• Hee guys!

    ik ben gestart met een Fashionblog
    het zou leuk zijn als jullie mijn blog zouden volgen (:
    of hebben jullie nog verbeter puntjes?
    ik heb al eerder geblogt met een vriendin maar door een ruzie wilde ik niet meer, so what do u guys think?
    x Djura

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 15:19 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Ziet er leuk uit! Zal het zeker proberen te volgen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    tip: let op je hoofdletters en zorg dat je je zinnen niet te lang maakt. Je hebt nl. veel komma's gebruikt :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    tip: let op je hoofdletters en zorg dat je je zinnen niet te lang maakt. Je hebt nl. veel komma's gebruikt :')


    oke, ja met mijn zinnen te lang maken heb ik vaak een probleem haha,
    dankje voor de tip (:


    even a white rose has a black shadowx

    Deze periode liggen vooral de kleren met taille in de winkel.

    Wat bedoel je daar mee? Bedoel je gecentreerde kledij rond de taille? Of hoge taille broeken? Of?..

    En ik zou zeggen, herlees je tekstje een paar keer. Je maakt soms typfouten, zinsbouw is soms raar en je gebruikt heel veel komma's waar je een nieuwe zin zou moeten beginnen of waar gewoon geen komma hoort (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 15:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Deze periode liggen vooral de kleren met taille in de winkel.

    Wat bedoel je daar mee? Bedoel je gecentreerde kledij rond de taille? Of hoge taille broeken? Of?..

    En ik zou zeggen, herlees je tekstje een paar keer. Je maakt soms typfouten en gebruikt heel veel komma's waar je een nieuwe zin zou moeten beginnen of waar gewoon geen komma hoort (:


    taille broeken / rokken maar ook gecenteerde kleding rond de taille, ;P

    ik moet nog een beetje inkomen op deze blog, haha maar ik neem je tip mee!


    even a white rose has a black shadowx

    Dat onder 'over mij' is echt niet mooi, 1 woord per regel. Kan je dat niet veranderen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Dat onder 'over mij' is echt niet mooi, 1 woord per regel. Kan je dat niet veranderen?


    ik weet het, heb ik geprobeerd maar het lukt niet ):


    even a white rose has a black shadowx

    ik heb er één hier op quizlet (:


    Shit happens but pee happens a lot more.