• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    kut, ik heb Hitler net verkozen tot president. Maar ik heb Beethoven niet vermoord.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    So, the one who made this thing was a professional? Because the thing doesn't actually make sense. At all.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    So, the one who made this thing was a professional? Because the thing doesn't actually make sense. At all.


    Indeed, it does not.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Morgoth schreef:
    (...)
    Ik ook :3
    Eerste omdat ik dat geen reden vind voor abortus, en kandidaat B omdat die beter klonk dan A en C waarschijnlijk iets slechts was. Ik ben paranoïde.
    Kandidaat A vond ik te ver gaan en kandidaat C hebben we nu aan de macht :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Eerste antwoord nee, tweede antwoord kandidaat B, yeah (banana)


    Full of envy behind that anonymous mask

    TMB schreef:
    Awesome ;D


    26 - 02 - '16

    Mebarak schreef:
    Ai, ik heb beethoven vermoord en mijn kandidaat van Hitler..


    Shoganai i ne~

    Yoda schreef:
    So, the one who made this thing was a professional? Because the thing doesn't actually make sense. At all.

    Dit^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uhm... Beethoven was een van 7 kinderen. Waar haal je die andere twee vandaan?

    En waar haal je vandaan dat zijn moeder syfilis heeft?

    Makes a person thinking before putting up senseless walls of text :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tja, da's niks nieuws 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze vergeten er alleen bij Hitler bij te zetten dat hij miljoen mensen heeft vernoord en dat altijd van plan was


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik zou nooit zomaar zo'n vraag beantwoorden. Ik zou eerst meer info willen. Misschien maken alle slechte dingen die persoon juist wel een goed leider, maar misschien ook niet. Je zou eerst het persoon er bij moeten zien en op meer kunnen beoordelen. En als die moeder nou gewoon een goede moeder is ondanks alles? Dan zou je niet op alleen deze info mogen oordelen. :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Locomotor schreef:
    Ze vergeten er alleen bij Hitler bij te zetten dat hij miljoen mensen heeft vernoord en dat altijd van plan was


    _O_


    26 - 02 - '16

    Die slechte eigenschappen maken kandidaat A en B juist menselijk. Hitler was een gewetenloze zak en hoefde zijn problemen niet te compenseren met andere middelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik herinner mij die van vroeger en toen had ik Beethoven ook gemold.