• Link

    Is gewoon echt ziek. Wie doet dat zijn eigen kind nou aan!

    Ik kreeg tranen toen ik dit zag ,echt waar.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:01 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Ik ben niet zo van het geweld. Maar als ik deze vrouw voor me had.. (duivel)


    -

    Het maakt me zo misselijk, echt niet normaal. Een klein kindje gaan schoppen & slaan? Hoe komt ze er in haar achterlijke hoofd bij dat in vredesnaam te doen? Zieke geest hebben die mensen.
    Sowieso ieder mens dat een weerloos wezen iets aan doet.. Of het nou een kind is of een dier is, als het zich niet kan verdedigen is het rond uit laf & ziek om te doen. Die mensen voelen zich op een bepaalde manier machtig als ze dit doen. Nou, ik zou er alles aan doen om dit soort mensen te straffen.

    Omerta schreef:
    (...)


    ... Oké, dat kan ik dus echt niet kijken. Dan slaap ik weken niet meer. ):
    Ik kots echt nog steeds half.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Go to hell!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Swaggafic schreef:
    Go to hell!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gatverdamme. Dat gehuil van die arme baby bezorgd me echt overal kippenvel. Ik wou dat ik door het scherm kon kruipen en dat arme kindje in mijn armen kon nemen en kon troosten. Hoe kun je zo harteloos zijn om een klein kind zo te behandelen. Een baby kan er toch ook niets aan doen dat hij moet huilen?


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    de video is trouwens verwijderd