• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Jeremy

    "Zo smaken ze toch het lekkerste. Na seks."
    Ik leg mijn vrije arm om haar heen en inhaleer plagend van haar sigaret.
    "Na geweldige seks, prinses."
    Ik druk een kus op haar haren en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Awh, poor Evelien. Stoute kindjes op school!]

    Donna


    "Na geweldige seks, prinses."
    Lachend krul ik mezelf tegen hem op.
    "Daar kan ik je absoluut gelijk in geven."
    Zachtjes druk ik kleine kusjes op zijn borstkas en ik kijk hem verliefd aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ach ja. We overleven dat wel (:]

    Jeremy

    "Daar kan ik je absoluut gelijk in geven."
    Haar blik doet me helemaal smelten, en automatisch ga ik ook glimlachend. Zacht neurie ik een liedje dat ik alleen onderbreek om van mijn sigaret een trek te nemen. Mijn hand streelt weer door haar haren, die lekker warrig staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Daarom, het wordt vanzelf gezellig.]

    Donna

    Met een glimlach leg ik mijn hoofd op zijn borstkas en mijn vingers strelen zijn buik. In mijn andere hand heb ik nog steeds mijn sigaret waar ik af en toe een haal van neem. Zijn handen door mijn haren geven een veilig en geruststellend gevoel. Alsof dit moment nooit meer weg kan worden gehaald.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik hoop het :3]

    Jeremy

    De geur van de sigaretten, gemengd met onze zweetgeuren en de zoete geur van Donna dringen mijn neusgaten binnen en ik sluit mijn ogen. Zo simpel, en veruit het mooiste moment uit mijn leven. Ik neem nog een trekje en kijk haar aan.
    "Voelt dit bij jou ook zo perfect?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Voelt dit bij jou ook zo perfect?"
    Ik sluit mijn ogen en laat mijn vinger veder over zijn borstkas strelen.
    "Ja," fluister ik zachtjes.
    "Perfect."

    [Ga je in de zomer trouwens nog ergens heen?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Jup. Oostenrijk, en normaal ging ik op musicalkamp, maar ik sta op de wachtlijst, terwijl ik supergraag wou gaan met een vriendin van toneel die wel ingeschreven is ;c]


    Jeremy

    "Ja, perfect."
    Haar stem lijkt wel op kleine belletjes die rinkelen in de wind. Ik neem haar hand in de mijne en druk op elke vingertop een kusje. Daarna verstrengel ik onze vingers en kijk haar verliefd aan.
    "Perfect," herhaal ik, "net als jij."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ow, jammer. Maar Oostenrijk is wel mooi toch? Op welke data ga je dan?]

    Donna

    Ik open mijn ogen als ik zijn lippen op mijn vingertoppen voel. Met een kleine glimlach kijk ik hem aan.
    "Perfect. Net als jij."
    Ik schud zachtjes met mijn hoofd.
    "Je moet niet overdrijven," fluister ik zachtjes.
    "Tuurlijk ben ik niet perfect."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Laatste twee weken van augustus (:]

    Jeremy

    "Je moet niet overdrijven. Tuurlijk ben ik niet perfect."
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Wel voor mij. Je bent de perfecte Donna."
    Ik druk een kusje op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hahaha dan missen we elkaar precies in de vakantie. Ik ga van 7 juli t/m 22 juli en 29 juli t/m 12 augustus.]

    Donna

    "Wel voor mij. Je bent de perfecte Donna."
    Ik druk mijn sigaret uit tegen de vloer en kruip tegen hem aan. Mijn armen sla ik rond zijn hals en liefdevol druk ik een zoen op zijn lippen.
    "Maar weet je echt zeker dat je, je leven met mij wilt delen?" vraag ik onzeker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Aaawh :3 Dat musicalkamp was 6 tot 12 augustus :3]

    Jeremy

    Ik volg haar met mijn sigaret en leg mijn armen om haar middel.
    "Maar weet je echt zeker dat je je leven met mij wilt delen?"
    Ik kijk haar aan en druk liefdevol mijn lippen op de hare.
    "Donna, mijn lieve Donna, zou ik het anders gevraagd hebben?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna, mijn lieve Donna, zou ik het anders gevraagd hebben?"
    Ik haal mijn schouders op en geef hem een kus.
    "Impulsief?"
    Ik geef hem nog een kus.
    "Of een moment opname."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Impulsief? Of een moment opname."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk kusjes overal waar ik maar bij kan.
    "Lieve Donna, ik zou niet eens meer weten wat ik nog kan doen als ik zonder jou ben. Is dat niet zielig?"
    Ik grinnik even.
    "Ik hou van je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Lieve Donna, ik zou niet eens meer weten wat ik nog kan doen als ik zonder jou ben. Is dat niet zielig? Ik hou van je."
    Mijn hart begint iets harder te kloppen.
    "Ik ook van jou," fluister ik zachtjes terug.
    Mijn lippen planten een klein kusje op de zijne en mijn hoofd laat ik rusten precies zo dat ik hem nog gewoon kan aankijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou."
    Verliefd kijk ik haar aan.
    "Het is zo gemakkelijk, maar het zegt echt alles. Ik hou van je," herhaal ik.
    Een glimlach siert mijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.