• Link

    Is gewoon echt ziek. Wie doet dat zijn eigen kind nou aan!

    Ik kreeg tranen toen ik dit zag ,echt waar.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:01 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Wil ik dit wel zien?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nee bedankt, ik ga niet klikken


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Na de eerste 10 seconden afgezet. Gewoon nee. Die vrouw is gek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kan iemand niet even beschrijven wat er gebeurd? D:


    Your make-up is terrible

    Mijn hele twitter timeline gaat erover. Ik wil het eigenlijk niet eens bekijken :x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dat hjdfkbfjbzhezqkjfbzjehgbkejqbrgebrjkghemaugjerhbghlzeblfbcfglhrezbghzevbmfvbealhgcvblez wijf, ik wil haar nu echt vermoorden. Nee echt, dit is gewoon erg. Mag ik haar alsjeblieft met een wapen doodschieten? Haar laten creperen van de pijn?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:06 ]

    Waar gaat 't over? Ik wil niet kijken.

    Ik heb denk ik een minuut gekeken en toen weggeklikt
    Ik snap niet dat die mensen die dat filmen niet ingrijpen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cardew schreef:
    Waar gaat 't over? Ik wil niet kijken.


    Een vrouw die een klein baby mishandeld. Gewoon ziek.


    we danced all night to the best song ever.

    Assassin schreef:
    Kan iemand niet even beschrijven wat er gebeurd? D:

    Een moeder slaat haar kind omdat ze huilt, echt een klein kind en ze knijpt ook en slaat met een kussen enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil het niet eens kijken. Ik heb er even doorheen gespoeld. Maar echt waar.
    Dan ben je ziek.


    Food.

    Het is een oppas, ik heb niet eens afgekeken, te ziek voor woorden. Vraag me wel af wie dit heeft gefilmd? Maar ja, de camera kan ook op een standaard hebben gestaan en op de automaat hebben gezeten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vraag me nu ook wel af welk gestoord persoon dit gefilmd heeft zonder in te grijpen..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Heb het ook net gezien op twitter. Serieus, hoe kún je zo harteloos zijn? Waar heeft die arme baby dat nou aan verdiend?
    Kind huilt, kind wordt geslagen. Kind is stil, kind krijg een klap in het gezicht. Zíek gewoon, wordt er echt misselijk van.


    Me so good.

    Julah schreef:
    Na de eerste 10 seconden afgezet. Gewoon nee. Die vrouw is gek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife