• Ik heb voor school een opdracht waarbij ik iemand moet interviewen die naar Nederland gevlucht is. Maar in mijn omgeving vind of ken ik niemand..

    Is een van jullie iemand die gevlucht is, of kent iemand van jullie iemand die gevlucht is? En zou je me daarmee in contact willen of kunnen brengen? Dan zou je mij heel erg kunnen helpen C:

    Edit: Ik woon wel helemaal in het Zuiden, richting Heerlen en Maastricht.

    Thanks for reading C:

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 15:03 ]


    Inspiration can hit you any time

    Sorry, ik ken niemand, maar misschien kun je contact opnemen met stichting vluchtelingenwerk of soortgelijke instanties?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sorrry


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yoda schreef:
    Sorry, ik ken niemand, maar misschien kun je contact opnemen met stichting vluchtelingenwerk of soortgelijke instanties?

    Ja ik heb met mijn klas al contact gelegd met het asielzoekers centrum, want we willen daar zowiezo een bezoek aan brengen, maar we moeten steeds terugbellen. Op deze manier kunnen we dus geen afspraak maken, veel van deze organisaties hebben het druk you know, dus we zullen wel reactie krijgen, maar waarschijnlijk later als dat ik de opdracht moet inleveren..


    Inspiration can hit you any time

    Ja, ik ken iemand, maar ik denk dat die een beetje raar gaat opkijken als ik zoiets vraag, sorry...
    Ik zal nog even nadenken, misschien dat ik ineens strakjes op iemand kom, die niet raar zou opkijken... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke, ikheb dus blijkbaar wel de guts om het te vragen hihi ;]
    Hij wil er eerst even over nadenken, omdat hij het een beetj vreemd vind, omdat je een vreemde bent ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken dus wel iemand, maar het zou moeilijk kunnen zijn voor mij om te achterhalen waar ze op dit moment is. Een lerares van een van mijn oude scholen, mevrouw Mihajlovic, al ben ik niet zeker of de achternaam goed gespeld is...Zij is gevlucht uit Tsjecho-Slowakije. Ik zal mijn best doen om het te achterhalen voor je, maar kan niks beloven. Anders weet ik nog wel iemand, maar bijna hetzelfde verhaal op het leraren gedeelte na. Een aantal oudleerlingen van dezelfde school. (cat)


    Til hug og blod.

    Yoda schreef:
    Sorry, ik ken niemand, maar misschien kun je contact opnemen met stichting vluchtelingenwerk of soortgelijke instanties?


    Dat ook, of misschien kun je in goed overleg via een asielzoekerscentrum in contact komen met iemand die (graag) zijn verhaal wilt delen met je.


    Til hug og blod.

    Tchaikowski schreef:
    Oke, ikheb dus blijkbaar wel de guts om het te vragen hihi ;]
    Hij wil er eerst even over nadenken, omdat hij het een beetj vreemd vind, omdat je een vreemde bent ;]

    Oh dankje dat je het gevraagd hebt, dat vind ik heel lief van je en het is ook erg fijn!
    Zeker snap ik dat hij er over moet nadenken, ik ben ten slotte een vreemde ja, maar het is al heel fijn dat je het gevraagd hebt!
    In welke provinci of regio woont hij eigenlijk? Ik woon namelijk wel helemaal in het zuiden, misschien had ik dat in het topic even erbij moeten zetten ;p ;x


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Oh dankje dat je het gevraagd hebt, dat vind ik heel lief van je en het is ook erg fijn!
    Zeker snap ik dat hij er over moet nadenken, ik ben ten slotte een vreemde ja, maar het is al heel fijn dat je het gevraagd hebt!
    In welke provinci of regio woont hij eigenlijk? Ik woon namelijk wel helemaal in het zuiden, misschien had ik dat in het topic even erbij moeten zetten ;p ;x

    Haha, dat is wel slim ja ;]
    Ik woon en hartje Brabant en hij woont daar ook ergens in de buurt... We zitten in ieder geval op dezelfde school ;]


    Deep inside, I've never felt alive