• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jij bent hier de gene die geen kleding aan heeft hoor. Kom."
    Ik laat mijn blik weggaan van haar ogen en zie dat ze gelijk heeft. Stommerik.
    "Oh, sorry."
    Ik sta mee op en kleed me weer aan. Ik spring de mattenberg af en help haar ook veilig op de grond te landen. Ik druk mijn lippen even op de hare en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Je overschat het mannelijke geslacht, vrees ik."
    Ik grinnik even.
    "Hé! Je haar is geknipt!"
    Ik moet lachen om zijn triomfantelijke blik en haal mijn schouders op.
    "Jup."
    Gretig kus ik hem terug.
    "Pittig."
    Ik grijns even en streel met mijn neus langs de zijne. Mijn hand gaat op zoek naar de zijne en ik verstrengel onze vingers.
    "Laat ze. Dit is waarschijnlijk de meeste actie die ze krijgen in maanden."
    Lachend druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Laat ze. Dit is waarschijnlijk de meeste actie die ze krijgen in maanden," zegt Mary terwijl ze onze vingers verstrengelt. Zonder erbij na te denken, laat mijn duim van de hand die nog op haar heup ligt onder haar t-shirt glippen terwijl ze me kust.
    "Nou, laten we ze dan maar iets moois geven," fluister ik.
    Ik trek haar helemaal tegen me aan en bijt zachtjes op haar onderlip voor ik haar in een passionele kus meesleur. Ik kijk haar lachend aan als het muisstil blijft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Lachend sla ik mijn armen rond zijn hals en ik beantwoord zijn korte zoen. Het is gewoon onmogelijk om van hem af te blijven.
    "Ik ben gek op je," fluister ik zachtjes en ik pak hem bij zijn hand.
    Lachend neem ik hem mee naar de gang.
    "Ga je nog mee naar Glee?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik ril even en blijf staan wanneer ik zijn duim onder mijn shirt voel glippen.
    "Nou, laten we ze dan maar iets moois geven."
    Grijnzend geef ik een kort knikje en sla mijn armen om zijn hals heen. Ik druk mijn lichaam tegen het zijne en ga helemaal op in de kus. Ik sluit mijn ogen en ga op mijn tenen staan.

    [I'm off to eat :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [MT]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [I'll start something with Kyle.]

    Kyle

    Ik trek met een snelle vaart mijn jas aan, nadat ik bijna van de trap was gedenderd.
    "Ik moet gaan!" Roep ik naar mijn vader. "Kyle, vanmiddag na school meteen thuis komen." Ik draai me om van de deur. "Maar-" "En zonder Irial." Zegt hij dan.
    "Pap-" "Nee, Kyle. Gewoon niet." Ik draai me om en open de deur.
    "Zaterdag was toch leuk?" Vraag ik dan, mijn vader geeft geen antwoord.
    "Straks verbied je me nog met hem om te gaan." Mompel ik en stap naar buiten. Dan vertrek ik lopend, meer rennend richting school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik parkeer mijn auto op de parking van school, neem mijn rugzak en stap uit. Als ik de wagen vergrendeld heb, slenter ik richting het gebouw.
    Vanochtend was het akelig eenzaam wakker worden, alleen in bed. Ik ben er vrees ik al aan gewend dat Kyle bij me blijft slapen. Ik blijf nog even buiten staan en steek een sigaret op. Ik neem een trekje en krab even in mijn haar. Ik kan een geeuw niet onderdrukken.
    Toch vraag ik me af waarom Kyle's vader nou precies problemen met me heeft, behalve het feit dat ik een jongen ben. Ik doe toch mijn best? Regel ik nog speciaal kaartjes voor een uitverkochte wedstrijd, moet Kyle alsnog thuis blijven 's avonds.
    Ik neem nog een flinke hijs van mijn sigaret.

    Arion

    Ik wil even protesteren als Mary haar lichaam tegen het mijne aandrukt, maar haar lippen zitten in de weg. Ik mag dan wel willen wachten om met haar naar bed te gaan, ik ben nou ook weer niet immuun.
    Ik probeer me op de kus te concentreren en dat helpt.
    Mijn hand glijdt in haar haar en speelt met een lokje. Ik vind het echt leuk zo, haar kapsel. Ze ziet er niet meer zo braafjes uit.
    Zachtjes breek ik de kus af als het me toch even teveel dreigt te worden.
    "Zo kan ie wel weer even," zeg ik een beetje ademloos.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zo maar weer Michael tot leven wekken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Good idea :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Buiten adem kom ik aan bij school. Irials wagen staat er dus hij is er al.
    Ik loop richting de deur en zie Irial daar staan.
    "Irial!" Zeg ik alsof ik hem al in jaren niet gezien heb.
    Ik loop naar hem toe en ga tegen de muur leunen terwijl ik kijk hoe hij zijn sigaret rookt.

    [Wist even niets.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Irial!"
    Ik kijk met een grijns op en zie Kyle naar me te komen. Terwijl hij tegen een muurtje gaat staan leunen, trap ik mijn sigaret uit onder mijn schoen. Ik blaas de laatste rook uit mijn longen en ga voor hem staan.
    "Blij me te zien?" grinnik ik.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Met enige moeite weet ik me op een stoel in de aula te wurmen. Deze dingen zijn in ieder geval niet gemaakt voor gehandicapten. Ik voel me net een aap in een dierentuin. Een attractie. Iedereen kijkt maar niemand durft te vragen. Arme beestjes. Gefrusteerd tik ik op de tafel met mijn vingers. Het feit dat ik hier zonder Charlotte ben zou ook al wat geruchten, hoewel veel waarheid zal zijn, tot stand brengen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Blij me te zien?" Grinnikt Irial.
    Hij drukt en kusje op mijn lippen.
    Ik knik met een brede glimlach.
    "Ik vond het zo lullig van mijn vader." Zeg ik dan met een pruillipje.
    "Zullen we naar de les? We zijn al laat." Zeg ik dan en kijk hem aan.
    Ik kan het niet laten om hem even een kusje terug te geven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik vond het zo lullig van mijn vader. Zullen we naar de les? We zijn al laat."
    Ik wil antwoorden maar wordt blijkbaar eerst nog op een kusje getrakteerd. Lachend kijk ik Kyle aan. Ik werp een snelle blik op mijn horloge en schud mijn hoofd.
    "Nee hoor, valt goed mee," zeg ik glimlachend.
    Ik neem hem bij de hand en trek hem achter me aan. Gelukkig kijk ik binnen nog even op het rooster, want blijkt dat we in de aula moeten zijn. Ik ga op een willekeurige stoel zitten en trek Kyle naast me neer.
    "Benieuwd wat ze nu weer te zeggen hebben," mompel ik.
    Plots besef ik dat er iemand uit Glee naast me zit. Wat was het nou weer, Michiel? Nee, Michael. Ik kijk even naar zijn been en trek een wenkbrauw op.
    "Te ruig gefootballt?" vraag ik rustig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.