• Link

    Is gewoon echt ziek. Wie doet dat zijn eigen kind nou aan!

    Ik kreeg tranen toen ik dit zag ,echt waar.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:01 ]


    we danced all night to the best song ever.

    wat een gestoord wijf zeg
    waarom bestaan zulke mensen nog

    Damn, wat zou ik die vieze hoer graag willen wurgen.


    i put the fun in funeral

    Arm kind! D: Ik vind het echt zó verschrikkelijk zielig!
    Dat wijf is echt gestoord, dat doe je een kind gewoon niet aan! En daarbij, snap ik niet hoe de filmer het heeft kunnen verdragen. Té ziek voor woorden.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    I wish I had a sniperrifle and a shitload of bullets.
    Zoiets doe je niet bij een baby. Hoe kun je het in je hoofd halen om zoiets te doen? Dat arme kind kan zich niet eens verdedigen. Je moet je eens voorstellen wat voor een impact dit zal hebben D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zag het filmpje op twitter, ik heb het niet eens helemaal afgekeken. Dit is echt ziek, zoiets doe je niet. Dan is er echt iets mis met je, dat er mensen zijn die dit soort dingen doen. Niet normaal vind ik dat.


    The universal language of art.

    Omg dat arme kindje! Die rare vrouw is niet helemaal 100...


    ~Live your life!~

    Dat kind is voor z'n hele leven beschadig
    Maf wijf. Nekschot geven bah!

    Ik wil dit gewoon niet zien, gezien de reacties, heb net m'n eten op.


    26 - 02 - '16

    Schiet die *** kop van dat te***** wijf af


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Teringgggggg. De tranen staan gewoon in m'n ogen toen ik dat gehuil hoorde. En het is maar een fucking BABY! Godverdomme, die kut@#$^***- vrouw! Aaaargh, hie rword ik echt zo fucking boos van. ziek wijf. Dammit.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dood haar langzaam en pijnlijik met een electrische vliegenmepper en een broodmes (cat)


    Let it come and let it be

    Gadver ik wou dat ik het filmpje niet gezien had.
    Ze mogen die vrouw wel martelen van mij, een langzame, pijnlijke dood.

    Complexity schreef:
    Dood haar langzaam en pijnlijik met een electrische vliegenmepper en een broodmes (cat)

    +1

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    130212 schreef:
    Mijn hele twitter timeline gaat erover. Ik wil het eigenlijk niet eens bekijken :x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    O mijn god. Ik heb hier gewoon geen woorden voor.. ik kan alleen zeggen dat ik de pijn en verdriet meteen voelde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.