• Zoals nu, met de iPad op schoot onder de dekens terwijl de regen zachtjes tikt tegen de ruit en op straat. Raam beetje open voor de frisse lucht, bedlamp aan een stapel boeken naast bed. (:
    But, ik vind regen gezellig zolang het geriefelijk en fijn is en je binnen bent, haha. (: What about you?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Notredame schreef:
    Regen wacht altijd op het moment dat ik op mijn fiets zit. Wij zijn niet zo'n goede vrienden..


    Altijd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MyFairyKing schreef:
    Ik hou van regen, onweer en storm. Als het buiten tekeer gaat en ik binnen achter het raam zit te kijken, heerlijk gewoon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohh, als ik binnen zit en het regent vind ik het echt heerlijk. Vooral als het stormt of onweert. Heerlijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het veranderd bij mij echt niets :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cloelia schreef:
    Precies hezelfde. Ik kan me dan zo heerlijk onder mijn lekkere dikke dekbed oprollen, dat is echt chill (:


    Ivar Oosterloo.

    Als het buiten echt keihard regent, vind ik het heerlijk om gewoon in de regen te staan. En daarna lekker douchen en warm worden met thee.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    Als het buiten echt keihard regent, vind ik het heerlijk om gewoon in de regen te staan. En daarna lekker douchen en warm worden met thee.:9~


    Oh, waarom komt mij dit ergens bekend voor? (: Of met een lekkere warme chocomelk. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Athalie schreef:
    Als het buiten echt keihard regent, vind ik het heerlijk om gewoon in de regen te staan. En daarna lekker douchen en warm worden met thee.:9~


    Justice for all in the world.

    MyFairyKing schreef:
    Ik hou van regen, onweer en storm. Als het buiten tekeer gaat en ik binnen achter het raam zit te kijken, heerlijk gewoon.


    Athalie schreef:
    Als het buiten echt keihard regent, vind ik het heerlijk om gewoon in de regen te staan. En daarna lekker douchen en warm worden met thee.:9~

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 0:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)


    AHAHA 2x quotes, dat vind ik vet, :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    AHAHA 2x quotes, dat vind ik vet, :Y)

    Haha, oke. Hoezo vind je dat vet dan? Wat vind je vet eigenlijk? x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gabumon schreef:
    Ik vind regen altijd leuk, zelfs om er doorheen te fietsen.
    Heerlijk.

    LLN Ik dus niet! Maar als het regent als ik op de fiets zit, heb ik wel liefer dat het KNOER hard regent... want als je nat word dan word ik liefer doorweekt.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Precies hetzelfde, ik vind dat regen een gezellige sfeer geeft op één of andere manier (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik hou van regen, dat maakt alles net dat beetje knusser, tenzij je erdoor moet natuurlijk...
    Eigenlijk kan het me niet schelen dat het regent, maar niemand vind mij dan ook normaal...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Ik hou van regen, dat maakt alles net dat beetje knusser, tenzij je erdoor moet natuurlijk...
    Eigenlijk kan het me niet schelen dat het regent, maar niemand vind mij dan ook normaal...


    Niemand heeft mij ooit normaal gevonden, en ik ben het met je eens: regen maakt gezellig :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife