• wie van th kan eerder een vriendin krijgen. ik denk dat bill wel gouw een vriendin heeft, maar ook weer niet. wat denken jullie


    I'm your bitch [:

    Georg (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik denk Georg.^^xD

    Tom, dôhh.
    Ik heb trouwens geen een x in de hitkrant gelezen dat Bill een vriendin heeft.

    Georg,, !


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Tom natuurlijk x'D

    Ik denk georg want tom zegt wel dat die vaak meisjes heeft gehad en hij schept nog over op nou als ik hem was zou ik dat liever voor me houden.

    ik denk eerder georg dan tom of misschien gustav. Misschien heeft gustav wel een vriendin want van hem weten we bijna niksxD

    ik denk Gustav x'D


    bla bla bla

    Bill denk ik, die andere doen nog wel eens aan one night stands, en Bill absoluut niet. Gustav kan ik me ook nog wel voorstellen.


    blame the bully.

    Ik weet het niet!!

    ze hebben eigenlijk ook geen tijd he, met altijd te touren enzo!!


    Let me be me...

    Ik denk Gustav


    Think before you act.

    Ik denk Georg, omdat Bill de ware zoekt, Tom alleen one-night-stands heeft en Gustav... Tjha dat weet ik eignelijk neit wrm maar roch denk ik Georg!


    Tears are crashing out of my eyes

    1 van de twins!

    Of nee...
    Georg, omdat Bill op zijn ware liefde wacht, Tom heel veel one night stands heeft, en gustav niet omdat ie best verlegen er uit ziet, ik denkdat Georg eerder naar een meisje toe stapt dan Gustav.


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Ik denk dan eerder gustav of Georg hoa..
    wnt tom heeft alleen one night stands en bill loopt nog te soeken naa de ware ..


    Crack a bottle

    Tom.

    Tom, dôhh.
    Ik heb trouwens geen een x in de hitkrant gelezen dat Bill een vriendin heeft.

    Thuurlijk tom ;D
    DORA HEEFT GELIJK!:Y)