• Ik als held had dit jaar niet vergeten een cadeautje te kopen voor mijn moeder, ik wist wel dat mijn vader en zus een Noosa armband met chunks hadden gekocht. Dus, deze ochtend gaf ik mijn cadeautje (Rituals Earl Grey thee) en toen die papa en mijn zus die spullen van Noosa. Nou joepie, mijn zus en moeder alleen maar met die stomme armband bezig al een halfuur lang en alleen over mijn cadeautje zeggen: 'Leuk!'. In eerste instantie dacht ze dat papa en/of mijn zus het cadeautje had gekocht, aangezien ik altijd dit soort dingen vergeet, terwijl het deze keer niet het geval was. Fijn.
    But, hoe was jullie Moederdag tot nu toe? (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder heb ik nog niet gezien, die ging naar de kerk en daarna naar een vriendin. Maar als ze thuis komt krijgt ze een cupcake die ik heb gebakken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn moeder werkt 8) Na 't werk even snel het cadeau overhandigen en daarna trainen voor de Elfstedenrijwieltocht (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Da's fucked up. Ik doe niet aan moederdag. Lijkt me ook niet verstandig nu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij doen niet aan moederdag :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn moeder is gaan werken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik en mijn zus gaven mijn moeder een taart met 'MA' erop. En daar was ze heel erg blij mee (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb samen met m'n broertje en zus een taart gemaakt. Hij smaakte naar brownies -heeerlijk-
    Eigenlijk een win-win situatie, want we moesten natuurlijk allemaal proeven [;
    Mams was er heel blij mee.


    Me so good.

    een fles wijn.. doos chocolade... koste me weer wat terwijl ik atm niet zoveel heb xD

    Een doos chocolade en een klein schilderijtje. (:
    Mijn zus had zelf iets voor haar geschilderd (ze is keigoed) en bonbons gehe. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Aurelia schreef:
    Da's fucked up. Ik doe niet aan moederdag. Lijkt me ook niet verstandig nu.

    HAHA, daar doen wij niet aan.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Slecht. Zulke dagen hier gaan altijd slecht.
    Verjaardagen, moederdag, vaderdag. We hebben altijd ruzie op zulke dagen.
    We zijn ook zo'n harmonieus gezin natuurlijk.
    (cat)


    Tell me about it, stud.

    Mijn moeder wou de film van Gooische Vrouwen wel hebben, dus hebben mijn broertje en ik die samen gehaald :]

    anders kreeg ze weer ongeveer 15 euroshopper chocoladerepen van mijn broertje en dat wou ze dit jaar toch echt niet XD


    Credendo Vides

    ik heb haar gewoon ontbijt gemaakt.
    moest met tegenzin mijn bed uit.


    -

    Symphonia schreef:
    (...)

    Hoezo dat dan? ;0


    Mijn ouders zijn gaan parapenten vanwege het mooie weer, en mijn broer is met zijn Franse uitwisselingsstudent de hort op (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.