• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'ik ook niet,' zeg ik zacht, met mijn voorhoofd tegen dat van hem gedrukt. 'Maar volgens mij willen ze aandacht,' voeg ik er dan aan toe, doelend op Brian en Stardust


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik strijk zacht over een van haar wangen. 'Dan vergeten we het niet,' zeg ik glimlachend. 'Maar volgens mij heb je gelijk.'
    Ik loop naar Brian en geef hem een knuffel. Hij is al een eindje weggelopen. 'Wil je aandacht jongen?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik volg zijn voorbeeld en loop naar Stardust. 'Verveel je je een beetje, meis?'
    Ik draai me om naar Luciano. 'Wat wil je doen, teruggaan of nog even hier blijven?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan Carter
    "Ja, hoor. Ik heb wel al erger meegemaakt." zei ik naar waarheid. "Het doet alleen redelijk veel pijn."
    Ik verbeet de pijn en nam de teugels lichtjes in mijn handen.
    "Ik overleef het wel... tot aan de stallen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    Ik draai me glimlachend naar haar toe. 'Ik denk dat we beter teruggaan, een beetje kennismaken met de rest enzo,' zeg ik. 'En misschien is het handig als we even uitvissen hoelaat het eten hier is.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'ja, eten!' Ik ren terug naar het midden van het veld, pak mijn spullen en loop weer naar Stardust. Ik klim op haar rug en laat haar naar Brian en Luciano stappen. 'klaar voor?' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik moet lachen om haar reactie op het woord eten en stijg op. Ze komt naar mij en Brian toe gestapt. 'Klaar voor?' Vraagt ze.
    'Ja hoor,' zeg ik en ik begin richting Secondry te stappen. 'Vind je het tempo zo goed of wil je gaan draven?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'nee, zo is prima, dan kan ik even bijkomen van alles,' Met alles bedoel ik vooral de kus, maar ook zijn verhaal en onze belofte hebben dingen achtergelaten vaar ik van moet bijkomen. 'Het is zo raar, dat ik 2 uur geleden vroeg of je een wortel wilde, en dat we nu bijna elkaar's hele leven weten,' zeg ik, met een klein lachje bij de herinnering aan de wortel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik lach een beetje met haar mee. 'Het was trouwens een lekkere wortel,' zeg ik. 'Maar omdat we allebei die kus niet willen vergeten ga ik er vanuit dat we elkaar leuk vinden?' Vraag ik.
    Waarom doe ik nou zo stom? Een meisje als zij ziet niets in een jongen als mij.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik val bijna van Stardust af van verbazing. Moet hij dat nog vragen? Maar wacht, straks is het een grap en zit hij mij als gewoon nog een speeltje. Die gedachte laat ik snel weer gaan, zo'n jongen is hij niet, denk ik. 'Ja' zeg ik zacht. Bang dat als ik het harder zeg, de waarheid naar bovenkomt en het allemaal in mijn hoofd zit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ sorry voor me late reactie :o de laatste tijd word mijn laptop nogal vaak afgepakt -.- ]

    "we zouden door het bos kunnen rijden, als dat je wat lijkt?" vraag ik


    even a white rose has a black shadowx

    Luciano Sapritsi
    Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik vind haar ook leuk. 'Ik... ik...'
    Wat ben je toch een lafaard Luciano. De ene keer dat je een meisje echt leuk vindt en niet als een speeltje ziet durf je het haar niet te vertellen.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Oh, zie je wel. Het was gewoon een spelletje en nu weet hij niet hoe hij het mij moet vertellen. ´het is oké,´ zeg ik. ´ik kom er wel overheen,´ De waarheid is dat ik er waarschijnlijk wel overheen kom, maar alleen als ik hem nooit meer zie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Haar worden dringen met een schok tot me door en ik laat Brian stilhouden. 'Denk je dat dit een spelletje was?' Vraag ik fel, bijna boos. 'Denk je dat ik een meisje dat zo beschadigd is zo zou bespelen? Denk je dat ik een speeltje alles zou vertellen wat ik je net verteld heb?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ´ik weet het niet,´ zeg ik zacht, terwijl ik Stardust stil laat staan. ´Ik weet niet waarom iemand mij leuk zou vinden. En nee, ik denk niet dat je dat zou vertellen, maar ik ben gewoon in de war,´ zeg ik, met een brekende stem en tranen in mijn ogen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see