• Jullie krijgen van mij heel veel vriendelijke Schotse / Engelse groetjes vanuit de East Coast trein die me nu vanaf Edinburgh naar Londen aan het brengen is!

    Gister de uni in Stirling bezocht en de dag daarvoor die in Dundee en ik wil op allebei de plaatsen wel studeren =D

    Helaas heb ik maar 15 minuten gratis WiFi in de trein en om meer te kopen heb je een creditcard nodig >:[


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oooh vet!
    Edinburgh is zooo mooi :9~


    As travars

    Symphonia schreef:
    HOE IS HET DAAR? :Y)
    superleuk! Ben vandaag van de Tower naar Waterloo gelopen, daarna naar Oxford street getreind en ook in Regent Street en Carnaby Street geweest. Ook op Piccadilly Circus (en in de M&M winkel!)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)superleuk! Ben vandaag van de Tower naar Waterloo gelopen, daarna naar Oxford street getreind en ook in Regent Street en Carnaby Street geweest. Ook op Piccadilly Circus (en in de M&M winkel!)


    Waarom ben ik nu zo jaloers op jou? Ben je ook op Abbey Road geweest? However, het klinkt echt geweldig (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Waarom ben ik nu zo jaloers op jou? Ben je ook op Abbey Road geweest? However, het klinkt echt geweldig (:
    Nee, dat niet :p Een vriendin van me wel want die zit in een gastgezin daar vlakbij. Ze heeft geprobeerd het zebrapad te vinden, maar er waren er te veel :')
    ik heb wel de M&M-versie van Abbey Road gezien :p

    dit werk is trouwens best leuk ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo jaloers! Ik vond de University of Edinburgh erg leuk, maar ben er nog niet geweest.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Doe Dundee! Dundee! Daar ben ik geweest en het is vet awesome!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Reepicheep schreef:
    (...)daarvoor hou ik een blog bij, weet je :') zodat ik niet iedere persoon apart nog dingen hoef te vertellen :p

    Waar? O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Barnabas schreef:
    Van mij krijg je de Friese groetjes. :Y)
    Ook leuk om te krijgen! :'D


    :O
    Jij komt ook uit Friesland... Nu krijg ik zin in een meeting c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    DrayMalfoy schreef:
    (...)
    Waar? O.O
    icantthinkofanameforthislink.blogspot.com

    en @ Biologist: nou, bij Dundee hadden ze betere kamers, maar bij Stirling is de campus veel mooier. Na ja, waarschijnlijk ga ik me gewoon voor allebei inschrijven en dan kijken wie me wilt hebben. :p Als ze me dan opeens allebei willen hebben, ga ik pas nadenken :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.