• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Was het dan de bedoeling dat ik nog kleren aantrok vandaag?" zegt ze met een ondeugende blik. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en voor ik op die vraag antwoord, druk ik mijn lippen nog een keer op de hare. Mijn duim streelt plagerig over haar onderrug. Ik lik even over mijn lippen als de kus geëindigd is en grinnik.
    "Natuurlijk," antwoord ik serieus, hoewel ik de donkere fonkeling in mijn ogen niet kan verbergen. Ik streel met mijn lippen over de hare, zonder haar echt te kussen. "Dan kan ik ze weer uit trekken, daar begint de pret namelijk mee," fluister ik tegen haar lippen aan. Mijn stem klinkt nog steeds hees, alsof mijn lichaam weigert volledig wakker te worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Natuurlijk. Dan kan ik ze weer uit trekken, daar begint de pret namelijk mee."
    Ik giechel zachtjes en druk mijn lichaam tegen het zijne.
    "Vooruit dan, ik zal kleren aantrekken. Speciaal voor jou."
    Ik belaad zijn lippen met kleine kusjes.
    "En weet je dat je stem echt ongelooflijk sexy klinkt?" fluister ik zwoel.
    Mijn vinger kriebelt op en neer in zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw," Ik voel zijn armen rondom mijn middel en kijk hem in zijn ogen aan. Ik knik instemmend, nogal sprakeloos en voel hoe hij een kusje op mijn neus drukt.
    "Wauw ja," antwoord ik lachend terug en haal mijn hand door mijn verwilderde haren. Ik kijk hem aandachtig aan en leg mijn handen in zijn nek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wauw ja."
    Ik grinnik zachtjes. Ik druk nog een kusje op haar lippen, neem het condoom af en gooi het in de vuilbak. Snel kruip ik weer tussen de lakens en leg mijn armen om haar heen. Ik ga tegen haar aan liggen en druk kusjes in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Vooruit dan, ik zal kleren aantrekken. Speciaal voor jou. En weet je dat je stem echt ongelooflijk sexy klinkt?"
    Ik moet even lachen en schud mijn hoofd, hoewel ik wel besef dat meisjes die hese stem wel prettig vinden.
    "Ik doe het niet met opzet... nu," antwoord ik lachend.
    Ik slik even als ik besef hoe dicht ze eigenlijk tegen me aanzit en druk een kusje op haar lippen, en nog één, en nog één en nog twee kleintjes.
    "Hebben we het al in bad gedaan?" vraag ik ondeugend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik sluit mijn ogen wanneer hij kusjes in mijn hals begint te drukken en ril van genot. Met mijn vingers glij ik langs zijn armen, waarna ik zijn hand beetpak en onze vingers verstrengel.
    "Ik denk dat we er best goed aan hebben gedaan om toch maar niet te wachten." zeg ik schor en grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik doe het niet met opzet... nu. Hebben we het al in bad gedaan?"
    Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd.
    "Niet dat ik weet."
    Geamuseerd kijk ik hem aan en schuur even met mijn kruis over het zijne.
    "Dan moet daar maar eens verandering in komen, vind je niet?" fluister ik.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne.


    Rey

    "Ik denk dat we er best goed aan hebben gedaan om toch maar niet te wachten."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Daar geef ik je gelijk in."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare en knijp zacht in haar hand.
    "Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb er geen spijt van," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Daar geef ik je gelijk in. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb er geen spijt van." Passioneel druk ik mijn lippen op die van hem en wanneer ik de kus afbreek wrijf ik met mijn neus zachtjes langs de zijne.
    "Tuurlijk niet," antwoord ik terug en glimlach. "geen haar op mijn lijf die er spijt van heeft." beargumenteer ik mijn woorden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Niet dat ik weet. Dan moet daar maar eens verandering in komen, vind je niet?" fluistert ze terwijl ze met haar kruis langs het mijn schuurt. Ik kus haar gewillig terug en laat mijn handen opnieuw naar haar kont glijden. Ze is zo slank dat haar billen perfect in mijn handen passen.
    Ze perfect voor mij.
    "Hoog tijd," fluister ik tegen haar lippen aan.
    Ik til haar ietsje op terwijl ik zachte kusjes op haar mond druk en haar in de ogen kijk. Voorzichtig laat ik haar weer zakken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Tuurlijk niet, geen haar op mijn lijf die er spijt van heeft."
    "Hmm, mooi zo."
    Ik ga grinnikend met mijn hand door haar haren en druk mijn lippen teder op de hare. Glimlachend kijk ik haar aan en op de tast ga ik op zoek naar mijn gsm.
    "Niemand heeft zin om mee te gaan zingen," zeg ik met een pruillipje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Hoog tijd."
    "Zeg dat wel," fluister ik terug.
    Ik houd mijn adem even in wanneer hij in me komt en zacht bijt ik op zijn lip. Een kreun ontsnapt mijn lippen wanneer ik helemaal over hem heen zak. Ik leun tegen hem aan en kras zacht met mijn nagels over zijn borstkas. Stil fluister ik zijn naam en plaats mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Niemand heeft zin om mee te gaan zingen," Ik kijk even mee naar het schermpje van zijn mobiel en haal mijn schouders op. Ik druk mijn lippen op de zijne en pak zijn mobiel af, leg hem terug op het kastje.
    "Misschien hebben ze het nog niet gelezen of zo, of eh, anders gaan we met z'n tweeën of iets anders doen, weet ik veel." bedenk ik en kijk hem bedenkelijk aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik kijk haar lachend aan wanneer ze mijn gsm afneemt.
    "Misschien hebben ze het nog niet gelezen of zo, of eh, anders gaan we met z'n tweeën of iets anders doen, weet ik veel."
    Ik knik.
    "Kan wel. En waarom neem je mijn mobiel nu af?"
    Ik trek een pruillipje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kan wel. En waarom neem je mijn mobiel nu af?" Ik kijk hem grinnikend aan als hij een pruillipje trekt en haal mijn schouders op.
    "Ga dan maar lekker met je mobiel spelen, dan ga ik wel weg hoor." zeg ik overdreven en kijk even in de kamer opzoek naar mijn kleding.
    "Kies maar," Ik druk mijn lippen nog even in zijn hals en kijk hem dan grijnzend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ga dan maar lekker met je mobiel spelen, dan ga ik wel weg hoor. Kies maar."
    Ik grinnik.
    "Oeh, Faye heeft pit."
    Ik druk mijn lippen op de hare.
    "Je hebt gelijk, ik speel veel liever met jou," zeg ik ondeugend.
    Ik kriebel over haar zij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.