• wie van th kan eerder een vriendin krijgen. ik denk dat bill wel gouw een vriendin heeft, maar ook weer niet. wat denken jullie


    I'm your bitch [:

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Georg xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hmmm ik denk eerder Gustav en Georg...
    Bill is op zoek naar de ware.. kan idd nog lang duren :P en Tom... tja, die is dan weer niet echt op zoek naar een vaste relatie..

    Ik gok eigg op Georg of Gustavv ^^ Haha want euhm... Tom das precies ie zo een jonge voor maar 1 meisje te hebbe ;;; xD die moet der elke dag een andere hebbe x'D Haha en Bill Jaah ... die jonge is gwn op zoek naar da ene meisje.. en ik hoop egt waar voor hem da em ze ooit tege komt .. Mar jaah da kunt ge nie egt vorospelle héé :D t kan zijn da em die morge ziet ma het ka ook zijn da da nog jare duurt duss Jaah ... :D

    ze krijgen gwn met elkaarXD nee dus, ik weet het echt niet. Denk dan toch Tom, hij is denk ik toch het meest met de vrouwen bezig. En in de hitkrant stond wel iets over een mogelijke vriendin van Bill, het meisje had een foto gestuurd met het bericht dat het de vriendin van Bill zou zijn. Maar elk willekeurig mens kan dat doen hé, dus ik denk dat Bill lkkr single is.


    I am an idiot, I move.

    Jah, wrs is Bill z'n ware al voorbij gelopen XD
    en Tom, die springt van de ene op de andere
    dus ik gok op georg of gustav, maar dan toch eerder Gustav, die ziet er meer zo iemand uit XD

    TOM


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    TOM


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Bill al niet, die lijkt me echt veel te kieskeurig, te fel opzoek naar de ware ofzo.
    Tom ook niet, want die denkt teveel met zijn *** :P Denk dat die zijn hormonen nog te fel razen om al trouw te kunnen zijn aan een meisje.
    Georg is zowat een twijfelgevalletje (hoewel ik ergens gehoord heb dat ie een vriendin zou hebben?:O (maar meer weet ik ook niet).
    Eigenlijk denk ik dat Gustav het eerst verkering zal krijgen.
    Maar heel stiekem hoop ik dat ze allemaal nog een tijdje single blijven ;)

    haha ze mogen van mij nog een hele poos single blijven. kunnen we ooit nog een kans maken. misschien lukt het iemand om met een van hun te krijgen en rianne ik vond hem erg goed dat stac nog wel een kans zou krijgen! k heb daarom 10 minuten gelachen


    I'm your bitch [:

    ehm........ tom... die stapt wel weer ergens op af:P
    Jaahhh, maar da's binnen 3 seconden weer uit XD

    Maar ik heb verder 'echt gee idee :S

    Georg

    Georg heeft al een vriendin :)

    Dus ik denk Georg omdat hij al een vriendin heeft

    Xxx

    kdenk georg of gustav

    bill die is erg kieskeurig als je zo alle interviews leest en luisterd

    tom die gelooft niet in echte liefde behalve voor een nacht (dat zijn tom's eigen worden)

    en nouja dus blijven georg en gustav over