• wie van th kan eerder een vriendin krijgen. ik denk dat bill wel gouw een vriendin heeft, maar ook weer niet. wat denken jullie


    I'm your bitch [:

    Georg heeft tog een lief? aleeja, op die foto dat ik gezien heb kwam hij wel heeeel goed overeen met dat meisj ;)
    en jah, Tom zn onenightstands kunne we idd moeilijke meerekenen e xD en Bill is nog te fel bezig met de band denk ik..najaa, als hij een mooi meisje zal tegekome (binne- en buitekant) zal hij tog wel ooit zn kans eens wagen?
    en Gustav verdient tog ook een liefje hoor ^^ zo'n knoddiebol! ik ken jongens die, als je hen vergelijkt met Gusti, een gezicht hebben als een flapdrol xD en zelfs die hebben een lief! dus jah...

    *meligeu bui*

    haha jah dat is ook zo maar k denk ook dat gus wel een vriendin krijgt


    I'm your bitch [:

    Tom eerder xD
    wo miss maakt stacey wel een kans als ie hgaar tegen komt xD ^.^

    nou ik denk dat gustav of georg sneller een vriendin zou hebben omdat ze cutie zijn


    I'm your bitch [:

    ook zeggen ze dat bill een vriendin moet hebben. stond in de hitkrant van een poos geleden. ze denken dat zij alleen op het geld uit is



    hitkrant? stond er niet in.. (: ik heb abo en ik lees ze altijd, en het heeft er niet ingestaan dan Bill en meid heeft.

    ik lees de hk ook altijd maar er stond nieks in!
    behalve.....een meisje die naar tanja mailde dat ze wist wie de nieuwe girlfriend was van bill met een foto erbij.ja dan vraag je echt om aandacht!:p

    en ja bill zoekt de ware mss vindt hij die wel snel!
    kiss

    ik dnek ook tom ma ik hoop da ik het dan ben hoor!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Gustav ^^

    Gustav ^^