• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Nou, dat is een leuk vooruitzicht."
    Ik bijtzachtjes op mijn onderlip en kruip weer tegen hem aan.
    "Dat meende ik niet," fluister ik zachtjes.
    "Dat weet je toch?"
    Een angstig gevoel neemt me over. Voorzichtig druk ik een klein kusje op zijn mond en ik verstop mijn hoofd in zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat meende ik niet. Dat weet je toch?"
    Verontschuldigend kijk ik haar aan.
    "Sorry. Tuurlijk meen je dat niet."
    Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar weer stevig tegen me aan. Ik verberg mijn gezicht in haar haren.
    "Ik hou van je, Donna," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Sorry. Tuurlijk meen je dat niet."
    Mijjn angst ebt weg als hij me weer tegen zich aantrekt.
    "Ik hou van je, Donna."
    Nu neemt het gevoel van geluk de angst volledig over. Mijn hoofd laat ik op zijn borst rusten en ik teken daar iets wat afwezig kleine rondjes.
    "Ik ook van jou," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou."
    Ik glimlach en streel over haar lange haren.
    "Is het fout als ik me bedenk dat onze beste keer echt wel op school was, in de gymzaal?"
    Ik grinnik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Is het fout als ik me bedenk dat onze beste keer echt wel op school was, in de gymzaal?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Dat is niet fout," zeg ik zachtjes.
    "Maar ik vind het altijd geweldig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat is niet fout. Maar ik vind het altijd geweldig."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Dat is waar."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare en leg mijn armen weer om haar heen.
    "Hmm, ik laat je nooit meer los."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Hell no. Ik kleur mijn haren echt niet. Al kun je me ook niet meteen Rizzo noemen, vind je?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik bedoelde qua karakter, Mimsy. Ik lijk toch ook helemaal niet op Sandy?" Ik barst plots in lachen uit als ik Michael in gedachten met zo'n leren jasje en een vetkuif als John Travolta zie. "Zie- zie je Arion al lopen?" vraag ik gierend van het lachen. "Met zo'n strak broekje, dansend?"
    Ik klets op mijn bil gewoon omdat ik het me al helemaal voorstel.
    Oh, wat ben ik toch een sukkel.

    Arion

    Net wanneer ik voor Auryn's schoolpoort geparkeerd sta en haar nakijk tot ze binnen is, krijg ik een nieuwe sms.
    Zin in school? Echt? Je wordt raarder met de minuut. En geef je Auryn een dikke knuffel van me? Jij krijgt seffens de jouwe. x
    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht. Speelt ze nou onschuldig of snapt ze mijn dubbelzinnigheid niet? Ik typ razendsnel een bericht terug.
    Nee, niet in school. In jou, maakt niet echt uit waar ;D. Een knuffel, niet meer dan dat? ): x
    Tja, wie niet waagt, niet wint. Ik start de motor opnieuw en rijd rustig naar haar appartement.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Dat is waar. Hmm, ik laat je nooit meer los."
    Lachend druk ik mezelf tegen hem aan.
    "Dat heb ik vaker gehoord."
    Zachtjes druk ik kleine kusjes over zijn hele gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik bedoelde qua karakter, Mimsy. Ik lijk toch ook helemaal niet op Sandy? Zie- zie je Arion al lopen? Met zo'n strak broekje, dansend?"
    Ik grinnik even.
    "Ik snap nog steeds de gelijkenis niet met Frenchie, echt waar niet. En jaweeel. Sandy veranderde ook."
    Door een jongen, denk ik er nog achter, maar ik zeg het niet luidop.
    "En Arion met zo'n broekje?"
    Ik denk even na.
    "Dat wil ik wel eens weten, ja."
    Lachend kijk ik naar mijn gsm die weer begint te trillen.
    Nee, niet in school. In jou, maakt niet echt uit waar ;D. Een knuffel, niet meer dan dat? ): x
    Ik grinnik even en begin druk weer te typen.
    In mij? Nou, ik voel me vereerd (: En ja, enkel een knuffel. Het zou maar raar zijn als ik Auryn plots begin te zoenen, niet? x
    Ach, het spelletje meespelen kan geen kwaad hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Dat heb ik vaker gehoord."
    Ik grinnik en sluit mijn ogen wanneer ze overal kusjes drukt.
    "Ik meen het," zeg ik lachend.
    "Nooit meer."
    Ik wikkel mijn armen steviger om haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ik snap nog steeds de gelijkenis niet met Frenchie, echt waar niet. En jaweeel. Sandy veranderde ook. En Arion met zo'n broekje? Dat wil ik wel eens weten, ja."
    Ik schud mijn hoofd nog een keer, ondertussen ben ik uitgelachen.
    "Mary, ik lijk toch niet op Sandy qua uiterlijk? En je lijkt wel op Frenchie. Je bent net zo lief en zorgzaam, met dat kleine tikkeltje gestoord erbij."
    Ik zet mijn liefste lachje op en knipper met mijn ogen. Als ik een toeter hoor, schrik ik zo hard dat ik op mijn kont terecht kom.
    "Nou, elegant hoor van je prince Charming," mompel ik. "Zijn paard kon zeker niet meer hinniken?"

    Arion

    Niet veel later parkeer ik voor Mary's appartement. Ik druk luid op de toeter en stap dan uit om de koffer alvast te openen voor hun tassen. Ik wacht geduldig tot ze beneden zijn en leun ondertussen nonchalant tegen mijn auto.
    Terwijl ik wacht, lees ik nog snel Mary's smsje.
    In mij? Nou, ik voel me vereerd (: En ja, enkel een knuffel. Het zou maar raar zijn als ik Auryn plots begin te zoenen, niet? x
    Ik schud lachend mijn hoofd. Wacht maar tot ze beneden is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mary, ik lijk toch niet op Sandy qua uiterlijk? En je lijkt wel op Frenchie. Je bent net zo lief en zorgzaam, met dat kleine tikkeltje gestoord erbij."
    Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd. Net wanneer ik wil antwoorden, hoor ik getoeter van buiten komen.
    "Nou, elegant hoor van je prince Charming. Zijn paard kon zeker niet meer hinniken?"
    Lachend neem ik mijn tas van tafel.
    "Hup, mopperpot. Prince Charming blijft geen eeuwen wachten."
    Ik open de deur en wacht ongeduldig tot ze er is.
    "Kom op," hits ik haar nog wat op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik meen het. Nooit meer."
    Lachend druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Dan zal je het moeilijk gaan krijgen," grinnik ik tegen zijn lippen.
    "Ooit krijg je honger."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Hup, mopperpot. Prince Charming blijft geen eeuwen wachten."
    Ik rol met mijn ogen terwijl Mary als een puppy naar de deur dartelt.
    "Op jou? Ik weet het zo nog niet," mompel ik. Ik neem snel mijn tas en kuier naar de deur toe. Volgens mij heeft die jongen het namelijk flink te pakken.
    "Kom op," jaagt Mary me op.
    Ik wandel aan hetzelfde tempo door de deur en kijk haar droogjes aan.
    "Pas op, of ik bijt," zeg ik zonder enige intonatie. Ik huppel de trap af om haar toch ietwat tevreden te stellen.

    Arion

    Als Charlotte de deur uitkomt, weet ik dat Mary er ook zo aankomt. Zij groet mij, ik groet haar.
    "Charlie," verbetert ze me als ik haar Charlotte noem.
    Oké dan. Maakt mij niet uit.
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht als ook Mary naar buiten komt. Ik stap op haar af en neem haar zonder pardon in mijn armen om haar stevig tegen me aan te drukken.
    "Ik zou het inderdaad niet zo fijn vinden mocht je mijn zusje zoenen," zeg ik met nog steeds die grijns op mijn gezicht. "Daar ben ik trouwens veel beter in."
    Om het te bewijzen druk ik mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Dan zal je het moeilijk gaan krijgen. Ooit krijg je honger."
    "Dan gaan we samen. En koop ik plakband."
    Ik grinnik even en kus haar zachtjes.
    "Je gaat hier nog spijt van krijgen."


    Mary

    "Pas op, of ik bijt."
    Ik grinnik en geef haar een tikje op haar kont wanneer ze door de deur loopt. Ik doe de deur op slot, en loop achter haar de trap af. Het eerste wat ik zie wanneer ik buiten kom is Arion's grijnzende gezicht, en ik kan het niet laten ook even te grijnzen. Hij komt al naar me toegelopen en legt zijn armen om me heen.
    "Ik zou het inderdaad niet zo fijn vinden mocht je mijn zusje zoenen."
    Ik grinnik even en kijk lachend in zijn ogen.
    "Daar ben ik trouwens veel beter in."
    Lachend leg ik mijn armen om zijn hals en ga op mijn tenen staan om hem liefdevol terug te kussen. Geamuseerd kijk ik hem aan wanneer ik de kus heb beeindigd.
    "Hmm, kan ermee door," zeg ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.