• persoon1 stelt een vraag die begint me "Tell me about" en mag zelf bedenken wat daarna komt.
    Persson2 moet een antwoord geven in de vorm van een verhaaltje.
    Dus voorbeeld:

    Henk: Tell me about de laatste keer dat je spaghetti at.

    Karel: Dat was dinsdag en ik had zelf gekookt. Was niet zo goed gelukt want ik had het blikje tomatenpuree laten vallen en de hele keuken zat eronder :$
    Tell me about je favo muziek.

    Piet: Dat is -Derptiderp- want dat klinkt blablablabla...



    Het is dus wel de bedoeling dat je er wat over vereld en niet alleen zegt: "Dat was dinsdag" of "Dat is derptiderp"
    Clear? I'll start:

    Tell me about het boek dat je leest/Dat je voor het laatst hebt gelezen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ze zijn eigenlijk allemaal heel erg fantastisch. Vroeger had ik dat niet gezegd, maar ze doen nu hun best en da's alles wat ik van hen vraag. :)

    Tell me about your favourite book.

    Da's echt een moeilijke vraag.
    Twilight &de rest zijn de eerste fantasyboeken die ik heb gelezen en daarna heb ik eigenlijk nooit meer iets gelezen dan fantasy. Vind ik nog steeds een heel goede serie en ik kan niet wachten tot BD pt. 2 uit komt in de bios. Maar de Hongerspelen is ook echt helemaal geweldig<3 En ik lees nu the House of Night series, die is ook supergoed (: Harry Potter is ook goed, maar die zou ik eens helemaal op nieuw moeten lezen om daar over te oordelen...
    Ik heb niet echt een favoriet boek, dat veranderd van tijd tot tijd :P

    Tell me about je kledingstijl.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn kledingstijl is echt heel erg verschillend. Ik heb een voorkeur voor gothic maar ben te lui om in internetwinkels of ver weg kleren te halen, dus ik heb een hele mengeling van stijlen in mijn kast. Voornamelijk zwart, bruin en groen, en ik hou van jurkjes maar ook van broeken en eigenlijk alles wel (: Maar je ziet mij niet zo gauw in kleren die veel anderen ook dragen.

    Tell me about your room (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    mijn kamer is een teringzooi die ik nog steeds moet opruimen, maar waar ik weinig zin in heb. Mijn muren zijn lila en ik heb plankjes aan de muur hangen waar kleine beeldjes en prutsels op staan.

    tell me about your family.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb de halve zolder en een beetje, dus het is vrij groot. Zwarte vloerbedekking. De langste muur is zilver, de rest is voornamelijk wit (Omdat m'n muur grotendeels ook het plafond is/ schuin dak) en een hoekje bij m'n bureau is roze. De balken in het plafond in dat hoekje zijn zwart. Raamkozijn en bureau zijn ook zwart. Ik heb een hele kleine, witte kledingkast met blackboards die ik niet gebruik. Hij is zo klein omdat er geen grote kast onder m'n dak past =[ Dus m'n kleding past er niet allemaal in en ligt door m'n hele kamer... Daarnaast staat nog een witte ladekast met daarop een mand met zo'n 80 potjes nagellak......Daarboven hangt een plank met 60 badeendjes.... Tegenover mijn bed een zilver tv-kastje waar zooi in ligt en fotolijstjes en een tv op staan. Ik heb net een nieuwe dakkapel. Die is helemaal wit maar behangen met Twilightposters, die ook door de rest van m'n kamer hangen. En op m'n plafond hangen sinds vorige week nog 6 One Direction posters. Ik gebruik mijn nieuwe vensterbank voornamelijk als bureau, dus er staat een hoge soort barkruk aan. M'n laptop staat erop, een paar fotolijstjes, lavalamp, boeken, nog twee lampjes en zooi.
    Ja. Ik had even zin in een uitgebreide beschrijving xD Dit lijkt me wel duidelijk zo? Behalve dat er nog twee rekken met DVD's hangen en 1 plank met te veel boeken die in een boekenkast moeten maar die past niet in mijn kamer =[

    Tell me about je hobby.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn hobby is zeilen, had gisteren een zeilwedstrijd en ik ben zelfs 1e geworden :'D het was erg leuk dus! Volgende week heb ik donderdag, vrijdag en zaterdag ook weer wedstrijden. Dus mijn hobby zit goed bij me.

    Tell me about your day


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Die begon toen ik wakker werd, mijn vader kwam binnengestormd en deed de gordijnen en ramen open en toen was ik chagrijnig en het was van: 'We gaan zo naar oma.' 'Ik moet huiswerk maken.' Dus bleef ik thuis en heb ik me vreselijk geïrriteerd aan mijn levensbeschouwing leraar omdat hij denkt dat serieus alles op internet te vinden is. Dat is niet zo want er staat niks over rituelen bij de dood in Pakistan. Dan krijg je alleen maar aanslagen te zien.

    Tell me about your addictions.


    Food.

    Quizlet, natuurlijk! Ik kan er geen dag zonder, het is hier véél te gezellig. Ook heb ik een ongezonde obsessie met One Direction, the Hunger Games, Harry Potter etc. etc.
    Tell me about your favorite tv-show.


    Great minds think alike.

    Mijn favoriete tv-show is op dit moment, Once upon a time. Het gaat over dat de bekende sprookjes, zoals sneeuwwitje assepoester hans en grietje, vast zitten in de echte wereld. Het klinkt nu allemaal heel kinderachtig maar het is leuker dan je denkt (:
    Tell me about the color of your t-shirt


    meeting someone in the weirdest way, then they become a huge part of your life

    De kleur van mijn shirt is paars :3

    Tell me about your favorite music.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn favoriete muziek is pop/punk/rock, ik ben helemaal weg van Avril Lavigne, Paramore, Sum 41, Simple plan en DI-RECT. En ik beluister deze artiesten elke dag wel ;)


    Tell me about your school.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn school is klein, rond 400 leerlingen. Maar wel leuk. Iedereen kent elkaar, je kunt klooien met de leraren en ook de leraren houden elkaar voor de gek. Je word goed geholpen en als er iets is dan merken de meeste dat ook op. Ik vind het echt een leuke school, en vind het jammer dat ik al bijna van deze school af ben.

    Tell me about your best friend.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 12:00 ]


    <3

    Mijn beste vriendin is heel lief. Alleen we zijn de laatste tijd wel wat minder close.. Dat is wel jammer maargoed.

    Tell me about your pet.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    4 katten: Mara, (=dochter van) Muis, Joris en Puck. En 1 konijn: Kruimel.
    Mara is dus hier geboren, Muis hebben we als Kitten via marktplaats gekregen. Joris is hier ook geboren en Puck is een soort van aan komen lopen. Toen hij nog veel te klein was is hij gevonden op straat en toen hebben ze hem bij ons gebracht, omdat wij als enige in de buurt katten hebben i.p.v. honden. Overal briefjes opgehangen met 'kat gevonden', maar daar werd niet op gereageerd dus hebben we heb gehouden :3 En omdat hij te vroeg bij zijn moeder is weggegaan heeft hij zijn zuigreflexen nooit afgeleerd en sabbelt hij altijd aan een kussen >.<
    We hadden eerst twee konijnen, waren zusjes, maar 1 is overleden. Dus nu hebben we er 1 in een veel te groot hok.

    TMO je grootste miskoop.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Een zwart jurkje met witte stipjes. Echt afschuwelijk en het staat me ook echt niet.

    Tell me about je schoolcijfers.


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.