• Zoals nu, met de iPad op schoot onder de dekens terwijl de regen zachtjes tikt tegen de ruit en op straat. Raam beetje open voor de frisse lucht, bedlamp aan een stapel boeken naast bed. (:
    But, ik vind regen gezellig zolang het geriefelijk en fijn is en je binnen bent, haha. (: What about you?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan totaal niet slapen als het regent, dat getik op het dak, ik slaap in een hoogslaper dus dicht bij het plafond, en dan is die regen soms zo irritant.


    Physics is awesome

    Ik houd van de regen. Nouja, als ik buiten baan en het regent gewoon zachtjes dan is het fijn, en als ik binnen zit en het regent hard is het ook fijn (:


    Believe in yourself.

    Notredame schreef:
    Regen wacht altijd op het moment dat ik op mijn fiets zit. Wij zijn niet zo'n goede vrienden..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zolang het buiten regent en het niet te hard regent als ik wil slapen (geluidshinder) ben ik er tevreden mee. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Regen en onweer staan in mijn lijstje van favoriete dingen (: Niet dat ik dat lijstje echt heb maargoed. Zelfs met een schuin dak val ik makkelijk in slaap met regen, ik krijg er ook vaak inspiratie van ;P Meestal is het dan voor zielige stukjes, maargoed.

    Als ik in bed lig en het regent, OMG dan geraak ik niet meer in slaap. We hebben geen zolder en ik hoor alles echt super goed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind dat zo heerlijk en ik kan, ondanks dat ik een schuin dak heb, dan zo lekker slapen. Dat getik op het raam maakt me kalm. c:


    Remember when...

    Ik hoor regen altijd heel goed, omdat mijn kamer ook onder het dak ligt. Heerlijk rustgevend is dat. Al heb ik sowieso geen hekel aan regen. :Y)


    Til hug og blod.

    Aurelia schreef:
    Oh, heerlijk is dat :].


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurelia schreef:
    Oh, heerlijk is dat :].


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Notredame schreef:
    Regen wacht altijd op het moment dat ik op mijn fiets zit. Wij zijn niet zo'n goede vrienden..

    Haha, ik ben juist goede vrienden met de regen. Het stopt meestal als ik net op de fiets stap =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind dat ook altijd zo'n leuk geluidje geven, dat zachte getik, daar kom ik goed van in slaap. Zoals nu, regent het ook, heerlijk. Vooral omdat je dan niet meer naar buiten hoeft. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    MyFairyKing schreef:
    Ik hou van regen, onweer en storm. Als het buiten tekeer gaat en ik binnen achter het raam zit te kijken, heerlijk gewoon.


    Tell me about it, stud.

    Omerta schreef:
    Ik hoor regen altijd heel goed, omdat mijn kamer ook onder het dak ligt. Heerlijk rustgevend is dat. Al heb ik sowieso geen hekel aan regen. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife