• Ik als held had dit jaar niet vergeten een cadeautje te kopen voor mijn moeder, ik wist wel dat mijn vader en zus een Noosa armband met chunks hadden gekocht. Dus, deze ochtend gaf ik mijn cadeautje (Rituals Earl Grey thee) en toen die papa en mijn zus die spullen van Noosa. Nou joepie, mijn zus en moeder alleen maar met die stomme armband bezig al een halfuur lang en alleen over mijn cadeautje zeggen: 'Leuk!'. In eerste instantie dacht ze dat papa en/of mijn zus het cadeautje had gekocht, aangezien ik altijd dit soort dingen vergeet, terwijl het deze keer niet het geval was. Fijn.
    But, hoe was jullie Moederdag tot nu toe? (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    mijn moeder is nog niet eens beneden ;P
    maar ik heb 4 potjes nagellak gekocht, maar we hebben al heel veel
    dus was moeilijk kleuren zoeken die we nog niet hadden ;P


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    mijn moeder is nog niet eens beneden ;P
    maar ik heb 4 potjes nagellak gekocht, maar we hebben al heel veel
    dus was moeilijk kleuren zoeken die we nog niet hadden ;P


    Haha super leuk! Wij doen altijd bij mijn ouders op de slaapkamer (: Welke kleuren hebben jullie gekocht? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aw, da's best wel balen.
    Mama is nog niet wakker/beneden (krul). Ik had, toen ze eens een voorstel deed voor een cadeautje, geen tijd meer om naar de winkel te gaan... Maar ik heb rond middernacht, toen mams al naar bed was, met glazuur allemaal hartjes enzo op chocoladekoekjes gemaakt :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    Aw, da's best wel balen.
    Mama is nog niet wakker/beneden (krul). Ik had, toen ze eens een voorstel deed voor een cadeautje, geen tijd meer om naar de winkel te gaan... Maar ik heb rond middernacht, toen mams al naar bed was, met glazuur allemaal hartjes enzo op chocoladekoekjes gemaakt :Y)


    AWWWWWH, dat is ook super lieff! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik heb samen met mijn vader en zusje een Ipod en Itunes kaart gekocht. Mijn moeder is niet iemand die urenlang bij sieraden of make-up kan blijven hangen, dus het is elk jaar weer een hele expeditie om iets leuks te vinden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Een ontbijtje op bed en ik heb wat koekjes voor bij de koffie. Maar het leukste vind m'n moeder gezellig met z'n allen naar oma gaan :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Thirlwall schreef:
    ik heb samen met mijn vader en zusje een Ipod en Itunes kaart gekocht. Mijn moeder is niet iemand die urenlang bij sieraden of make-up kan blijven hangen, dus het is elk jaar weer een hele expeditie om iets leuks te vinden.


    Mijn moeder houd van boeken haha, maar dit vond ze ook heel leuk. (:

    -MIJN 777E POST :Y)-

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    That's not nice D:
    Onze moederdag is een week uitgesteld omdat iedereen vandaag niet thuis is, behalve ik. (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    That's not nice D:
    Onze moederdag is een week uitgesteld omdat iedereen vandaag niet thuis is, behalve ik. (krul)


    Hoezo dat dan? ;0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb mijn moeder nog niet eens gezien, ze moest al om half 10 weg voor haar werk.

    hihi
    als ik ontbijt op bed aan mijn moeder wil geven moet ik om 5 uur opstaan hihhi


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb ontbijt op bed gedaan (A)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn moeder haat moederdag. (cat) en ik heb nog genoeg tijd om een kado te kopen verjaardag over 2 dagen. Dat is een soort van moeder dag bij mij/

    De broodjes staan nu in de oven. Ik voel me echt Peeta met mijn baking-skills..
    Straks gaan we met mijn broers naar boven voor de cadeaus, mijn moeder ligt nog lekker in bed (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Mijn moeder is op vakantie. (krul) Dus volgende week zondag gaan ik uit eten met mijn moeder en broers. Dat is haar cadeautje haha


    -