• Zoals nu, met de iPad op schoot onder de dekens terwijl de regen zachtjes tikt tegen de ruit en op straat. Raam beetje open voor de frisse lucht, bedlamp aan een stapel boeken naast bed. (:
    But, ik vind regen gezellig zolang het geriefelijk en fijn is en je binnen bent, haha. (: What about you?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doitsu schreef:
    Op een of andere manier hou ik van regen. Niet wanneer het met bakken naar beneden valt, natuurlijk. Maar wanneer het zachtjes regent, en ik loop erdoorheen, geeft me dat rust. Kalmte. Ik weet niet, volgens mij ben ik raar (krul)


    Vind ik ook hoor.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind de regen heerlijk, dan ben ik het liefste buiten dat ruikt zo lekker.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Dat tikkelende geluid op je raam, de geur die er vanaf komt en de koelte die het verspreid is heerlijk.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    Dat tikkelende geluid op je raam, de geur die er vanaf komt en de koelte die het verspreid is heerlijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cloelia schreef:
    Precies hezelfde. Ik kan me dan zo heerlijk onder mijn lekkere dikke dekbed oprollen, dat is echt chill (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    MyFairyKing schreef:
    Ik hou van regen, onweer en storm. Als het buiten tekeer gaat en ik binnen achter het raam zit te kijken, heerlijk gewoon.

    Aurelia schreef:
    Oh, heerlijk is dat :].


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Notredame schreef:
    Regen wacht altijd op het moment dat ik op mijn fiets zit. Wij zijn niet zo'n goede vrienden..


    Maar ik hou van onweer (met regelmatig felle bliksemflitsen) , dan ga ik altijd voor (achter?) het raam staan te kijken.

    EDIT: EN ik hou van de geur van regen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 15:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben het helemaal met je eens (:


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Ik vind regen alleen leuk als ik er zelf niet nat van word.


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik vind het altijd zo gezellig.vooral als je buiten onder de tent eet en spelletje zit te doen met kaarsen aan ofzo das echt chill!
    totdat ik op mijn fiets zit of folders loop dan vind ik het niet zo erg leuk.
    ook vind ik het grappig als het regent en je kijkt naar buiten dat er mensen zijn op de fiets die zijknat worden:Pdas leuk heb zelfs mensen gezien zonder jas:P


    If you can dream it, you can do it❤️

    Oeh, dat vind ik zo geweldig <3


    Alis volat propriis.

    Jep, (krul)


    Pretty is just a pretty word.