelijk is ze maar aan de morfling gegaan. Ze is niet zo als die bij Catching fire. Maar ze is zeker niet sterk.
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Ze heeft bruin/ oranje haar en is eng mager. Dat ze zo mager is valt ook erg op omdat ze wat langer op. Ze heeft grote grijze uitpuilende ogen wat mensen soms bang maakt. Ze heeft ook een getinte huid.
    Talenten: Ze is mega snel, en dat zou je bij haar niet verwachten.
    Zwakke punten: Ze is een beetje dom, snel afgeleid en let nooit op.
    Extra: Niks :3


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Volledige naam: Ruïl Fórm pákeën.
    Leeftijd: 28.
    District: 6.
    Karakter: Ruïl is een zorgzame, aardige jongen die erg veel van zijn jongere zusje in zijn District houdt, net zoals zijn vriendin daar. Maar hij is vaak bang, omdat zijn zusje nog maar 16 is en dus zo uitgeloot kan worden voor de spelen. Hij heeft maar één doel, thuis komen.
    Uiterlijk + Beschrijving: Zwart haar en stevig gebouwd. Hij heeft opvallende groene ogen en is gemiddelde lengte.
    Talenten: Hij kan goed stroppen leggen en kan goed met een speer overweg.
    Zwakke punten: Hij is niet erg snel en wordt snel bang.
    Extra: /


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.