• Waarom weet ik niet, maar ik wil het aan meerdere mensen kwijt.
    Er is nu 1 iemand die het weet, maar op de een of andere manier wil ik het ook met jullie delen.
    Ik heb gevoelens voor iemand van mijn school, maar niet uit mijn klas. In groep 5 hebben we verkering gehad, maar we groeiden uit elkaar. Vanaf groep 6 ongeveer begon hij mij te pesten en dat is niet opgehouden in groep 8 en als hij bij mij in de klas had gezeten dan was hij denk ik wel doorgegaan.
    Maar dat is dus het stomme. Ik heb gevoelens voor hem, maar kan niet met hem gaan praten of zo, omdat dat nogal vaag is als je met een oude pester gaat praten :(

    Heeft iemand tips of Heeft iemand dit ook?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hem vergeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke, even een domme vraag: hoe kun jij gevoelens voor hem hebben als je hem nooit meer spreekt? Ik denk dat het beste is, als je hem gewoon probeert te vergeten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Omsat ik hem altijd door de gangen zie lopen en in de pauze altijd te dichtbij zit. Ik wil me niet van mijn favo plek door Hem laten wegjagen. En vergeten probeer ik al 6 jaar


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    Omsat ik hem altijd door de gangen zie lopen en in de pauze altijd te dichtbij zit. Ik wil me niet van mijn favo plek door Hem laten wegjagen. En vergeten probeer ik al 6 jaar


    Gewoon nog beter je best doen :') ik bedoel, hij heeft je gepest en zal dat waarschijnlijk net zo hard weer doen als je met hem praat. Conclusie: hij maakt je alleen maar ongelukkig. Zo'n vriendje wil je niet.


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    (...)

    Gewoon nog beter je best doen :') ik bedoel, hij heeft je gepest en zal dat waarschijnlijk net zo hard weer doen als je met hem praat. Conclusie: hij maakt je alleen maar ongelukkig. Zo'n vriendje wil je niet.


    Weet ik. Ik moet Hm vergeten.
    Er is wel een andere jongen die ik erg leuk vind maar ik drukte die gevoelens weg. Misschien moet ik dat niet doen.
    Maar ook hij zat 1e en deel van 2e hij mij in de klas en nu niet meer...

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 9:20 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel