• Ik werd vanochtend wakker, om freaking half 10, terwijl ik om half 9 op school moest zijn.
    Word dus wakker en ik denken, is het weekend? Nee toch? SHIIIIIIIT ik heb schooool.
    Ik heb dus nu twee uur gemist, maar het was zo raar, want mijn wekker stond gewoon aan en op de goede tijd alleen hij ging niet af?
    En kan ook niet zijn dat ik er door heen ben geslapen want dat ding blijft zolang door gaan tot je hem uit zet en hijs keihard.


    Ivar Oosterloo.

    Dat heb ik dus ook is gehad, zo irritant, maar ik zou het niet weten, sorry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je kan hem uitgezet hebben en zo snel weer in slaap zijn gevallen dat je je het niet meer kan herinneren :')


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Volgens mij wilde jouw wekker ook niet wakker worden(cat).
    Ik heb het ook een keertje gehad. geen flauw idee hoe


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij kun je hem op elke dag instellen of op specifieke dagen, misschien dat je hem op die manier niet goed heb ingesteld. Maar is wel lekker om eens lekker uit te slapen, als was dat niet de bedoeling :').


    The odds are néver in our favor.

    Dat heb ik ook weleens gehad. En dan keek ik op mijn mobiel en toen was mijn wakker nog aan het afgaan. Geluidloos. Maar toen zette ik mijn mobiel uit en aan en toen deed mijn wekker het weer normaal. Mijn mobiel krijgt altijd kuren als ik 'm niet af en toe uit en aan zet. Dus misschien dat jouwe dat ook heeft?


    To live would be an awfully big adventure

    Buh, dat is idd irritant :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat heb ik ook vaak.

    Of ik word wel wakker, maar val dan even later weer in slaap :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Tijd voor een nieuwe wekker?:P

    Maar ja, ik heb hetzelfde ook wel eens gehad, en zo te lezen zijn wij niet de enigen.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Lang leve de levende wekker!
    Oftewel een ouder
    Komt elke morgen om vaste tijd, of je eerste uur vrij hebt of niet.
    Komt nog een keer controleren.
    Is zo goed als gratis in onderhoud.
    Nu voor een stuntprijs van 699,99 euro, echt een koopje!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one