• Hey, ik zoek rollen voor het vervolg op I'm a survivor || Hunger Games || Cato

    Het gaat over de 75e Hongerspelen, en dat is hetzelfde als in het boek. Met de winnaars dus.

    Wat ik zoek:
    1: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    3: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    4: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    5: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    6: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    7: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    8: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    9: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    10: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    11: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut
    12: Mannelijke tribuut en vrouwelijke tribuut


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    District:
    Karakter:
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Talenten:
    Zwakke punten:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:14 ]


    El Diablo.

    Hmmm... Can't find anyone... Blijven zoeken. Ik heb Jake Abel, maar die ziet er eerder gewoon gemeen uit. xd


    help

    NightShot schreef:
    (...)

    Ze moet denk ik 14 of ouder zijn.
    Want Je mag in de hongerspelen meedoen van je 12e tot je 18e. Als ze 12 was toen zij won moest zij de 74e hebben gewonnen, maar dat kan niet. Die hebben Cato en jillana al gewonnen.


    maar ze is ook 13...
    Als ze 14 of ouder moet zijn, dan doe je dat toch?
    Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. (als ze maar ouder lijkt dan dat ze is :P)


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment

    Is het goed als ik morgen verder zoek? Ik moet zo gaan...


    help

    Kuikentje schreef:
    (...)

    maar ze is ook 13...
    Als ze 14 of ouder moet zijn, dan doe je dat toch?
    Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. (als ze maar ouder lijkt dan dat ze is :P)


    Ik wacht nog even op de ander, die maakt ook voor 5..


    El Diablo.

    Tolkien schreef:
    Is het goed als ik morgen verder zoek? Ik moet zo gaan...


    Okee


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    (...)

    Ik wacht nog even op de ander, die maakt ook voor 5..



    ok


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment

    Volledige naam: Laïne Dofey Klaëen.
    Leeftijd: 18.
    District: 5
    Karakter: Laïne was 15 toen ze haar spelen won. Door een sluw en gemeen spelletje te spelen. Laïne mag dan wel bij de jongsten horen, maar je moet haar zeker niet onderschatten. Laïne is dus sluw, gemeen maar hoe langer je haar kent hoe meer haar aardige ik naar boven komt.
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Ze heeft lang bruin/blond tot op haar rug, en het is licht gekruld. Haar haar draagt ze vaak in een staart zodat het niet in de weg zit. Ze heeft bruine ogen met een randje groen.
    Talenten: Moorden, camoufleren en denken.
    Zwakke punten: Laïne is vaak erg "aanwezig." en vaak net op het verkeerde moment.
    Extra: /


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Vrouwelijke tribuut uit 4.

    Volledige naam: Alexis Pryor.
    Leeftijd: 15 jaar.
    District: 4.
    Karakter: Ze ziet er lief uit, maar haar karakter is duister. Ze heeft er plezier in om mensen pijn te zien lijden en vindt zichzelf helemaal geweldig. Ook vertrouwt ze niemand, maar gebruikt alleen mensen.
    Uiterlijk + Beschrijving: Alexis heeft blonde haren waar ze erg trots op is. Ze kan niet zonder ze, maar ze liggen vaak in de weg bij het vissen. Ook draagt ze vaak mooie kleding aangezien haar ouders nogal rijk zijn, en dat verbergt ze niet. Alexis is best wel klein en heeft opvallende groene ogen.
    Talenten: Ze kan goed met de drietand gooien en met messen en speren. Ze is goed in richten door haar werk als visser en is erg snel.
    Zwakke punten: Ze vindt de overlevingstechnieken niet belangrijk en denkt dat als ze alleen met wapens werkt dat ze het wel overleeft.
    Extra: Alexis heeft op haar 13de de Hongerspelen gewonnen.


    Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.

    Photographe krijgt de rol van 5, want die vind ik beter.


    El Diablo.

    Ik neem Alex Pettyfer, denk ik. Op sommige foto's ziet hij er gevaarlijk genoeg uit. xd


    help

    Kuikentje schreef:
    (...)



    jammer:P
    te laat


    Ik had het al wel eerder aangegeven.


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    NightShot schreef:
    Photographe krijgt de rol van 5, want die vind ik beter.


    ^__^ Dankje :3


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Tolkien schreef:
    Ik neem Alex Pettyfer, denk ik. Op sommige foto's ziet hij er gevaarlijk genoeg uit. xd


    Ok xd


    El Diablo.

    -Gaat stiekem zelf de dude van 1 invullen-

    Meh, me vriendin wil dat ik Ian Somerhalder in 1 gebruik XD


    El Diablo.

    Photographe schreef:
    (...)

    Ik had het al wel eerder aangegeven.


    Nee ik was al bezig met de mijne maar dat duurde even want Sharon Den Adel was bij DWDD.
    Maar dat maakt allemaal niet meer uit want die van jou is toch al gekozen.


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment