• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Je hebt gelijk, ik speel veel liever met jou," Ik kijk hem geamuseerd aan en begin te lachen wanneer hij met zijn vingers over mijn zij heen kriebelt. Ik hap even naar adem en prik met mijn vinger in zijn buik.
    "Hmm," antwoord ik lachend en druk hem iets dichter tegen me aan.
    "Zo mag ik het horen!" Ik kantel mijn hoofd even en kijk hem afwachtend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm. Zo mag ik het horen!"
    Lachend sla ik haar hand weg wanneer ze me port.
    "Niet doeehoeen."
    Ik druk mijn lippen zacht op de hare.
    "Dit is leuker."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Niet doeehoeen. Dit is leuker." Ik heb geen kans om iets terug te zeggen, aangezien hij zijn lippen meteen op die van mij plaatst. Ik antwoord zijn kus gewillig terug en bijt zachtjes op zijn onderlip. Met mijn hand ga ik op zoek naar de zijne en verstrengel daar onze vingers.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik grinnik tegen haar lippen aan en knijp zacht in haar hand.
    "Hoe laat is het?" fluister ik zacht.
    Domme vraag eigenlijk, want ik houd haar tegen me aangedrukt, zodat noch zij, noch ik kan kijken op eender welke klok.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze krast met haar nagels over mijn borstkas en als ze tegen me aan leunt, vraag ik me af of ze pijn zou hebben. Voor ik het kan vragen, fluistert ze mijn naam en voel ik haar zachte lippen op die van mij.
    Mijn handen glijden naar haar heupen en ik leg mijn armen weer om haar heen zodat ik haar nog dichter tegen me aan kan trekken.
    "Gaat het?" mompel ik tussen het kussen door.
    Ik maak mijn lippen los van de hare en zet ze in haar hals om zachtjes op haar huid te zuigen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Gaat het?"
    Ik kreun wanneer zijn lippen in mijn hals kriebelen en knik.
    "Tuurlijk, waarom zou het niet gaan?" vraag ik licht hijgend.
    Ik beweeg mijn heupen wat tegen de zijne aan en sluit genietend mijn ogen.
    "Ik kan nog steeds niet geloven-" fluister ik, maar mijn zin wordt onderbroken door een kreun wanneer hij langs mijn gevoelige plekje schuurt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Tuurlijk, waarom zou het niet gaan?" ademt ze.
    Ik grom even terwijl ze haar heupen beweegt. Vervolgens haal ik mijn armen weer om haar vandaan zodat ik mijn handen over haar prachtige lichaam kan laten glijden. Plagerig streel ik haar borsten.
    "Ik kan nog steeds niet geloven-" Door een kreun kan ze haar zin niet afmaken. Ik haal mijn lippen uit haar hals en kijk haar opgewonden aan.
    "Wat?" vraag ik zachtjes.
    Ik hou mijn handen even stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zijn vingertoppen strelen over mijn huid, en het lijkt wel of ze brandmerken achterlaten. Alles tintelt.
    "Wat?"
    Hij houdt zijn handen even stil en ik kijk hem opgewonden aan.
    "Dat ik je terug heb," zeg ik zacht.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en beweeg mijn handen over zijn schouders. Ik voer het tempo van mijn heupen wat op en kreun zacht zijn naam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat ik je terug heb," fluistert ze.
    Er verschijnt een glimlach op mijn lippen. Terwijl Fedea me kust, laat ik mijn handen in haar haren glijden. Ze zijn zo heerlijk zacht, ik zou er een matras van willen. Alsof ik bang ben dat ze elk moment weg kan gaan, zorg ik ervoor dat haar hoofd dicht bij het mijne blijft, mijn lippen laten de hare al helemaal niet meer los.
    Ik kreun als ik mijn naam hoor en beweeg zelf ook zachtjes mijn heupen wat omhoog. Het warme water prikkelt elke centimeter van mijn lichaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel zijn lippen ononderbroken op de mijne, en ik klaag er helemaal niet over. Het warme water doet het me nog warmer krijgen dan ik al heb, door de opwinding. Ik kreun zacht en leg mijn armen steviger om zijn hals.
    Mijn lichaam drukt zo dicht mogelijk tegen het zijne aan, zijn warme huid streelt de mijne, en ik laat mijn vingertoppen over zijn borstkas glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik heb zin om te vloeken als ik mijn hoogtepunt al voel komen, normaal gebeurt dat nooit zo snel.
    "Fé," zeg ik, nog heser dan eerst. "Het spijt me, ik moet-"
    Ik laat een hand tussen haar benen glijden en streel met mijn duim over haar clitoris. Voorzichtig zet ik mijn tanden in haar schouder en schraap zachtjes over haar warme huid terwijl ik me licht in mijn hoofd voel worden.
    Mijn vrije hand gebruik ik om haar dichter tegen me aan te drukken.
    Ik krijg het zo warm dat ik me voel alsof ik ga ontploffen. Terwijl ik naar adem hap is het zover.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé, het spijt me, ik moet-"
    Zijn hand glijdt tussen mijn benen en ik kreun wanneer hij me zowat gek maakt van opwinding. Wanneer hij klaarkomt, beweeg ik nog even mijn heupen, om zelf ook zover te komen. Ik prevel nog enkele keren zijn naam en druk mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Atreyu

    Het duurt niet lang voor ook Fedea haar hoogtepunt gehad heeft.
    Ze drukt haar lippen op de mijne en steelt zo het klein beetje adem dat ik alweer gevonden had. Maar mij hoor je niet klagen.
    Ik kus haar zachtjes terug en streel haar haren uit haar gezicht.
    "Sorry," mompel ik.
    Ik druk nog een paar kleine kusjes op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hoezo? Ik wil ook lachen :3]

    Fedea

    "Sorry."
    Ik schud mijn hoofd en kus hem zacht terug.
    "Je moet geen sorry zeggen," zeg ik zacht en glimlach.
    Ik ga met mijn hand door zijn haren en wrijf met mijn neus langs de zijne.
    "Dat komt ervan als je samen bent met een oudere man."
    Grinnikend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Met uw sms, kalf :')]

    Atreyu

    Ik til haar zachtjes van mijn penis af terwijl ze me zachtjes kust.
    "Je moet geen sorry zeggen. Dat komt ervan als je samen bent met een oudere man."
    Ik barst in lachen uit en doe mijn best om alsnog kwaad te kijken.
    "Hé, braaf jij. Ik kan je nog altijd straffen," zeg ik.
    Ik begin haar te porren en te kietelen.
    Stiekem apprecieer ik het best dat ze zo brutaal is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.