• Link

    Is gewoon echt ziek. Wie doet dat zijn eigen kind nou aan!

    Ik kreeg tranen toen ik dit zag ,echt waar.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:01 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Wat een ziekelijke grafkankerhoer is dat zeg! Gadver de gadver de gaverredamme. Hier kan ik dus echt zíedend van worden!


    Til hug og blod.

    Ik vind het echt ziek.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    I'm shocked. O.o
    Nee, dit kan echt niet.

    Voor diegene die niet durven te kijken: een één of of ander gestoord wijf slaat een baby'tje (ik weet niet of het haar kind is) met een kussen terwijl dat kindje aan het huilen is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het gezien, ik snap het niet, hoe kan je dat doen joh? Echt abnormaal..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Leannan schreef:
    Nee bedankt, ik ga niet klikken


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I'm gonna kill that bitch, twice!


    Your make-up is terrible

    Kijk ja, hierdoor wil ik gewoon dat de mensheid uitsterft.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Omerta schreef:
    Wat een ziekelijke grafkankerhoer is dat zeg! Gadver de gadver de gaverredamme. Hier kan ik dus echt zíedend van worden!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oké... Jongens, we hebben weer een nieuw proefpersoon voor ons martelwerktuig!
    Alsjeblieft zeg, ik had allang al haar vingers en tenen er één voor één afgeknipt met een hegschaar.
    Hopelijk brandt ze in het vagevuur en zal ze daarna door mij nog eens flink onder handen worden genomen. Ik hoop dat dat arme kind snel wordt weggenomen bij deze ziekelijke lui, bah. Dat kind kan wel voor het leven getraumatiseerd zijn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    na de eerste 5sec huilde ik en toen uitgeet omfg dat wijf moet dood $:


    even a white rose has a black shadowx

    Nieuwe kandidaat voor....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Barnabas schreef:
    Oké... Jongens, we hebben weer een nieuw proefpersoon voor ons martelwerktuig!
    Alsjeblieft zeg, ik had allang al haar vingers en tenen er één voor één afgeknipt met een hegschaar.
    Hopelijk brandt ze in het vagevuur en zal ze daarna door mij nog eens flink onder handen worden genomen. Ik hoop dat dat arme kind snel wordt weggenomen bij deze ziekelijke lui, bah. Dat kind kan wel voor het leven getraumatiseerd zijn!


    En dan te bedenken dat het een zieke oppas is, je kunt je kind toch niet met een veilig gevoel achterlaten hierna? Buh, die vrouw is ziek, dentaal gestoord.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga het niet eens kijken, dat wil ik niet D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    RainbowShine schreef:
    Nieuwe kandidaat voor....


    _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    No way dat ik dat ga kijken..


    Bad decisions make good stories.