• De bedoeling is best wel onduidelijk ik weet het, maar ik zal het kort proberen samen te vatten: Het wordt een soort mengeling tussen RPG en Pottermore, bij RPG heb je personages en daar schrijf je dan omstebeurt een stukje mee. Bij Pottermore ga je door het verhaal van J.K. Rowling, maar dan met achtergrond informatie erbij. Ik laat de informatie een klein beetje weg en maak een soort pottermore van een andere generatie, alleen kan ik niet zo'n site maken ^^ dus doe ik het zo en dan zorg ik voor de grote lijnen en jij beschrijft dan wat je meemaakt, duidelijk? Ik hoop het ;D als het niet duidelijk is vraag het dan maar nog een keer ^^

    Anne Alice King WillNotLearn
    Toverstok: Houtsoort: Palissander
    Kern: Hoofdhaar van een Glamorgana
    Lengte: 23.5

    Serena Melassi DoctorReid
    Toverstok:Houtsoort: Kers
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 22

    Summer Melody Serena Night SerpentsKiss
    Toverstok: Houtsoort: Kers
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 22.

    Kate Lucinda Dawn Ushio
    The story of Kate lucinda Dawn
    Toverstok: Houtsoort: Meidoorn
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25.4

    Rose Edward Parker Frodo
    The story of Rose Edward Parker
    Toverstok: Houtsoort: Meidoorn
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25.4

    Thom Davis DSalvatorex
    The story of Thom Davis
    Toverstok: Houtsoort: Kers
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25

    Tim Davis DSalvatorex
    Toverstok: Houtsoort: Wilg
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 35

    Felice Cathérina Billington Aragog
    Toverstok: Houtsoort: Meidoorn
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25.4


    STORY



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DSalvatorex schreef:
    (...)
    Over wat je met het personage doet en dan moet je hem gewoon onder de story posten ;D


    hahaha dan weet ik nooit of het 500 woorden zijn haha, maar ik ga zo wel even beginnen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    hahaha dan weet ik nooit of het 500 woorden zijn haha, maar ik ga zo wel even beginnen.

    Is goed ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ohh, leuke opdracht! Maar je zou ook elke inzending in een apart hoofdstuk kunnen zetten? Dat lijkt me een beetje overzichtelijker.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vraagje; de leerlingen moeten toch ook een gewaad hebben?

    + ik zie net dat ik 700 woorden heb :X is dat erg?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 9:28 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Vraagje; de leerlingen moeten toch ook een gewaad hebben?

    + ik zie net dat ik 700 woorden heb :X is dat erg?

    je eerste vraag, goed idee
    leerlingen mogen een gewaad ja ;D
    en de derde, maakt niet uit ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DSalvatorex schreef:
    (...)
    je eerste vraag, goed idee
    leerlingen mogen een gewaad ja ;D
    en de derde, maakt niet uit ^^


    Oké ^^ mag ik mijn inzending via mail sturen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oké ^^ mag ik mijn inzending via mail sturen?

    Ja, is goed


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    oeh ik stuur heb ook wel via mail dan haha, ik had gister trowuwens niet echt tijd dus ik schrijf hem zo x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ik schrijf hem ook zo


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    S goed ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De bedoeling is best wel onduidelijk ik weet het, maar ik zal het kort proberen samen te vatten: Het wordt een soort mengeling tussen RPG en Pottermore, bij RPG heb je personages en daar schrijf je dan omstebeurt een stukje mee. Bij Pottermore ga je door het verhaal van J.K. Rowling, maar dan met achtergrond informatie erbij. Ik laat de informatie een klein beetje weg en maak een soort pottermore van een andere generatie, alleen kan ik niet zo'n site maken ^^ dus doe ik het zo en dan zorg ik voor de grote lijnen en jij beschrijft dan wat je meemaakt, duidelijk? Ik hoop het ;D als het niet duidelijk is vraag het dan maar nog een keer ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn Personages ^^, ik maak er ook twee zodat er wat meer personen zijn op de school :Y)
    Naam: Thom en Tim Davis
    Karakter/eigenschappen: eigenlijk gewoon Fred en George, ze hebben beiden lak aan de regels en ze zijn net zoals Fred en George een tweeling. Ze doen alles samen.
    Uiterlijk/plaatje:


    Verleden/heden met familie situatie enzo: Hun moeder: Michelle Lupin, ze is familie van Remus Lupin, maar die heeft ze nooit gekend, want hij heeft het niet gehaald, haar vader is Teddy Lupin. Hun vader: Elijah Davis, hij is de zoon van Matthew Davis en Kate Davis. Thom en Tim hebben nog een klein zusje: Gwynn Davis(9) en twee oudere broers: Caleb Davis (15) en Jake Davis (19)
    Nog vergeten ;$, Adres ;') : Londen ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vul zo een meisje in (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    The story of Rose Edward Parker (Door Frodo)
    Zo komen ze er allemaal uit te zien ^^ in het begin dan, totdat iedereen elkaar ontmoet heeft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam: Felice Cathérina Billington. Haar tweede naam heeft ze te danken aan haar oma, die op vijftigjarige leeftijd is gestorven.
    Karakter/eigenschappen: Felice is een arrogant, sadistisch meisje dat niet snel mensen vertrouwt. Ze vind het soms zelfs leuk om anderen pijn te doen, en vaak komt ze emotieloos over. Maar als je door haar harde persoonlijkheid heenkijkt, zul je merken dat Felice eigenlijk een gevoelig meisje is, met een verschrikkelijk verleden. Ze kropt haar gevoelens vaak op, en laat niet merken dat ze pijn lijdt en zich vaak in slaap huilt. Tegenover vrienden is ze vrolijk, soms zelfs druk, en ze haalt graag kattekwaad uit.
    Uiterlijk/plaatje:



    Verleden/heden met familie situatie enzo: Haar opa zat bij Slytherin, haar oma bij Ravenclaw. Op de één of andere manier zagen ze elkaar staan, en waren sinds hun achtiendde onafscheidelijk. Helaas stierven ze beiden in een oorlog.
    Haar ouders zaten allebei bij Slytherin, en waren beiden ontzettend streng. Felice werd streng opgevoedt, en ze weet nu ook niet beter. Haar ouders zijn vermoord toen Felice elf was, vlak voordat ze de brief ontving dit gebeurde voor haar ogen. Als klein meisje heeft ze de stok van haar moeder gepakt, een spreuk gezegt die ze de dader hoorde zeggen, en dat was de eerste keer dat ze iemand vervloekte en vermoordde.
    Adres: Londen. Doordat ze geen familie meer heeft, op één oom na -waar ze geen contact meer mee heeft- wisselt haar woonplaats.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''