• wie van th kan eerder een vriendin krijgen. ik denk dat bill wel gouw een vriendin heeft, maar ook weer niet. wat denken jullie


    I'm your bitch [:

    ehm........ tom... die stapt wel weer ergens op af:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    iig Niet Bill ^^ Die zoekt de ware en dan kan je wel héél lang blyven zoeken xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    haha denk k ook wel maar k denk dat tom ook wel weer gouw niets meer met iemand anders heeft. en dat bill er weer eentje heeft


    I'm your bitch [:

    maar tom die heeft dr gewoon een onenightstand mee en dan mag ze opdonderen :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    jah tom heeft in een interview gezegt dat ie nu heel goed gaat nadenken voor dat ie iets doet en bill weet ik niet zo


    I'm your bitch [:

    ook zeggen ze dat bill een vriendin moet hebben. stond in de hitkrant van een poos geleden. ze denken dat zij alleen op het geld uit is


    I'm your bitch [:

    Ik denk Tom wel eerder.. En Bill heeft geloof ik niemand orr..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    nee, idd... bill heeft volgens mij ook niemand... en al heeft hij wel iemand:P leuk voor m


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ik denk wel Gustav:P hij heeft gewoon zo'n vet lief gezicht ezno en hij is gewoon zo fucking lief als je dat ziet op de DVD's enzo:P maar Georg denk ook wel xD


    Xx~They say this will be forever~xX

    Ik zou het niet weten XD
    maar wat ik wel weet is dat Georg altijd flirt maar heel veel meisjes die th niet kennen hem dan ook niet willen.. best wel zielig want hijs echt super lief! Vind ik dan :P

    jah georg is ook erg lief en dat laat ie zien hoe hij op die foto's staat. k denk dat tom echt wel als eerste een vriendin heeft maar ook heel snel er weer van af is door haar een avond te hebben en dan weer te dumpen. dat vind k nogal zielig


    I'm your bitch [:

    ik denk degene die een vriendin eeft, da da georg is
    er stond namelijk een foto v in de joepie
    maja
    je weet nooit of da et echt is é
    ik dnk juist bill et minst snel, hij is wel popu enzo.. ma hij zoekt ware liefde
    schnappie schnap?


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik denk Tom.. (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ook zeggen ze dat bill een vriendin moet hebben. stond in de hitkrant van een poos geleden. ze denken dat zij alleen op het geld uit is



    hitkrant? stond er niet in.. (: ik heb abo en ik lees ze altijd, en het heeft er niet ingestaan dan Bill en meid heeft.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    hee w8 eff. da kan eigenlijk best ;O denk ik zo..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]