• Samen met mijn klasgenoten heb ik een enquête gemaakt over vluchtelingen en asielzoekers. Deze moeten we maken voor school.

    Ik zou het heel erg fijn vinden als jullie m zouden willen invullen.
    De enquête is hier te vinden. Hij bestaat uit ongeveer 6 of 7 vragen, dat is echt niet veel werk, dus als jullie m zouden willen invullen dan ben ik jullie (en ook de rest van mijn groep) heeel erg dankbaar <3


    Inspiration can hit you any time

    Done :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ze gemaakt. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Aurelia schreef:
    Done :].


    Don't be like the rest of them, darling

    @Aurelia, Brooklyn en TheRumIsGone,,
    Thank you! <3


    Inspiration can hit you any time

    Done (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Done (:

    Dankje (:

    Moeten jullie dit trouwens ook voor school doen? Ofja, niet perse dat je een enquête moet houden, hier hebben we zelf voor gekozen, maar we hebben een doelgroep aangewezen gekregen (wij hebben dus vluchtelingen en asielzoekers) en daar moeten we dan een hele opdracht over maken.


    Inspiration can hit you any time

    Aurelia schreef:
    Done :].


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Constantine schreef:
    (...)
    Dankje (:

    Moeten jullie dit trouwens ook voor school doen? Ofja, niet perse dat je een enquête moet houden, hier hebben we zelf voor gekozen, maar we hebben een doelgroep aangewezen gekregen (wij hebben dus vluchtelingen en asielzoekers) en daar moeten we dan een hele opdracht over maken.


    Graag gedaan! Dat ligt denk ik aan wat voor opdracht jullie erover moeten maken. Wij hebben wel dat we een doelgroep moesten kiezen en kijken wat voor problemen er in een bepaald gebied zijn. Zo hebben wij op een middelbare school ondervonden dat in een brugklas (vmbo) problemen waren en op basis daarvan hebben we een activiteit opgezet, zodat de kinderen elkaar beter zouden leren kennen. Maar anderen groepen hebben weer een spelletjesmiddag met bejaarden ofzo..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ingevuld!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ingevuld. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Just finished (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gedaan :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Done. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb 'm gemaakt!


    And when we think we've seen it all, life can still suprise us.

    Done. :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.