• persoon1 stelt een vraag die begint me "Tell me about" en mag zelf bedenken wat daarna komt.
    Persson2 moet een antwoord geven in de vorm van een verhaaltje.
    Dus voorbeeld:

    Henk: Tell me about de laatste keer dat je spaghetti at.

    Karel: Dat was dinsdag en ik had zelf gekookt. Was niet zo goed gelukt want ik had het blikje tomatenpuree laten vallen en de hele keuken zat eronder :$
    Tell me about je favo muziek.

    Piet: Dat is -Derptiderp- want dat klinkt blablablabla...



    Het is dus wel de bedoeling dat je er wat over vereld en niet alleen zegt: "Dat was dinsdag" of "Dat is derptiderp"
    Clear? I'll start:

    Tell me about het boek dat je leest/Dat je voor het laatst hebt gelezen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Love pets ik heb twee van NYJ een paarse en roze en een van NY een rode

    Tell my about scool


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zit op een heeel saaie school maar we hebben wel een heel mooi en nieuw gebouw! Het enige negatieve eraan is dat we er nog maar pas zitten en dan ik altijd een halfuur te laat kom om dat ik niet aan de lokalen uitkan waardoor ik dikwijls moet nablijven :(
    Tell me about je ontbijt


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Heb ik nog niet op.

    Tell me about your favorite movie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er heel veel, maar op dit moment is dat Harry Potter, ik vind dat dat voor zichzelf spreekt. :3
    Tell me about your boyfriend/celebrity-crush.


    Great minds think alike.

    Een boyfriend heb ik niet. Maar celebrity crush is natuurlijk Harry Styles!
    Tell me about your name


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Megan men papa heeft dit gekozen omdat hij van Meg Ryan hield :Y)
    Tell me about your favourite thing to do


    I'm just beautiful me.

    Mijn favoriete ding om te doen is paardrijden!

    Tell me about your favorite animal


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Een paard ;D
    Tell me about your celeb crush when you were 12


    I'm just beautiful me.

    Wel, ik zou het niet meer weten van toen. Ik was er toen nog niet zo heel erg mee bezig.
    Tell me about your favorite book.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn all-time favorites zijn de Harry Potter-boeken, zeker weten. Ik heb die boeken zo vaak gelezen dat ze helemaal versleten zijn, en er zitten allemaal vouwen in de kaft, hahah. :'D
    & mijn favorieten op dit moment zijn The Hunger Games-boeken, het idee is origineel en de schrijfstijl is simpel, maar verslavend.
    Tell me about the last time you cried.


    Great minds think alike.

    Dat was gisteravond, toen ik naar Gepest keek, ik vind dat zo'n emotioneel programma, hoe iemand -iemand anders zo iets erg aan kan doen, ik begrijp dat gewoon niet.
    En de laatste keer zonder tv, was toen ik naar het liedje Same Mistakes van One Direction luisterde, die geeft mij zoveel herinneringen.
    Tell me about your holiday.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Afgelopen vakantie heb ik niet zoveel gedaan. Vooral leren. En in de zomervakantie zou ik naar Londen en Italie gaan, maar Londen gaat niet door :( Ik ziu gaan voor mijn slagen, met mijn moeder samen, maar de olympische spelen zijn dan dus is het nog duurder en drukker dan normaal. Dus nu gaan we misschen in de kerstvakantie ofzo. Ik ga nog wel naar Italië. Normaal gaan we met de tent op vakantie, maardat wil mn moeder nu nietmeer dus hebben we een huisje gehuurd. Volgens de verhuurster zit 100m verderop de lekkerste ijssalon van heel ietalie, met wifi verbinding. Dusme likes!

    Tell me about your fav. Food.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 10:57 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Pannenkoeken :9~
    Tell me about tomorrow.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Morgen heb ik een wedstrijd in Mierlo.

    Tell me about your foot. (ja je voet ja.)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn voeten zijn nogal vreemd. Beetje scheef, zeg maar.
    En ik heb al een aantal tenen gebroken.

    Tell me about het laatste dat je gegeten hebt vandaag.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen