• Ja ik ben iemand die bekend staat om d'r gebrek aan schaamtegevoel. Van door de gangen schreeuwen tot in m'n pyama naar school, I don't care. Why not? Ik weet wie ik ben en mijn vrienden weten dat, wat de rest denkt maakt me niets uit. Ik heb hun en hun houden van me om wie ik ben, ik hoef me niet anders of beleefder voor te doen voor hun. Dus ik heb voor mijn gevoel niets te verliezen.

    Maargoed, ik voel me soms zeer alleen in het 'geen schaamtegevoel', wie van jullie deelt dit met me? Of waarom hebben jullie juist wèl een groot schaamtegevoel. (Ik ge ook vaak een bluf aan, maar blijf wel redelijk, ik ga geen domme dingen doen omdat iemand me uitdaagd, dat ik nauwelijks schaamtegevoel heb wil niet zeggen dat ik me niet bewust ben van gevolgen die bepaalde dingen met zich meedragen. Ik interresseer me gewoon niet in andermans mening :Y))


    Let it come and let it be

    Pyjama? o.o

    Ik heb wel een groot schaamtegevoel... Waarom? Ik weet het niet? Meestal trek ik me de dingen veel te persoonlijk aan. Ik maak ook niet graag fouten. Ik schaam me altijd voor mijn fouten. Ik ga liefst gewoon op in de grote groep, de stroom...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik kan niet zeggen dat andermans mening me niks doet. Het is vaak zo dat ik spontaner en opener ben bij vrienden en dan komt ook wel een dergelijk karakter tevoorschijn. Een eigenschap waar ik zelf een erge hekel aan heb is dat ik me met intimiderende karakters weinig raad weet. Vooral het soort mensen dat ervan houdt anderen af te zeiken. Door mijn onzekerheid ben ik dan bang om m'n bek open te trekken en er gewoon teringharde maling aan te hebben.
    Dus ik hoop dat ik die eigenschap tegen de tijd dat ik van school ga verholpen heb, want in het werkveld krijg ik geheid te maken met fucked up bazen en fucked up collega's. Tenzij ik wel heel gezegend ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg in je pyjama? You're great.

    Ik zou willen dat ik zo weinig schaamtegevoel had. Je bent een van de gelukkigen tbh.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Ik heb wel een groot schaamtegevoel. Volgens mij komt dat omdat ik onzeker ben en me alles te veel aantrek.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stiekem ging ik echt zo vaak in me pyjama naar school [Maar je ziet bij mij dan meestal niet dat het een pyjama is].

    Ik kan het nu op zich ook wel, maar I dunno. Nogal vaag een beetje, laten we het maar daar op houden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik kan je mededelen dat ik ook een groot gebrek heb als het gaat over schaamte. Zoals je zelf al zo mooi zei; mijn vrienden weten wie ik ben, en ondanks dat houden ze van me. XD Want je kunt het toch alleen maar voor jezelf goed doen, en lullen doen ze toch wel als ze daar zin in hebben - of het nu positief of negatief is.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb geen schaamte, alleen als het gaat om andere mensen die je beoordelen. Daar kan ik niet tegen en word ik heel ongelukkig en zenuwachtig van. Dan is mijn irritante zelfverzekerheid (ik heb geen zelfverzekerheid, maar dat probeer ik te verbergen) weg en ben ik heel, kweenie, ongelukkig?


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Flemish schreef:
    Pyjama? o.o

    Ik heb wel een groot schaamtegevoel... Waarom? Ik weet het niet? Meestal trek ik me de dingen veel te persoonlijk aan. Ik maak ook niet graag fouten. Ik schaam me altijd voor mijn fouten. Ik ga liefst gewoon op in de grote groep, de stroom...


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Hetzelfde hier ^^

    Al mijn kleren (Die niet te klein zijn) zaten een keer allemaal in de was, en had niks anders dan mijn Hockeykleren (Kort broekje, shirtje en Adidas schoenen). Ik doe die gewoon aan met een baseball vest en ga naar school (A)
    En iedereen me aankijken met een tha-fuq?! blik.. (A)


    El Diablo.

    Aurelia schreef:
    Ik kan niet zeggen dat andermans mening me niks doet. Het is vaak zo dat ik spontaner en opener ben bij vrienden en dan komt ook wel een dergelijk karakter tevoorschijn. Een eigenschap waar ik zelf een erge hekel aan heb is dat ik me met intimiderende karakters weinig raad weet. Vooral het soort mensen dat ervan houdt anderen af te zeiken. Door mijn onzekerheid ben ik dan bang om m'n bek open te trekken en er gewoon teringharde maling aan te hebben.
    Dus ik hoop dat ik die eigenschap tegen de tijd dat ik van school ga verholpen heb, want in het werkveld krijg ik geheid te maken met fucked up bazen en fucked up collega's. Tenzij ik wel heel gezegend ben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Drizzle schreef:
    Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Ik heb wel een groot schaamtegevoel. Volgens mij komt dat omdat ik onzeker ben en me alles te veel aantrek.


    same


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flemish schreef:
    Pyjama? o.o

    Ik heb wel een groot schaamtegevoel... Waarom? Ik weet het niet? Meestal trek ik me de dingen veel te persoonlijk aan. Ik maak ook niet graag fouten. Ik schaam me altijd voor mijn fouten. Ik ga liefst gewoon op in de grote groep, de stroom...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Tablo schreef:
    Omg in je pyjama? You're great.

    Ik zou willen dat ik zo weinig schaamtegevoel had. Je bent een van de gelukkigen tbh.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Soms kan ik me nog wel eens schamen. Maar dat is wel flink verminderd sinds kort. Ik weet niet, het boeit me niet heel veel meer wat anderen van me denken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Flemish schreef:
    Pyjama? o.o

    Ik heb wel een groot schaamtegevoel... Waarom? Ik weet het niet? Meestal trek ik me de dingen veel te persoonlijk aan. Ik maak ook niet graag fouten. Ik schaam me altijd voor mijn fouten. Ik ga liefst gewoon op in de grote groep, de stroom...


    Ja, dat heb ik dus ook wel. Maar op de een of andere manier lukt mij het niet om in die stroom mee te gaan, ik heb een veels te grote bek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife