• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Evil. Sadist. :')
    Maar hij zit er nog wel steeds.]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 17:08 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Hé, braaf jij. Ik kan je nog altijd straffen."
    Ik begin te giechelen wanneer hij me kietelt.
    "Wat ga je dan doen?" vraag ik onschuldig.
    Ik probeer zijn handen weg te slaan, en onze vingers te verstrengelen, zodat het ophoudt. Nog steeds giechelend druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Ik plaag je alleen maar een beetje. Ik mag trouwens nog blij zijn dat het snel gedaan was. Als je er uren over had gedaan, had ik me wel vragen gesteld."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat ga je dan doen? Ik plaag je alleen maar een beetje. Ik mag trouwens nog blij zijn dat het snel gedaan was. Als je er uren over had gedaan, had ik me wel vragen gesteld."
    Tevergeefs probeert ze mijn handen weg te duwen en me om te kopen met kusjes. Ik grinnik en begin haar nog harder te kietelen.
    "Uren? Ik ben geen superheld," lach ik. "Wil je me dood ofzo?"
    Terwijl ik haar blijf verder kietel zet ik plagerige kusjes in haar hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Uren? Ik ben geen superheld. Wil je me dood ofzo?"
    "Nee, maar jij mij wel," zeg ik lachend terwijl ik nog steeds zijn handen probeer weg te slaan.
    "Het is maar dat als het uren had geduurd, ik schrik zou krijgen dat ik je niets meer deed."
    Sipjes kijk ik hem aan, en zet grote, zielige ogen op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, maar jij mij wel. Het is maar dat als het uren had geduurd, ik schrik zou krijgen dat ik je niets meer deed."
    Ik hou op met kietelen en kijk haar in de ogen terwijl mijn handen gewoon over haar lichaam glijden. Ik druk een kusje op haar wang en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Op een dag zul je wensen dat ie het niet meer doet," fluister ik. "Want als ik een eeuwigheid elke dag met jou mag doorbrengen, dan kan ik je nu al vertellen dat ik je vaak lastig ga vallen."
    Ik neem haar oorlel in tussen mijn lippen en zuig er even op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach. 'Ik hou ook van jou Cam.' Ik gooi mijn eigenhandoek op de grond en ga naast haar op het bed liggen.

    Madeline

    Irial kreunt en tot mijn opluchting betekend dat dat hij het prettig vind. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan maar goed. Uit het nachtkastje pakt hij vast een condoom en legt die tussen ons in.

    Fedea

    Ik ril onder zijn aanrakingen en kijk recht in zijn ogen, die zich in de mijne boren. Zijn adem kriebelt aan mijn oor wanneer hij iets fluistert.
    "Op een dag zul je wensen dat ie het niet meer doet. Want als ik een eeuwigheid elke dag met jou mag doorbrengen, dan kan ik je nu al vertellen dat ik je vaak lastig ga vallen."
    Ik begin weer irritant te giechelen en te grinniken en schud mijn hoofd.
    "Geloof me, dat zou ik nooit wensen. Je hebt me de smaak te pakken doen krijgen, vrees ik."
    Ik leg mijn armen om hem heen.



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik hou ook van jou Cam," zegt hij met een glimlach.
    Als hij naast me komt liggen, twijfel ik niet. Ik draai me op mijn zij en sla een been over hem heen zodat ik op zijn schoot kom te zitten. Ik buig me voorover en druk mijn lippen op de zijne. Als ik hem bekijk, kan ik niet anders dan zuchten.
    "Jij bent zo sexy, ze moesten je opsluiten," mompel ik tegen zijn lippen aan.
    Plagerig bijt ik even op zijn onderlip.

    Irial

    Ik zucht opgewonden en haal met moeite mijn handen van Madeline af zodat ik mijn boxershort uit kan doen. Ik gooi hem in een willekeurige richting, het kan me niet schelen waar hij terecht komt.
    Ik draai me wat meer naar Madeline toe en streel over haar wang. Ik smoor een kreun door mijn lippen op de hare te drukken.
    "Ik wil je," fluister ik zacht.

    Atreyu

    Ik kan niet anders dan lachen als ze giechelt, het is zo'n grappig geluid.
    "Geloof me, dat zou ik nooit wensen. Je hebt me de smaak te pakken doen krijgen, vrees ik."
    Ik zet mijn lippen in haar hals. Zelfs al zouden ze me met mijn handen en rug gebonden op een stoel zetten en me knevelen, ik zou nog een manier vinden om haar aan te raken.
    Mijn handen glijden op en neer over haar rug.
    "Als het nodig geweest was, had ik nog maanden op je gewacht," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Jij bent zo sexy, ze moesten je opsluiten," Mompeld Camargue en bijt plagerig om mijn onderlip. Ik grijns alleen en streel door haar rode haren terwijl ik mijn lippen vuriger dan ervoor op die van haar druk.

    Madeline

    Irial trekt zijn boxer uit en streelt mijn wang. Zijn lippen drukken op de mijne. "Ik wil je," Fluisterd hij dan zachtjes. 'Je kunt me krijgen.' Fluister ik met een lachje terug en kus hem op mijn beurt.

    Camargue

    De grijns op Liam's gezicht is goddelijk. Zijn vingers strelen door mijn haren terwijl hij me vurig kust. Ik weet niet wat hem zo opeens bezielt, maar ik vind het geweldig. Ik kus hem passioneel terug en druk mijn kruis tegen het zijne terwijl mijn handen over zijn borstkas glijden.
    "Had je zoiets in gedachten?" vraag ik met een lief lachje.

    Irial

    "Je kunt me krijgen," fluistert ze met een lachje.
    Ik lach tegen haar lippen aan als ze me kust. Met mijn vingers ga ik op zoek naar het condoom en per ongeluk, maar niet spijtig, streelt mijn daarbij langs haar borst. Ik heb het pakje gevonden, scheur het open en doe het condoom snel om. Mijn handen glijden, nu helemaal niet per ongeluk, over haar lichaam. Zachtjes masseer ik haar borsten.
    "Ze zijn zo mooi," fluister ik terwijl ik ernaar staar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Had je zoiets in gedachten?" Ik kreun zacht en knik. 'Ja,' mijn stem is hees en hoger dan normaal door de opwinding die door mijn lichaam giert. 'Jij niet dan?' Vraag ik lichtjes uitdagend.

    Madeline

    "Ze zijn zo mooi," Ik veeg mijn haar voor zover het mogelijk is er over heen en kus hem om hem van mijn borsten af te kunnen leiden.

    Camargue

    "Ja," antwoordt Liam met een opwindende stem. "Jij niet dan?"
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht bij de uitdagende toon die hij aanneemt. Mijn handen glijden op en neer over zijn borstkas.
    "Zoiets," zeg ik ondeugend.
    Ik neem zijn penis in mijn hand en laat mezelf er over zakken. Ondertussen kreun ik even. Ik buig me voorover om hem te kussen en beweeg mijn heupen rustig omhoog en omlaag.

    Irial

    Ik kijk Madeline een beetje teleurgesteld aan als ze me met haar haren het zicht belemmert.
    "Wat nou?" mompel ik tussen het kussen door als ze haar lippen op de mijne drukt. Ik haal mijn mond bij de hare vandaan en kijk haar bezorgd in de ogen.
    "W-weet je zeker dat je wil?" vraag ik zacht.
    Ik voel me plots erg onzeker nu. Heb ik iets verkeerds gedaan? Waarom mag ik niet naar haar borsten kijken? Ik zei toch dat ze mooi waren? Vragend kijk ik haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik kreun als ik haar voel bewegen. 'Cam.' Is het enige dat ik eruit weet te krijgen en zucht. Mijn handen zaken vanaf haar haar naar haar heupen toe die ik voor het rytme vast hou.

    Madeline

    "W-weet je zeker dat je wil?" Ik knipper even met mijn ogen en kijk hem aan voor ik knik. 'Jawel maar, ik ben nog steeds gewoon niet zo blij met mijn uiterlijk.' Ik haal mijn schouders even op en kijk hem aan.

    Camargue

    "Cam," kreunt Liam.
    Hij neemt mijn heupen vast en ik voel zijn vingers branden op mijn lijf. Ik beweeg langzaamaan iets sneller en bijt even op zijn onderlip. Af en toe trekt mijn wonde nog even tegen maar het is eerder prettige pijn nu.
    Mocht ik kunnen dan zou ik hem vertellen hoe lekker ik dit vind en hoeveel ik van hem hou, maar het enige dat op dit moment uit mijn mond komt zijn kreuntjes en af en toe zijn naam.
    Al komt dat volgens mij op hetzelfde neer.

    Irial

    "Jawel maar, ik ben nog steeds gewoon niet zo blij met mijn uiterlijk," antwoordt ze.
    Oh, man. Ik schud mijn hoofd even terwijl mijn opwinding af begint te nemen.
    "Ik lag nog net niet te kwijlen," zeg ik niet-begrijpend. "Ik vind je borsten echt prachtig, Madeline. Serieus. Ik vind ze zo mooi, ik zou er een liedje over willen schrijven."
    Met een klein lachje kijk ik haar in de ogen. Ik druk een paar kleine kusjes op haar lippen.
    "Voor mij hoef je je niet te schamen, zelfs al was ik geen halve gare."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik moet af en toe mijn ogen sluiten maar probeer haar zo lang en vaak mogelijk aan te kunnen kijken. Ze zag er zo ongelovelijk mooi uit op dit moment.

    Madeline

    "Voor mij hoef je je niet te schamen, zelfs al was ik geen halve gare." Ik glimalach zwakjes. 'Weet ik wel..' Ik kus hem zo zacht en teder mogelijk. 'Want ik hou van je.'